Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStroh 80% tripreport achteraf nog.

Stroh 80% tripreport achteraf nog.

57 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Klik om te vergroten...
Onderschat domheid niet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kevin761990 zei:
Ik doe achteraf nog de tripreport van de veel besproken fles Stroh rum 80% die ik zaterdagnacht nam omdat de vrouw die in de nachtdienst mij heeft meegemaakt die nacht, mij vandaag heeft verteld wat er is gebeurd.

De nachtdienst kwam op mij af omdat om 4 uur s'ochtends mijn muziek keihard stond en medebewoners er last van hadden.
Ze trof me zittend op mijn stoel aan voor mijn laptop met diplo aan ik had mijn airpods in (niet dat die aanstonden) ik reageerde in 1ste instantie niet op haar en ze dacht dat ik haar negeerde en werd boos op mij.
Toen zag ze dat ik kwijlde en heel onduidelijk praatte, ze wou in 1ste instantie een ambulance bellen omdat ze dacht dat ik een beroerte had,
Toen wou ik zeggen dat ik Stroh rum had gedronken, maar ze verstond "sterilon".
Schrok ze helemaal.
Vervolgens verstond ze mij wel goed en vroeg me wat ik met de fles had gedaan.
Ik zei 'idee flesj licht ien duisjend stjukkeeeh'
Zij zag helemaal geen scherven, bleek die fles gewoon heel in de vuilnisbak te liggen. 🤣

Vervolgens was er al een paar uur voorbij en toen kwam de dagdienst, allemaal leuke vrouwen.
Ze hadden uit veiligheidsoverwegingen mijn matras op de grond gelegd.
Ik begon de vrouwen te aaien en noemde ze lieverds.
Vervolgens stopten ze me in, wat ik heel fijn scheen te vinden,
Toen ik eenmaal met kleren en al in bed lag, had ik de boel eronder gepist.
Alles moest verschoond worden,

Vervolgens werd ik 12.30 wakker en begreep ik totaal niks van waarom ik op de grond lag.
Ik zit trouwens ook nog onder de blauwe plekken van wat valpartijen.

Ik raad iedereen ten zeer af om te doen wat ik heb gedaan.
Drink nooit 50cl Stroh rum 80% in combinatie met oxazepam ook nog op.
Het zal je berouwen.

Hierbij mijn verhaal.
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd was dit wel ongeveer precies wat ik ervan had verwacht.

Wat er gebeurt als je een fles strohrum in één keer leegdrinkt terwijl je in een GGZ-instelling verblijft? Nou, dan heb je een hoop extra hulp nodig voor basale zaken zoals eten, slapen, naar de wc gaan. En achteraf kun je je er weinig van herinneren en heb je last van een kater.

Wel fijn dat je niet agressief bent geworden, want dat komt ook vaak voor.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Eerlijk gezegd was dit wel ongeveer precies wat ik ervan had verwacht.

Wat er gebeurt als je een fles strohrum in één keer leegdrinkt terwijl je in een GGZ-instelling verblijft? Nou, dan heb je een hoop extra hulp nodig voor basale zaken zoals eten, slapen, naar de wc gaan. En achteraf kun je je er weinig van herinneren en heb je last van een kater.

Wel fijn dat je niet agressief bent geworden, want dat komt ook vaak voor.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen agressieve aanleg. Ik ben wel assertief.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Klik om te vergroten...
Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren.

Bedankt voor de opheldering Kevin761990, volgende tripreport wordt een mooiere ervaring
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kevin761990 zei:
Ik heb geen agressieve aanleg. Ik ben wel assertief.
Klik om te vergroten...
Dat is fijn :wink:

Maar alcohol remt de werking van de prefrontale cortex; die betrokken is bij het overzien van gevolgen van gedrag, planning, organisatie en logisch redeneren. Door die werking van alcohol worden emotionele impulsen die door andere hersengebieden worden geregeld sterker. Op die manier veroorzaakt alcohol dus agressie, doordat de breinregionen die normaal gesproken ervoor zorgen dat je geen gehoor geeft aan boze emoties geblokkeerd zijn.

Alcohol en agressie gaan dus vaak hand in hand.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
wel op wat
Klik om te vergroten...
Wel wat? Ik heb hier echt dingen voorbij zien komen. Geen idee hoe je het überhaupt verzint. Stelletje achterlijke verlepte paarden keutels die zolang in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt.

