Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStroh 80% tripreport achteraf nog.

Stroh 80% tripreport achteraf nog.

57 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren.

Bedankt voor de opheldering Kevin761990, volgende tripreport wordt een mooiere ervaring
Klik om te vergroten...
Ik schaam mij echt. šŸ˜”
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
MaddMonkey zei:
die zover in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt
Klik om te vergroten...
Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MaddMonkey zei:
Wel wat? Ik heb hier echt dingen voorbij zien komen. Geen idee hoe je het überhaupt verzint. Stelletje achterlijke verlepte paarden keutels die zolang in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt.

Ergens heel sneu, maar idd verwachten dat mensen slim genoeg zijn is een gevaarlijke gedachte hier :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Nou, ik heb weer wat geleerd.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kevin761990 zei:
Ik schaam mij echt. šŸ˜”
Klik om te vergroten...
We hebben het niet per se over jou hoor, ik heb veel ergere dingen langs zien komen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈
Klik om te vergroten...
Oh dat is het verre van.

Werk in de verslavingszorg en voorheen daklozenzorg, dus kijk niet snel meer van dingen op.

Maar alsnog, wat er hier af en toe voorbij komt, is echt om te huilen. Alsof iemand een baksteen heeft leren typen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kevin761990 zei:
Ik schaam mij echt. šŸ˜”
Klik om te vergroten...
Schaamte heeft ook een functie hƩ behalve dat je je slecht voelt. Betekent dat je eigenlijk het anders wil. Anders kan je ook denken boeiend.

Verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan. Uitglijders maken we allemaal. Wat telt, is hoe je vervolgens weer opstaat.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen šŸ˜‚.
Klik om te vergroten...
Heb eens een goed gevuld glas rum ad fundum gedronken, helemaal vergeten dat ik een uur ervoor Lorazepam had genomen.
Zeker niet met opzet maar total blackout.

Misschien dom maar soms vergeet je dingen gewoon.
Iedereen maakt fouten. Zolang je er maar van leert.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Even OT: "Stroh 80%" Je hoeft het alleen maar te ruiken of een nipje te proeven en dan zegt je lichaam "DIT IS GIF, HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM DIT ERIN TE GOOIEN!"

En dan denk jij. ......
Klik om te vergroten...
Noot:
Ik krijg nu de gedachte, nee herinnering, dat dit nog nooit als zodanig tegen mij gezegd is alvorens de eerste neut naar binnen te hebben laten glijden....en deze strohrum die voel je echt gaan, en later staan!

Achteraf, een aantal uren later, kreeg ik na een ellendige lichamelijke reactie op het slempen van die drank, eerder de gedachte dat ik dood zou gaan van ziekte, daarna een tijdelijke ingeving van:. Ik drink noooooit meer...
Enige uren daarna verbleekte deze ingeving als sneeuw voor de zon waarna het niet lang meer duurde alvorens de volgende zuippartij plaatsvond. Jazeker!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het overkomt de beste inderdaad hoor, de ene heeft een horror story door teveel coke en alcohol te hebben gebruikt. De ander heeft een heftige combinatie verdovende middelen overleefd..... Zeker in dit geval is voorkomen 100x beter dan genezen maar gebeurt het dan toch hoop ik dat men er echt van leert want het menselijk lichaam kan echt veel hebben maar die grenzen opzoeken en mogelijk een dodelijke overdosering meemaken en niet kunnen navertellen is 1 van stomste manieren om je kostbare leven te verspillen☹
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent weinig meer op het forum, @Dopemonster . How kum?

Even OT: "Stroh 80%" Je hoeft het alleen maar te ruiken of een nipje te proeven en dan zegt je lichaam "DIT IS GIF, HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM DIT ERIN TE GOOIEN!"

