#1
Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?
Komt helemaal goed!
Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?
Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?Denk dat je nog wel wat gaat merken. Een uurtje is niet veel over een hele LSD trip, je hebt bijgenomen en wiet kan een "trip" ook triggeren.
Tenzij het niet hun flesje is en dan gaat alles erin.Haha dat spel kan je beter met Amerikanen spelen dan met Nederlanders inderdaad. Want als je hier iemand LSD in je mond laat spuiten dan weet je zeker dat ze fucking zuinig gaan lopen doen.
πJa kleuren zijn mooier nu! Vooral veel groener, meer oranje ook
Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.
Komt helemaal goed!
Fijn dat je wat voelt.Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.
Blij dat er tenminste wat komt!Jemig de peemig wat duurt lsd lang voor het piekt! 2,5 uur na de 1e en 1,5 uur na de 2e pas!
Piek nu wel denk ik!
Jantje ongeduldJemig de peemig wat duurt lsd lang voor het piekt! 2,5 uur na de 1e en 1,5 uur na de 2e pas!
Piek nu wel denk ik!
Ja ben wiet gewend, dat voel je gelijk hahahahaJantje ongeduld
Moet je eerst iets op internet bestellenJa ben wiet gewend, dat voel je gelijk hahahaha
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.Ga je er ook nog op uit denk je?
Het is mss lastig, maar leg echt even je phone weg en loop een rondje door je huis of ga even op wandel met je favo muziek op.Hallo flitslamp van rechts die er niet is! π
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.
Al geweest en wat aalbesjes geplukt. Bij binnenkomst bleken ze helaas minder rood en nog niet rijp... πFf de tuin in.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."