Ergens heel sneu, maar idd verwachten dat mensen slim genoeg zijn is een gevaarlijke gedachte hier :upsidedown:
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren.

Bedankt voor de opheldering Kevin761990, volgende tripreport wordt een mooiere ervaring
Klik om te vergroten...
Ik schaam mij echt. 😔
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
die zover in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt
Klik om te vergroten...
Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Wel wat? Ik heb hier echt dingen voorbij zien komen. Geen idee hoe je het überhaupt verzint. Stelletje achterlijke verlepte paarden keutels die zolang in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt.

Ergens heel sneu, maar idd verwachten dat mensen slim genoeg zijn is een gevaarlijke gedachte hier :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Nou, ik heb weer wat geleerd.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kevin761990 zei:
Ik schaam mij echt. 😔
Klik om te vergroten...
We hebben het niet per se over jou hoor, ik heb veel ergere dingen langs zien komen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Soms vergeet ik even dat drugs niet alleen maar rozengeur en maneschijn is en zie je die andere kant weer. Ach ja wel altijd gezellig hier 🌈
Klik om te vergroten...
Oh dat is het verre van.

Werk in de verslavingszorg en voorheen daklozenzorg, dus kijk niet snel meer van dingen op.

Maar alsnog, wat er hier af en toe voorbij komt, is echt om te huilen. Alsof iemand een baksteen heeft leren typen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kevin761990 zei:
Ik schaam mij echt. 😔
Klik om te vergroten...
Schaamte heeft ook een functie hé behalve dat je je slecht voelt. Betekent dat je eigenlijk het anders wil. Anders kan je ook denken boeiend.

Verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan. Uitglijders maken we allemaal. Wat telt, is hoe je vervolgens weer opstaat.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂.
Klik om te vergroten...
Heb eens een goed gevuld glas rum ad fundum gedronken, helemaal vergeten dat ik een uur ervoor Lorazepam had genomen.
Zeker niet met opzet maar total blackout.

Misschien dom maar soms vergeet je dingen gewoon.
Iedereen maakt fouten. Zolang je er maar van leert.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Even OT: "Stroh 80%" Je hoeft het alleen maar te ruiken of een nipje te proeven en dan zegt je lichaam "DIT IS GIF, HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM DIT ERIN TE GOOIEN!"

En dan denk jij. ......
Klik om te vergroten...
Noot:
Ik krijg nu de gedachte, nee herinnering, dat dit nog nooit als zodanig tegen mij gezegd is alvorens de eerste neut naar binnen te hebben laten glijden....en deze strohrum die voel je echt gaan, en later staan!

Achteraf, een aantal uren later, kreeg ik na een ellendige lichamelijke reactie op het slempen van die drank, eerder de gedachte dat ik dood zou gaan van ziekte, daarna een tijdelijke ingeving van:. Ik drink noooooit meer...
Enige uren daarna verbleekte deze ingeving als sneeuw voor de zon waarna het niet lang meer duurde alvorens de volgende zuippartij plaatsvond. Jazeker!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het overkomt de beste inderdaad hoor, de ene heeft een horror story door teveel coke en alcohol te hebben gebruikt. De ander heeft een heftige combinatie verdovende middelen overleefd..... Zeker in dit geval is voorkomen 100x beter dan genezen maar gebeurt het dan toch hoop ik dat men er echt van leert want het menselijk lichaam kan echt veel hebben maar die grenzen opzoeken en mogelijk een dodelijke overdosering meemaken en niet kunnen navertellen is 1 van stomste manieren om je kostbare leven te verspillen☹
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent weinig meer op het forum, @Dopemonster . How kum?

Even OT: "Stroh 80%" Je hoeft het alleen maar te ruiken of een nipje te proeven en dan zegt je lichaam "DIT IS GIF, HAAL HET NIET IN JE HOOFD OM DIT ERIN TE GOOIEN!"

En dan denk jij, meh, why nut. Hoe je dat binnenhoudt, werkelijk geen idee.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mag ik jou vragen waar jij in zit ? Instelling of ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik neem aan dat je OP bedoeld
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oeh 80% , thug life hoor hahahaha
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
MaddMonkey zei:
of iemand een baksteen heeft leren typen.
Klik om te vergroten...
Noot:
Ik heb een groot en diep respect voor iemand die het gelukt is om een baksteen te laten, en leren typen....ga daar maar eens aanstaan!
Ik krijg nog niet eens een antwoord als ik een woord alleen al tegen een baksteen uitspreek...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."