Daar ben ik blij om.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Daar ben ik blij om.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Onderschat domheid niet.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Eerlijk gezegd was dit wel ongeveer precies wat ik ervan had verwacht.Ik doe achteraf nog de tripreport van de veel besproken fles Stroh rum 80% die ik zaterdagnacht nam omdat de vrouw die in de nachtdienst mij heeft meegemaakt die nacht, mij vandaag heeft verteld wat er is gebeurd.
De nachtdienst kwam op mij af omdat om 4 uur s'ochtends mijn muziek keihard stond en medebewoners er last van hadden.
Ze trof me zittend op mijn stoel aan voor mijn laptop met diplo aan ik had mijn airpods in (niet dat die aanstonden) ik reageerde in 1ste instantie niet op haar en ze dacht dat ik haar negeerde en werd boos op mij.
Toen zag ze dat ik kwijlde en heel onduidelijk praatte, ze wou in 1ste instantie een ambulance bellen omdat ze dacht dat ik een beroerte had,
Toen wou ik zeggen dat ik Stroh rum had gedronken, maar ze verstond "sterilon".
Schrok ze helemaal.
Vervolgens verstond ze mij wel goed en vroeg me wat ik met de fles had gedaan.
Ik zei 'idee flesj licht ien duisjend stjukkeeeh'
Zij zag helemaal geen scherven, bleek die fles gewoon heel in de vuilnisbak te liggen. 🤣
Vervolgens was er al een paar uur voorbij en toen kwam de dagdienst, allemaal leuke vrouwen.
Ze hadden uit veiligheidsoverwegingen mijn matras op de grond gelegd.
Ik begon de vrouwen te aaien en noemde ze lieverds.
Vervolgens stopten ze me in, wat ik heel fijn scheen te vinden,
Toen ik eenmaal met kleren en al in bed lag, had ik de boel eronder gepist.
Alles moest verschoond worden,
Vervolgens werd ik 12.30 wakker en begreep ik totaal niks van waarom ik op de grond lag.
Ik zit trouwens ook nog onder de blauwe plekken van wat valpartijen.
Ik raad iedereen ten zeer af om te doen wat ik heb gedaan.
Drink nooit 50cl Stroh rum 80% in combinatie met oxazepam ook nog op.
Het zal je berouwen.
Hierbij mijn verhaal.
Ik schaam mij echt. 😔Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren.
Bedankt voor de opheldering Kevin761990, volgende tripreport wordt een mooiere ervaring
Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈die zover in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt
Het is fascinerend dat we na zulke duidelijke waarschuwingen doorgaan met het drinken van deze troep. Iedereen dronk zijn eerste slok alcohol met de verwachting dat het heerlijk zou zijn (waarom zouden andere mensen het drinken?) maar de reactie is altijd hetzelfde. Vergif, En je vraagt je af hoe je in godsnaam gaat verbloemen dat je het "lekker" vindt.Noot:
Ik krijg nu de gedachte, nee herinnering, dat dit nog nooit als zodanig tegen mij gezegd is alvorens de eerste neut naar binnen te hebben laten glijden....en deze strohrum die voel je echt gaan, en later staan!
Achteraf, een aantal uren later, kreeg ik na een ellendige lichamelijke reactie op het slempen van die drank, eerder de gedachte dat ik dood zou gaan van ziekte, daarna een tijdelijke ingeving van:. Ik drink noooooit meer...
Enige uren daarna verbleekte deze ingeving als sneeuw voor de zon waarna het niet lang meer duurde alvorens de volgende zuippartij plaatsvond. Jazeker!
En dat is je goed recht. Als jij daar baat bij hebt en je goed voelt, dan gaat Dirkflut jou niets verbieden of opleggen. Maar ik zou willen zeggen dat je bewust moet zijn van wat het zou kunnem aanrichten, maar bovemal dat het effect wat het op je heeft niet heel interessant is.Ik voel mij zeker niet aangevallen en als het jou helpt, alleen maar goed. Ondertussen blijf ik wel - af en toe - aan mijn whisky nippen.
Bewust met drugs omgaan, dat gun ik iedereen. Mijn whiskyhobby is dit jaar 17 jaar oud en de verzameling is in elk geval bewust aangelegd.En dat is je goed recht. Als jij daar baat bij hebt en je goed voelt, dan gaat Dirkflut jou niets verbieden of opleggen. Maar ik zou willen zeggen dat je bewust moet zijn van wat het zou kunnem aanrichten, maar bovemal dat het effect wat het op je heeft niet heel interessant is.
Ik heb eigenlijk alleen maar verrijking van mijn geest gehad met psychedelics en MDMA soorten.
'wat kort'. Mongool 🤣Klopt. Na 2 maanden niet drinken kan ik makkelijk van 00.00 tot 04.30 slapen. Kwalitatief goede slaap, wel wat kort, maar compleet uitgerust.
Monchool? Het is mongool. Jij dombass'wat kort'. Monchool 🤣
Achteraf even snel aanpassen om je fout te verdoezelen, plop stylo. Je denkt ik ben toch een kleine kabouter dus niermand heeft het door maar ik zie alles hoor.Zei ik toch ook mafklapper. Proost! (Met een theetje)
Ik ben de mevrouw die je dan vierkant voor je harses hoekt omdat je me meneer noemt.Achteraf even snel aanpassen om je fout te verdoezelen, plop stylo. Je denkt ik ben toch een kleine kabouter dus niermand heeft het door maar ik zie alles hoor.
Ik ben lulletje die iemand op zijn schouer tikt en zegt, meneer, u heeft geen kaartje getrokken en volgens mij was ik eerder.
Kijk, dat bedoel ik.
En ik deed zo mn bestKijk, dat bedoel ik.
Shit, ik probeerde gewoon een lolletje te trappen want dat is mijn enige skill maar je bent duidelijk niet in zo'n bui, sorry.Ik ben de mevrouw die je dan vierkant voor je harses hoekt omdat je me meneer noemt.
Maar nee dankjewel voor het attenderen op mijn fout. M'n hersens zijn vers geroerd door de GGD, alles mot weer even op z'n plek vallen. En verder blame ik @ljuv voor de aftakeling van mijn taalgebruik, ik pas me blijkbaar makkelijk aan aan dat straatschoffie
Ly2bbyEn verder blame ik @ljuv voor de aftakeling van mijn taalgebruik, ik pas me blijkbaar makkelijk aan aan dat straatschoffie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."