Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report testrun 20 ug 1p-lsd!

Live report testrun 20 ug 1p-lsd!

196 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Nou ik ben benieuwd wat ik ga merken en of ik iets merk. Ik merk nu, na 35 minuten nog helemaal niets.
Klik om te vergroten...

Risico van zo'n microdosering.
Had gewoon 80 ug genomen joh! Je kan nu nog 3 zegels bijnemen 😇 moet je het wél nu doen.

Maar als je echt voorzichtig wilt blijven, niet doen en dan accepteren dat het mogelijk dit is en blijft.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ja nouja die twintig microgram zit een beetje rond dat 'sub-perceptuele' geneuzel van microdoseren, waarvan mensen dan zeggen dat je dan voelt dat je niks merkt ofzo. Vind ik altijd een beetje paradoxaal.

Anyways, ik zal niet beweren dat het onmogelijk is om iets te voelen. Al was het maar omdat ik die beweringen over de dosering met geen korrel maar een kilo zout neem. Want ga maar eens een stukje papier tot op de microgram precies bedruppelen. En dan moeten wij gewoon op de blauwe ogen van een drugshandelaar geloven dat dat altijd perfect goed gaat terwijl het nooit gecontroleerd wordt omdat zelfs de leidende analytische chemici in het vakgebied moeite hebben met zulke significantie-grenzen. Nou, dan maak je mij dus niet wijs dat er exact 20 microgram op zo'n zegel zit.

Maar goed ik ben weer lekker los aan het gaan. Wat ik bedoel is dat je er waarschijnlijk niet echt van gaat trippen. Mogelijk merk je wel 'iets', maar daarvan wordt dan heel erg de vraag of je jezelf voor de gek zit te houden omdat je zo aan het zoeken bent naar iets om te voelen of dat je daadwerkelijk een respons op de micro-hoeveelheid merkt.
Klik om te vergroten...
Jij mag altijd losgaan hoor hahahaha! Interessante manier van los gaan! Ik wacht af, als ik niks merk is het jammer en neem ik een joint. Dan neem ik volgende x gewoon meer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
Risico van zo'n microdosering.
Had gewoon 80 ug genomen joh! Je kan nu nog 3 zegels bijnemen 😇 moet je het wél nu doen.

Maar als je echt voorzichtig wilt blijven, niet doen en dan accepteren dat het mogelijk dit is en blijft.
Klik om te vergroten...
Ik kies het laatste!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik kies het laatste!
Klik om te vergroten...
Jointje erbij is altijd goed! ✌🏻
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mmmm ik heb het idee, kan placebo zijn, dat ik een soort slowmotion heb met typen op de tablet. Alsof mijn handen verder uit elkaar zijn dan werkelijk. Alsof er ipv 10 cm wel 50 cm tussen zit. Snap je?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proxima zei:
Geniet ervan @De Dunne Ik heb net 200mic 1cP-LSD genomen om je in hyperspace bij te staan. :)
Klik om te vergroten...
Omg! Succes! Veel plezier! Ooit ga ik dat ook doen maar bouw heeeeeeel rustig op!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja nouja die twintig microgram zit een beetje rond dat 'sub-perceptuele' geneuzel van microdoseren, waarvan mensen dan zeggen dat je dan voelt dat je niks merkt ofzo. Vind ik altijd een beetje paradoxaal.

Anyways, ik zal niet beweren dat het onmogelijk is om iets te voelen. Al was het maar omdat ik die beweringen over de dosering met geen korrel maar een kilo zout neem. Want ga maar eens een stukje papier tot op de microgram precies bedruppelen. En dan moeten wij gewoon op de blauwe ogen van een drugshandelaar geloven dat dat altijd perfect goed gaat terwijl het nooit gecontroleerd wordt omdat zelfs de leidende analytische chemici in het vakgebied moeite hebben met zulke significantie-grenzen. Nou, dan maak je mij dus niet wijs dat er exact 20 microgram op zo'n zegel zit.

