Geslacht: man
Leeftijd: 52 jaar
Lengte: 176 cm
Gewicht: 74 kg
Waar: thuis en buiten
Met wie: alleen, mijn vrouw was tripsitter
Wat: 1p-lsd zegel 100ug
Vrijdag 16 april jl. heeft het plaatsgevonden: mijn kennismaking met psychedelica, te weten een zegel 1p-lsd met een dosering van 100ug. Helaas heb ik de laatste week weinig tijd gehad, waardoor het even heeft geduurd voordat ik het report kon schrijven. Het is minder gedetailleerd geworden dan ik had gewild.
Ervaring met xtc, 3-mmc en ghb.
Ik had al een paar maanden zegels in huis van 100ug en 150ug, maar had op het forum veel gelezen en tot de conclusie gekomen dat 100ug een goede startdosis zou zijn.
Ik zou wachten tot een goed moment en heb vrij impulsief gekozen voor de vrijdagavond om 19.00 uur de inname onder mijn tong. Het was mooi weer. Een kwartier later ben ik met mijn vrouw gaan wandelen en merkte ik dat mijn waarneming langzaam veranderde. Mijn gehoor werd ineens ontzettend scherp en ik schrok soms een beetje van geluidjes om me heen. Ik kreeg een spontane lachbui en de tranen liepen over m'n wangen.
Ook als ik naar het water keek zag ik dingen in het water, die ik anders niet zag. Een soort van extreem detail in het water. De lsd begon dus aardig zijn werk te doen. Ik liep op een recht pad, maar als ik vooruit keek, zag ik het pad in de verte kronkelen. Ook zag ik de groene kleur van het gras over het pad gaan, alsof de kleur groen er overheen waaide.
Toen we weer bijna terug waren bij huis leek het alsof er een plotselinge stilte om me heen viel. Het leek alsof ik in een soort time-laps terecht was gekomen. Ik draaide een rondje en voelde de stilte en de rust om me heen en ik genoot van de prachtige natuur, de slootjes, de weilanden en de vogels.
Ik voelde me heel zelfverzekerd en goed. Dacht meteen over serieuze onderwerpen, bijvoorbeeld hoe het zou zijn om na een lange samenwerking zonder mijn compagnon samen te werken en wat dit voor mijn eigen ontwikkeling zou betekenen. Het gaf me een bepaald inzicht dat dit heel goed voor mij zou zijn.
Thuis was het binnen in de woonkamer versierd met leuke gekleurde lampen en stond er een psychedelisch muzieklijstje op, wat ik helemaal geweldig vond klinken. Ik voelde m'n benen een beetje tintelen, wel een prettig gevoel was dat.
Toen ik rustig zat zette mijn vrouw Pink Floyd voor me op met Shine on you crazy diamond en ik zat zo te genieten. De muziek klonk zo goed, alsof ik het nooit eerder zo had gehoord. Alsof de muziek zo moest zijn en ik wist zeker dat ze ook LSD gebruikt moeten hebben toen ze deze muziek ooit maakten. Ook Van Morrison klonk helemaal te gek. Het geluid kwam niet uit de luidsprekers, maar het was gewoon overal. Fantastisch en ik ben van nature een echte muziekliefhebber en luisteraar. Dit werd nu extreem versterkt.
Ik voelde wel dat de lsd een beetje in golven gaat. Het ene moment zit je er meer in dan het andere moment. Je kunt in ieder geval gewoon communiceren met mensen om je heen, maar ik weet dat je bij een hogere dosis veel dieper zal gaan en dat dit lastiger wordt.
Ik kreeg limonade en chocolade koekjes en wat heb ik van die zoete smaken genoten, het was echt heel lekker.
Op een gegeven moment heb ik mijn ogen dicht gedaan en wilde me mee laten voeren met mijn brein. Het was heel gek, want het voelde alsof ik in zekere zin weerstand bood terwijl ik me juist graag wilde openstellen. Ik deed toen letterlijk mijn armen wijd en riep iets van: ‘kom maar, ik ben er klaar voor’ en dat werkte ook nog.
Je wordt meegevoerd in allemaal flarden, gedachten, spinsels, kleuren, vormen en het gaat van links naar rechts en in zo’n hoog tempo dat het niet bij te houden is.
Ik vond het heel fijn dat mijn vrouw bij me in de buurt was als tripsitter en ze zorgde heel goed voor me. Ik had verder geen behoefte aan knuffelen, seks en/of aanrakingen.
Na zo’n 5 tot 6 uur na inname is mijn vrouw naar bed gegaan en ben ik nog even op de bank blijven zitten. Vlak daarna kreeg ik wel zin om mezelf aan te raken. Dat voelde allemaal best intens moet ik zeggen, erg prettig dus.
Niet veel later ben ik ook maar in bed gaan liggen, hoewel ik wist dat de lsd nog wel even zou door werken. Ik kon niet slapen en dat duurde denk ik wel tot een uur of vier in de nacht. Ik lag lekker en vond het helemaal niet vervelend met al die gedachten door mijn hoofd. De volgende ochtend werd ik prima wakker en had ik geen last van een kort nachtje. Ik voelde me prima, maar niet herboren of zo zoals sommigen wel eens schrijven.
Ik heb niet gemediteerd tijdens lsd en dat ga ik de volgende keer wel doen, omdat ik bijna dagelijks in de ochtend mediteer. Het schijnt met lsd nog intenser te zijn.
Ook raad ik iedereen aan om niet pas in de avond lsd te nemen vanwege de lange werkingsduur. Je kunt er beter einde van de ochtend of begin van de middag mee beginnen. Dat ga ik de volgende keer ook doen, maar eerst mag mijn vrouw binnenkort dit gaan beleven en ben ik haar tripsitter.
Ik vond het een zeer interessante ervaring en kan het iedereen aanraden.