Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report testrun 20 ug 1p-lsd!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

196 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?
Klik om te vergroten...
Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.

Komt helemaal goed!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Denk dat je nog wel wat gaat merken. Een uurtje is niet veel over een hele LSD trip, je hebt bijgenomen en wiet kan een "trip" ook triggeren.
Klik om te vergroten...
Het zal nooit teveel kunnen worden he op 40 ug?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Haha dat spel kan je beter met Amerikanen spelen dan met Nederlanders inderdaad. Want als je hier iemand LSD in je mond laat spuiten dan weet je zeker dat ze fucking zuinig gaan lopen doen.
Klik om te vergroten...
Tenzij het niet hun flesje is en dan gaat alles erin. :wink:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ja kleuren zijn mooier nu! Vooral veel groener, meer oranje ook
Klik om te vergroten...
😊
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Nee hoor. En voel je je iets onrustig: lekker gaan bewegen. Eventueel naar buiten.

Komt helemaal goed!
Klik om te vergroten...
Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.

Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.

Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! πŸ’–
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Heb het idee dat ik al meer ga voelen hahaha! Kan niet van die 2e zegel al zijn dus zal de 1e nu nog wat versterken. Maar tot nu toe geen vervelend of gek gevoel. Ook niet lekkerder of zo maar gewoon.
Klik om te vergroten...
Fijn dat je wat voelt. :)

Heb je al een lekker muziekje opstaan? Dat gaat meestal heerlijk samen met LSD.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel nu net als bij mdma dat ik iets waziger zie. Of dat mijn ogen moeilijker focussen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Jemig de peemig wat duurt lsd lang voor het piekt! 2,5 uur na de 1e en 1,5 uur na de 2e pas!

Piek nu wel denk ik!
Klik om te vergroten...
Blij dat er tenminste wat komt!

Voor veel mensen komt LSD ook in golven.

Ik denk dat als je de volgende keer een hogere dosering neemt en in 1 keer, dat je trip eerder inslaat.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Jemig de peemig wat duurt lsd lang voor het piekt! 2,5 uur na de 1e en 1,5 uur na de 2e pas!

Piek nu wel denk ik!
Klik om te vergroten...
Jantje ongeduld
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
wapboy zei:
Jantje ongeduld
Klik om te vergroten...
Ja ben wiet gewend, dat voel je gelijk hahahaha
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha goed bezig hoor. Vier pagina's op 40 micro 1P!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neee de Dunne! De wasmachine staat niet aan, het is een ander soort tik of geluid maar niet de wasmachine.
Wtf dan wel? Op onderzoek uit!
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ja ben wiet gewend, dat voel je gelijk hahahaha
Klik om te vergroten...
Moet je eerst iets op internet bestellen :sweat: :sweat: :sweat: :sweat:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo flitslamp van rechts die er niet is! πŸ˜‚
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga je er ook nog op uit denk je?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Ga je er ook nog op uit denk je?
Klik om te vergroten...
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Hallo flitslamp van rechts die er niet is! πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Het is mss lastig, maar leg echt even je phone weg en loop een rondje door je huis of ga even op wandel met je favo muziek op.
Je hebt een lage dosis op maar zo ga je er wel het meeste van genieten ☺️.

maar snap dat je alles wil delen. Had ik zaterdag ook 🀣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Mmm, geen idee, nu geen behoefte aan.
Klik om te vergroten...

Ff de tuin in.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
Ff de tuin in.
Klik om te vergroten...
Al geweest en wat aalbesjes geplukt. Bij binnenkomst bleken ze helaas minder rood en nog niet rijp... πŸ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."