#1
@Proxima en @BelowTheFlow we komen bij jullie terug!
Mag ik vragen welk forum dat is? Ik heb wel eens gezocht naar een soortgelijk forum als df maar kon niets vinden wat ook zo ‘leeft’ als df.Goede samenvatting van wat er nodig is om DF weer beter te laten leven.
Zelf ben ik admin van een ander forum dat bijna drie maal zoveel leden heeft als DF en maar de helft van het aantal posts (ja, wij ouwehoeren daar een stuk minder dan jullie lieve leden hier 😁) ook draaien wij ons forum net als DF op XenForo.
Indien nodig kan ik voor DF de admin functie en taken op mij nemen, dus puur als admin voor het doorhakken van delicate knopen, toekennen van rechten en toewijzing/aanmaken van bepaalde subfora/topics, etc. Software updates doe ik liever nog niet aan voordat het volledige IT-landschap van DF in kaart gebracht is.
In de functie als admin ben ik zeer discreet, technisch en diplomatiek vakkundig, met meer dan 25 jaar professionele ervaring.
@MacLeod neem a.u.b. contact met mij op indien je meer info nodig hebt.
Samen met mensen als @BelowTheFlow kunnen wij de last van jullie schouders afhalen.
Dat weten alle actieve moderators. 😇Mag ik vragen welk forum dat is? Ik heb wel eens gezocht naar een soortgelijk forum als df maar kon niets vinden wat ook zo ‘leeft’ als df.
btw: goede sollicitatie, ik zou je uitnodigen! 😂😉
Ja maar ik niet! Dat is toch zeker geen geheim hier?Dat weten alle actieve moderators. 😇
Laten we hopen dat we ooit contact krijgen met @MacLeod en dat we dan hierin vaart kunnen maken.
Ondertussen blijven we zeer geduldig.
Ik ben zelf vrijwillig systeembeheerder en jaren lid geweest van andere forums met als functie moderator mocht hier nog vraag naar zijn shoot meGoede samenvatting van wat er nodig is om DF weer beter te laten leven.
Zelf ben ik admin van een ander forum dat bijna drie maal zoveel leden heeft als DF en maar de helft van het aantal posts (ja, wij ouwehoeren daar een stuk minder dan jullie lieve leden hier 😁) ook draaien wij ons forum net als DF op XenForo.
Indien nodig kan ik voor DF de admin functie en taken op mij nemen, dus puur als admin voor het doorhakken van delicate knopen, toekennen van rechten en toewijzing/aanmaken van bepaalde subfora/topics, etc. Software updates doe ik liever nog niet aan voordat het volledige IT-landschap van DF in kaart gebracht is.
In de functie als admin ben ik zeer discreet, technisch en diplomatiek vakkundig, met meer dan 25 jaar professionele ervaring.
@MacLeod neem a.u.b. contact met mij op indien je meer info nodig hebt.
Samen met mensen als @BelowTheFlow kunnen wij de last van jullie schouders afhalen.
Jawel, zodra @StimsalaBanne een aantal heeft uitgekozen uit de maand, komen die in een poll en kan erop gestemd worden.Is er geen mogelijkheid om te zien welk triprapport de meeste waarderingen heeft?
Hélemaal mee eens. Soms zitten er 'schrijfkundig' echt parels tussen, maar is de inhoud niet per sé heel boeiend. Of al die trip reports van mensen die bad gaan op iets, vaak zeer slecht geschreven maar tegelijk ook uiterst waardevol.Vind het niet echt nodig. Ik vind vaak de simpele trip reports nog het leukst. Het idee dat één trip report het beste is vind ik niet echt passen.
Wat maakt sowieso een trip report het beste? En is het nodig om een verslag van iemand zijn ervaring te "beoordelen"?
Als jij geïnformeerd wordt dat je met 25stemmen door DF het tripraport v/m van jou is, zou je dat leuk vinden?Waarom ook alles altijd maar willen 'beoordelen' of 'rangschikken'?? Dit is, volgens mij, in de eerste plaats een plek waar informatie uitgedeeld kan worden om mekaar te helpen of te informeren. Dit is toch geen televisie-show??
Iedere aflevering de re-enactment van een trip inclusief visualsmijn god, tripraports v/dmaand topic als televisieshow zou wel goud wezen.
Mee eens, iedereen die schrijft doet t anders, maakt t leukerVind het niet echt nodig. Ik vind vaak de simpele trip reports nog het leukst. Het idee dat één trip report het beste is vind ik niet echt passen.
Wat maakt sowieso een trip report het beste? En is het nodig om een verslag van iemand zijn ervaring te "beoordelen"?
Laat jij het zelf ff lekker gaan.Laat het nou maar gaan...
Geef mij liever die ene 'noob' die er werkelijk iets aan heeft gehad of heeft uit geleerd.Als jij geïnformeerd wordt dat je met 25stemmen door DF het tripraport v/m van jou is, zou je dat leuk vinden?
i did, en het voelde als help, mijn god, tripraports v/dmaand topic als televisieshow zou wel goud wezen.
Als jij geïnformeerd wordt dat je met 25stemmen door DF het tripraport v/m van jou is, zou je dat leuk vinden?
i did, en het voelde als help, mijn god, tripraports v/dmaand topic als televisieshow zou wel goud wezen.
Nogmaals, een 'slecht' geschreven report kan minstens even leerzaam zijn, en zo is er plaats voor iedereen om zijn/haar inbreng mee te geven.Voor mij mag het zeker blijven. Door drukte op het forum of in het dagelijks leven mis ik regelmatig wel eens een leuk reportje. Door TVDM kon ik die wel inhalen en er zat regelmatig wel es een reportje bij waar je helemaal ik de ervaring opgaat. Door de schrijfwijze of gewoon het hele verhaal.
Maar ik snap jullie wel, dus geef me gewonnen. Laat het maar blijven. Zolang het geen echte wedstrijd wordt...Is wel prettig als de bevestiging er is dat je report veel stemmen en waardering krijgt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."