Maar goed ik ben weer lekker los aan het gaan. Wat ik bedoel is dat je er waarschijnlijk niet echt van gaat trippen. Mogelijk merk je wel 'iets', maar daarvan wordt dan heel erg de vraag of je jezelf voor de gek zit te houden omdat je zo aan het zoeken bent naar iets om te voelen of dat je daadwerkelijk een respons op de micro-hoeveelheid merkt.
Klik om te vergroten...
Ja waarschijnlijk zijn die doseringen niet exact wat staat aangegeven maar wat betreft dat laatste wat je zegt: met rond de 20 ug weet ik wel zeker dat die effecten niet slechts placebo zijn. Ik voel de stof gewoon in me werken en zie kleuren langs randen en dergelijke. Dat gebeurt nuchter niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Honger.... 😂😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Geniet ervan @De Dunne Ik heb net 200mic 1cP-LSD genomen om je in hyperspace bij te staan. :)
Klik om te vergroten...
Veel plezier!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Nu 50 minuten geleden. Behalve wat “vertraging” in handgebruik merk ik niks. Ik hoop dat er nog meer komt!

Ik kan een halve zegel bijnemen? Of toch niet? What to do?

@Mindless en de rest?
Klik om te vergroten...
Je zou nu nog net iets extra kunnen nemen.

Ik zou bijna zeggen probeer nog een 20mic zegeltje erbij. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, kun je doen. Ik heb geen ervaring met bijnemen met LSD. Het schijnt niet veel te doen voor de intensiteit door de tolerantie die meteen optreedt, maar sommigen zeggen dat het wel wat doet.

Het kan goed zijn dat het effect nog komt, maar wat bijnemen kan ook geen kwaad denk ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
Je zou nu nog net iets extra kunnen nemen.
Klik om te vergroten...
Ik lees namelijk dat het wel 2 uren KAN duren tot je op de max zit. Tis nu bijna 1 uur. Het kan dus nog toenemen die 20
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Tja, kun je doen. Ik heb geen ervaring met bijnemen met LSD. Het schijnt niet veel te doen voor de intensiteit door de tolerantie die meteen optreedt, maar sommigen zeggen dat het wel wat doet.

Het kan goed zijn dat het effect nog komt, maar wat bijnemen kan ook geen kwaad denk ik.
Klik om te vergroten...
Het is al een uur geleden dus of dat gaat werken?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik lees namelijk dat het wel 2 uren KAN duren tot je op de max zit. Tis nu bijna 1 uur. Het kan dus nog toenemen die 20
Klik om te vergroten...
Jazeker kan dat. De ene voelt ook eerder effect dan de ander.

Maar wat bijnemen moet ook kunnen. Wat jij wil.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het koud maar toch gloei ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Nee, zwart haar, hoeren kleding aan, zuipschuit
Klik om te vergroten...
Wijn, Wine, Winehouse!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Hoeveel had jij nou genomen?
Zoveel berichten... Ben het ff kwijt
Klik om te vergroten...
25 !
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#18
De dunne van het vrouwelijke geslacht? Zie nu de avatar pas! omg!
Eerste keer begrijp ik, en doe je het in je ééntje?
Vind je het niet eng?

Ben er zelf bang van, trips, bang om de controle te verliezen.
Heb het zeker weten wel eens door m'n drinken gehad (gewone LSD) lang geleden bij 'vrienden'. Heb me niet laten kennen, maar weet nog dat het erg lang duurde, en in golven komt en gaat. Kan me vooral de euforie nog herinneren toen ik weer terug op aarde/ in mijn lijf belandde en mijn hart weer rustiger begon te kloppen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Weet je, welke dosering ik ook neem, er is 1 ding wat altijd gebeurt bij mij; ik voel me verbonden met alles en ben helemaal content met mezelf en dat alles.

Het hele 'circus' erom heen valt voor mij weg en dat voelt bevrijdend.

Ik hoop dat je dat op deze of hogere dosering ook ooit zo mag ervaren. Want daar ligt voor mij de kracht van LSD! 💖
Klik om te vergroten...
Enjoy!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik wil dat ik lsd merk, merk ik het en als ikgeen lsd wil merken, merk ik het niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."