#1
Daar ben ik blij om.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Daar ben ik blij om.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Onderschat domheid niet.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Eerlijk gezegd was dit wel ongeveer precies wat ik ervan had verwacht.Ik doe achteraf nog de tripreport van de veel besproken fles Stroh rum 80% die ik zaterdagnacht nam omdat de vrouw die in de nachtdienst mij heeft meegemaakt die nacht, mij vandaag heeft verteld wat er is gebeurd.
De nachtdienst kwam op mij af omdat om 4 uur s'ochtends mijn muziek keihard stond en medebewoners er last van hadden.
Ze trof me zittend op mijn stoel aan voor mijn laptop met diplo aan ik had mijn airpods in (niet dat die aanstonden) ik reageerde in 1ste instantie niet op haar en ze dacht dat ik haar negeerde en werd boos op mij.
Toen zag ze dat ik kwijlde en heel onduidelijk praatte, ze wou in 1ste instantie een ambulance bellen omdat ze dacht dat ik een beroerte had,
Toen wou ik zeggen dat ik Stroh rum had gedronken, maar ze verstond "sterilon".
Schrok ze helemaal.
Vervolgens verstond ze mij wel goed en vroeg me wat ik met de fles had gedaan.
Ik zei 'idee flesj licht ien duisjend stjukkeeeh'
Zij zag helemaal geen scherven, bleek die fles gewoon heel in de vuilnisbak te liggen. 🤣
Vervolgens was er al een paar uur voorbij en toen kwam de dagdienst, allemaal leuke vrouwen.
Ze hadden uit veiligheidsoverwegingen mijn matras op de grond gelegd.
Ik begon de vrouwen te aaien en noemde ze lieverds.
Vervolgens stopten ze me in, wat ik heel fijn scheen te vinden,
Toen ik eenmaal met kleren en al in bed lag, had ik de boel eronder gepist.
Alles moest verschoond worden,
Vervolgens werd ik 12.30 wakker en begreep ik totaal niks van waarom ik op de grond lag.
Ik zit trouwens ook nog onder de blauwe plekken van wat valpartijen.
Ik raad iedereen ten zeer af om te doen wat ik heb gedaan.
Drink nooit 50cl Stroh rum 80% in combinatie met oxazepam ook nog op.
Het zal je berouwen.
Hierbij mijn verhaal.
Ik heb geen agressieve aanleg. Ik ben wel assertief.Eerlijk gezegd was dit wel ongeveer precies wat ik ervan had verwacht.
Wat er gebeurt als je een fles strohrum in één keer leegdrinkt terwijl je in een GGZ-instelling verblijft? Nou, dan heb je een hoop extra hulp nodig voor basale zaken zoals eten, slapen, naar de wc gaan. En achteraf kun je je er weinig van herinneren en heb je last van een kater.
Wel fijn dat je niet agressief bent geworden, want dat komt ook vaak voor.
Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Dat is fijnIk heb geen agressieve aanleg. Ik ben wel assertief.
Wel wat? Ik heb hier echt dingen voorbij zien komen. Geen idee hoe je het überhaupt verzint. Stelletje achterlijke verlepte paarden keutels die zolang in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt.wel op wat
Ik schaam mij echt. 😔Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren.
Bedankt voor de opheldering Kevin761990, volgende tripreport wordt een mooiere ervaring
Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈die zover in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt
Nou, ik heb weer wat geleerd.Wel wat? Ik heb hier echt dingen voorbij zien komen. Geen idee hoe je het überhaupt verzint. Stelletje achterlijke verlepte paarden keutels die zolang in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt.
Ergens heel sneu, maar idd verwachten dat mensen slim genoeg zijn is een gevaarlijke gedachte hier![]()
We hebben het niet per se over jou hoor, ik heb veel ergere dingen langs zien komen.Ik schaam mij echt. 😔
Oh dat is het verre van.Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈
Schaamte heeft ook een functie hé behalve dat je je slecht voelt. Betekent dat je eigenlijk het anders wil. Anders kan je ook denken boeiend.Ik schaam mij echt. 😔
Heb eens een goed gevuld glas rum ad fundum gedronken, helemaal vergeten dat ik een uur ervoor Lorazepam had genomen.Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Noot:Even OT: "Stroh 80%" Je hoeft het alleen maar te ruiken of een nipje te proeven en dan zegt je lichaam "DIT IS GIF, HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM DIT ERIN TE GOOIEN!"
En dan denk jij. ......
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."