Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb-fly

2cb-fly

61 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus 5mg erbij kan prima. Ik dacht ik keihard trippen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
JapieVerslaagd zei:
Die 10mg zit erbin. No way back. Maar 5mg erbij wat doet dat?
Klik om te vergroten...
Pas vanaf 20mg wordt 2cb fly redelijk visueel. Veel hoger hoeft ook niet.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Poeh is lang geleden dat ik 2-cb-Fly heb gehad… vond het wel leuk maar was er niet helemaal weg van. Wat je zegt klopt volgens mij wel een beetje dat het steeds meer “trippy” wordt op hogere doseringen.

Als ik me goed herinner werd ik van 20mg flink vaag… meer en langer vaag dan bij 20mg 2-cb. Ik vond het zeker wel leuk en vermakelijk maar wel iets minder “diep” en “psychedelisch” dan reguliere 2-cb.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk dat wilde ik horen. Kan ik 'm laten opkomen en bijnemen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
JapieVerslaagd zei:
Kijk dat wilde ik horen. Kan ik 'm laten opkomen en bijnemen
Klik om te vergroten...
Geen idee. Best zo snel mogelijk de ideale dosis innemen.
Sowieso zou ik persoonlijk 20mg aanraden. Vriendin had 17mg en vond het net niet wauw.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
JapieVerslaagd zei:
Dus 5mg erbij kan prima. Ik dacht ik keihard trippen
Klik om te vergroten...
Ik na de allereerste keer 35mg. Dan trip je (te) hard. Zou ik ook niet aanraden.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dankje man. Soms wel effe blij sTat je het I groep kan gooien
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
JapieVerslaagd zei:
Dankje man. Soms wel effe blij sTat je het I groep kan gooien
Klik om te vergroten...
Yep. Geniet ervan. En de moderatoren houden van een leuk reportje nadien.
Veel plezier !
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah ja maar alleen is kan voldoende trip hahah
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ik na de allereerste keer 35mg. Dan trip je (te) hard. Zou ik ook niet aanraden.
Klik om te vergroten...
👀 Woah, is hier een reportje van?

Geniet ervan @JapieVerslaagd
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
👀 Woah, is hier een reportje van?

Geniet ervan @JapieVerslaagd
Klik om te vergroten...
Neen, ik ben helaas geen reporter.
Sorry.
Was wel een unieke belevenis.
25mg oraal
10mg nasaal.
Het enige dat ik je kan meegeven is dat alles leeft rondom u.
150ug lsd komt bijlange na niet in de buurt ( als dat een referentie kan zijn?)
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
👀 Woah, is hier een reportje van?

Geniet ervan @JapieVerslaagd
Klik om te vergroten...
Hope so
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Neen, ik ben helaas geen reporter.
Sorry.
Was wel een unieke belevenis.
25mg oraal
10mg nasaal.
Het enige dat ik je kan meegeven is dat alles leeft rondom u.
150ug lsd komt bijlange na niet in de buurt ( als dat een referentie kan zijn?)
Klik om te vergroten...
Haha ik heb pas 1 keer LSD gedaan in een volledig domme set en setting dus zou het niet weten, volgende maand 2e keer... Wel wat truffel ervaring?
Klinkt interessant maar ik zal het bij je eerdere advies hier laten en niet zelf proberen :tonguewink:
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Komt wel goed. Als ik nu nog 10 mg bijpak.... aaah eerste keer een middel word ik zeuwachtig.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#15
En nog 1 domme.
CuriousExplorer zei:
Hoeveel heb je dan genomen?
Klik om te vergroten...
Nu 15mg 2cbfly
Hash
Kratom
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Haha ik heb pas 1 keer LSD gedaan in een volledig domme set en setting dus zou het niet weten, volgende maand 2e keer... Wel wat truffel ervaring?
Klinkt interessant maar ik zal het bij je eerdere advies hier laten en niet zelf proberen :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Paar keertjes truffels. All the way up to 27gram. Mijn favo niet.
Als je 20mg 2cb fly neemt komt alles goed.
(Mits wat ervaring)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
JapieVerslaagd zei:
Komt wel goed. Als ik nu nog 10 mg bijpak.... aaah eerste keer een middel word ik zeuwachtig.
Klik om te vergroten...
Hoeveel heb je dan genomen?
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik begon om 1900uur met 20mg Heerlijke serotine slurper maar geen tripper. Ook 15mg na een uur of 4 erbij deed heel weinig vergeleken met de eerste innema. Ik spacede gewoon door. Om te slapen, ging nog wat moelijk en heb ik een benzo genomen.

Wat ik zo raar vind dat ik niet de mdma after dip heb. Misschien een heel klein beetje als ik het vergelijk, met xtc,mdma' kristallen.

Ik kan mij haast niet voorstellen dat wiet een slechte combi was. Versterkte het bij mij. Kratom zal ik wat anders over schrijven. Daar ben ik al zolang aan verslaafd.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
JapieVerslaagd zei:
En nog 1 domme.

Nu 15mg
Klik om te vergroten...
In totaal?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Wat mij opvalt is dat het verschil tussen 2C-B en 2C-B-FLY veel groter is dan het verschil tussen bijvoorbeeld LSD en 1-P-LSD en dergelijke lysergamides. Waar 1-P nog vrijwel identiek is aan de originele LSD, is dat bij B en Fly niet het geval, niet in dosering, maar ook zeker niet in effecten. Ze hebben zeker wel veel overlappende gelijkenissen maar zijn ook weer heel verschillend. Het grote nadeel met de 2C's waar ik mee geëxperimenteerd heb vond ik dat het toch altijd weer zo'n enorm lichamelijk spektakel wordt. Ik krijg altijd nogal heftige fysieke symptomen (bij B én Fly) en daar houd ik niet zo van. Ik trip graag rustig zonder al dat soort gedoe.

Maar als ik B moet vergelijken met Fly, toch altijd B. Fly is viezer, dwingender en voelt giftiger.
Klik om te vergroten...
Grappig. Ik lees dit nu terug, en het valt me wel op hoe hij de ene keer ander valt als de andere.

ik heb twee van 10 mg genomen en zou zo niet in het openbaar kunnen zijn, terwijl vorige keer was ik gewoon naar ah gelopen in de piek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."