Kan ook komen omdat de dosering lang niet zo precies is als mensen graag denken dat het is.Hangt ook gewoon van de setting af.
Soms is 100ug een net nietje, terwijl er tig scenario's mogelijk zijn waar 150ug net teveel is.
Kan ook komen omdat de dosering lang niet zo precies is als mensen graag denken dat het is.Hangt ook gewoon van de setting af.
Soms is 100ug een net nietje, terwijl er tig scenario's mogelijk zijn waar 150ug net teveel is.
Jij bent al zo ervaren in alles Dirkjan šā¦..Wat is dat toch met 100 als beginners dosis nemen, dat slaat nergens op.
ik zal zeggen waarom, 100 is een bevredigend getal gebaseerd op het decimale systeem. Maar ik zou beginnen op 150 eerder.
Nee dat snap ik maar mijn eerste keer was ook iets van 100 en was toch wel underwhelmed.Jij bent al zo ervaren in alles Dirkjan šā¦..
Een beginners dosis is iets wat jij al lang niet meer weet š¤£.
Je bent ook al geen beginner met scheikunde.
Nee ik kan alles nu, ik ben een expert. Hoewel, expert. Laat ik het zo stellen, ik heb vaak seks maar vaak met mezelf.Ben jij niet ergens beginner mee?
De gevoeligheid voor LSD varieert per persoon, sommige (ik) kunnen al heel flink trippen op minder dan 100ug. Vandaar is het beter om rustig op te bouwen, 150ug vind ik een flinke dosis š¤maar mijn eerste keer was ook iets van 100 en was toch wel underwhelmed
Het gaat om zulke kleine hoeveelheden dat het echt heel lastig is om zo precies te zijn. Zelfs bij het testcentrum (het meest uitgebreide van de hele wereld) hebben ze moeite met het kwantificeren van LSD in het lab. 1P-LSD wordt niet gekwantificeerd door het Drugs Informatie Monitoring Systeem (DIMS). Dus beweringen over dat het betrouwbaarder is qua dosis omdat het legaal is, die blijven ongeverifieerd.Zelfs niet bij 1P?
Zelfs niet bij 1P?Kan ook komen omdat de dosering lang niet zo precies is als mensen graag denken dat het is.
Ja zoiets vermoedde ik ook, denk dat ik redelijk goed gedoseerde trips heb gehad maar ook soms dat ik 200 erin gooi wat voor mij niet heel intens is meestalHet gaat om zulke kleine hoeveelheden dat het echt heel lastig is om zo precies te zijn. Zelfs bij het testcentrum (het meest uitgebreide van de hele wereld) hebben ze moeite met het kwantificeren van LSD in het lab. 1P-LSD wordt niet gekwantificeerd door het Drugs Informatie Monitoring Systeem (DIMS). Dus beweringen over dat het betrouwbaarder is qua dosis omdat het legaal is, die blijven ongeverifieerd.
Persoonlijk heb ik daardoor nooit geweten hoeveel LSD ik heb binnengekregen. Ik kan het hoogstens achteraf schatten met ƩƩn significant cijfer. Dus dan krijg je zoiets als 'ik gok dat het ergens tussen de 50 en 149 microgram in zat.'
Ik heb geen idee hoe research chemicals worden geproduceerd want de verkopers geven daar geen, of althans zeer weinig, openheid over. Bovendien weet ik niet hoe de zegels worden opgeslagen. Of ze bijvoorbeeld worden opgestapeld en of het dan mogelijk is dat wat LSD van de ene op de andere zegel valt. Sowieso heb ik eigenlijk geen idee of de LSD echt Ćn de zegel gaat zitten of er gewoon op ligt. Dus ik vind het maar lastig om van enige zekerheid uit te gaan.maar ik neem aan dat die doseringen gewoon met een micro pipet worden gedaan? Daar kan je heel precies mee opmeten, zit je hoogstens een pear mcg ernaast.
Gewoon in zoān plastic multi mapje doen. Het zijn toch geen idioten, zou echt raar zijn als ze alle vellen als een soort A4 pakket op elkaar hebben liggen.worden opgestapeld
Hele goede vraag van je!Ik ben begonnen met 75ug en dat was voor mij voldoende om rustig kennis te maken met lsd.