En dan denk jij, meh, why nut. Hoe je dat binnenhoudt, werkelijk geen idee.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mag ik jou vragen waar jij in zit ? Instelling of ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem aan dat je OP bedoeld
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oeh 80% , thug life hoor hahahaha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
of iemand een baksteen heeft leren typen.
Klik om te vergroten...
Noot:
Ik heb een groot en diep respect voor iemand die het gelukt is om een baksteen te laten, en leren typen....ga daar maar eens aanstaan!
Ik krijg nog niet eens een antwoord als ik een woord alleen al tegen een baksteen uitspreek...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Noot:
Ik heb een groot en diep respect voor iemand die het gelukt is om een baksteen te laten, en leren typen....ga daar maar eens aanstaan!
Ik krijg nog niet eens een antwoord als ik een woord alleen al tegen een baksteen uitspreek...
Klik om te vergroten...
Blij dat je 'noot' weer hebt heringevoerd Zandman!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tsja, ik houd het weer op mijn eigen en desgevraagde typering van een actie, zijnde een kort antwoord op een of meerdere ofwel enige daartoe wijzende vraagstelling van anderen ...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Tsja, ik houd het weer op mijn eigen en desgevraagde typering van een actie, zijnde een kort antwoord op een of meerdere ofwel enige daartoe wijzende vraagstelling van anderen ...
Klik om te vergroten...
I like!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Noot:
Ik krijg nu de gedachte, nee herinnering, dat dit nog nooit als zodanig tegen mij gezegd is alvorens de eerste neut naar binnen te hebben laten glijden....en deze strohrum die voel je echt gaan, en later staan!

Achteraf, een aantal uren later, kreeg ik na een ellendige lichamelijke reactie op het slempen van die drank, eerder de gedachte dat ik dood zou gaan van ziekte, daarna een tijdelijke ingeving van:. Ik drink noooooit meer...
Enige uren daarna verbleekte deze ingeving als sneeuw voor de zon waarna het niet lang meer duurde alvorens de volgende zuippartij plaatsvond. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Het is fascinerend dat we na zulke duidelijke waarschuwingen doorgaan met het drinken van deze troep. Iedereen dronk zijn eerste slok alcohol met de verwachting dat het heerlijk zou zijn (waarom zouden andere mensen het drinken?) maar de reactie is altijd hetzelfde. Vergif, En je vraagt je af hoe je in godsnaam gaat verbloemen dat je het "lekker" vindt.

Ik ben een ex alcoholist en ik drink niet meer, maar ik haatte de smaak. Ik haatte het ritueel. Ik heb nooit gesnapt waarom ik er ooit ingetuind ben, omdat het per definitie een drug is die alleen maar neemt en niets geeft (je zintuigen worden afgestompt, je denken en coordinatie neemt af, je wordt losser maar dat is een nadeel en geen voordeel). Ik geloof niet dat er enige verrijking van je leven gaat zijn met het drinken vann alcohol.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daarin heb je volkomen gelijk @Dirkjan!
Hoe herkenbaar jouw verhaal!

Ik vond drank ook niet eens erg lekker....het ging mij om het effect van de alcohol.
Daarom dronk ik de eerste 5 glazen achter elkaar in zeer korte tijd leeg, vervolgens ging het tempo wat omlaag in een gestadige tempo en na een glas of 8, of 10 zwaar tripelbier haar ik wel weer genoeg voor de middag door te komen. En ja. Zo vaak mezelf aanvragen van waarin drink ik deze zooi....
Drank heeft nog nooit een probleem opgelost. Integendeel, er kwamen alleen maar problemen bij!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Daarin heb je volkomen gelijk!
Ik vond drank ook niet eens erg lekker....het ging mij om het effect van de alcohol.
Daarom drink ik de eerste 5 glazen achter elkaar in zeer korte tijd leeg, vervolgens ging het tempo wat omlaag in een gestadige tempo en na een glas of 8, of 10 zwaar tripelbier haar ik wel weer genoeg voor de middag door te komen. En ja. Zo vaak mezelf aanvragen van waarin drink ik deze zooi....
Drank heeft nog nooit een probleem opgelost. Integendeel, er kwamen alleen maar problemen bij!
Klik om te vergroten...
Het stompt je hersenen af en verdooft tijdelijk stress en problemen. Dat is geen oplossing, maar dingen in een doofpot stoppen. Als je elke avond jezelf klem zuipt, zoals ik vroeger lang gedaan heb,, kom je niet tot ontwikkeling. Je staat in een soort stand-still. Therapie heeft geen zin want alles waar je aan moet werken wordt weggedronken.

En dat heb ik nu geleerd. Ik heb in het afgelopen jaar dat ik ben gestopt met drinken mezelf meer ontwikkeld dan in de 5/6 jaar dat mijn verslaving speelde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."