Achteraf had ik dat echt nog niet veel meer willen doseren.
Enfin, omdat dit topic toch weer actief is, hoe is het je vrouw bevallen LSD te doen @Zeehond ?
āPapa waarom heeft dat snoep papier in de kast geen smaak? Ik heb er wel 5 gegetenā.Hele goede vraag van je!
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit moment nog niet is gekomen, toevallig vandaag nog over gehad. Met twee puber kinderen vind je niet zomaar een hele dag om dit te proberenā¦
Maar, gaat zeker komen, hoop binnenkort.
Godzijdank hebben we een veilige kluis šāPapa waarom heeft dat snoep papier in de kast geen smaak? Ik heb er wel 5 gegetenā.
Oohh love Pink Floyd! En ja muziek wordt echt zoveel mooier op LSD. Dat is gewoon niet normaal. Het is net alsof je de intentie van de artiesten aan kunt voelen. Bovendien gaan de Visuals vaak een samenspel aan met de muziek. Ik heb vrij recent (rond bicycle-day) nog een LSD trip gedaan waarbij ik echt een soort dansende narren zag die tegelijkertijd onderdeel waren van een veld vol geometrische patronen. Ze deden in ieder geval vrolijk mee met de muziekToen ik rustig zat zette mijn vrouw Pink Floyd voor me op met Shine on you crazy diamond en ik zat zo te genieten. De muziek klonk zo goed, alsof ik het nooit eerder zo had gehoord. Alsof de muziek zo moest zijn en ik wist zeker dat ze ook LSD gebruikt moeten hebben toen ze deze muziek ooit maakten.
Herkenbaar. Dat golven komt ook wel een beetje door hoe jij op dat moment met de trip omgaat. Juist als je loslaat/mediteert komt de trip vaak harder binnen. Ook op hogere doseringen kun je nog wel redelijk communiceren is mijn ervaring. Praktische shit doen wordt wel echt steeds moeilijker en moeilijker. Een bad vol laten stromen, jezelf afdrogen en een pizza bakken kan best ingewikkeld worden. Een computerprobleem oplossen is vaak simpelweg onmogelijk geworden.Ik voelde wel dat de lsd een beetje in golven gaat. Het ene moment zit je er meer in dan het andere moment. Je kunt in ieder geval gewoon communiceren met mensen om je heen, maar ik weet dat je bij een hogere dosis veel dieper zal gaan en dat dit lastiger wordt.
Heel herkenbaar dit! Zelfs als je bewust kiest om te willen overgeven kun je alsnog weerstand ervaren. Dat is gewoon je ego die zich verzet. Ik ervaar dat vaak in de come-up van psilo of LSD en nog sterker bij DMT. Daar kan ik echt wel flink angstig van worden.Op een gegeven moment heb ik ook mijn ogen dicht gegaan en wilde me mee laten voeren met mijn brein. Het was heel gek, want het voelde alsof ik in zekere zin weerstand bood terwijl ik me juist graag wilde openstellen. Ik deed toen letterlijk mijn armen wijd en riep iets van: ākom maar, ik ben er klaar voorā en dat werkte ook nog.
Same here! Tijdens de piek ben ik vaak meer met diepere gedachten/spiritualiteit bezig maar in de nasleep kan LSD wel echt erotiserend werken (om het maar een beetje 'eufemistisch uit te drukken'Na zoān 5 tot 6 uur na inname is mijn vrouw naar bed gegaan en ben ik nog even op de bank blijven zitten. Vlak daarna kreeg ik wel zin in seks en kreeg ik zin om mezelf aan te raken. Dat voelde allemaal best intens moet ik zeggen, erg prettig dus.
Dat begrijp ik. Heeft je vrouw al ervaring met tripmiddelen? Mijn vrouw heeft niet zoveel interesse in drugs maar heeft wel een keer met mij samen LSD gedaan. Dat was echt een super toffe ervaring! We hebben toen 'slechts' 100 ug gedaan maar dat was voor haar toch al behoorlijke shockerend. Ze vond het een heftige maar mooie ervaring. Hopelijk gaat het voor haar ook een mooie kennismaking zijn...Maar ik wil eerst graag dat mijn vrouw een beetje weet wat er gebeurt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."