#1
Hey geweldige peoples!
Yeah, I f***ed it up. Genoeg redenen en excuses, maar in the end is het probleem vooral dat ik niet zo goed ben om mijn aandacht te verdelen over diverse activiteiten. Daardoor word iets dat ik wel heel leuk vind om te doen, ineens een berg werk die dagen in beslag gaat nemen tot ik rottig in m'n vel zit en het helemaal ga vermijden. Voilà.
Natuurlijk zijn jullie (en jullie geschreven reports) meer waard en daarom wil ik vooral jullie mening en eventuele ideeën horen met deze poll.
1: Die verkiezingen voor Tripreport van de Maand vind ik niet boeiend en zal ik niet missen.
2: Tripreport van de Maand moet blijven en ik ben een actief lid en wil dat graag maandelijks gaan doen!
3: Tripreport van de Maand moet blijven en mij lijkt het leuk om af en toe een maand 8/9 reports te kiezen voor de verkiezing. (Mensen zouden zich dan kunnen opgeven in een speciaal topic en kan wanneer aan de beurt via PB de keuzes doorgeven, en ik maak vervolgens het topic.)
4: Yo, ik heb een beter idee namelijk: ...
(Het zelf weer oppakken is een mogelijkheid. Al verwacht ik in de (nabije) toekomst (weer) veranderingen in m'n drugsgebruik waardoor ik allicht weer niet aan die belofte kan voldoen. Ik durf dus niets te garanderen en wil jullie niet blijven teleurstellen.)
Yeah, I f***ed it up. Genoeg redenen en excuses, maar in the end is het probleem vooral dat ik niet zo goed ben om mijn aandacht te verdelen over diverse activiteiten. Daardoor word iets dat ik wel heel leuk vind om te doen, ineens een berg werk die dagen in beslag gaat nemen tot ik rottig in m'n vel zit en het helemaal ga vermijden. Voilà.
Natuurlijk zijn jullie (en jullie geschreven reports) meer waard en daarom wil ik vooral jullie mening en eventuele ideeën horen met deze poll.
1: Die verkiezingen voor Tripreport van de Maand vind ik niet boeiend en zal ik niet missen.
2: Tripreport van de Maand moet blijven en ik ben een actief lid en wil dat graag maandelijks gaan doen!
3: Tripreport van de Maand moet blijven en mij lijkt het leuk om af en toe een maand 8/9 reports te kiezen voor de verkiezing. (Mensen zouden zich dan kunnen opgeven in een speciaal topic en kan wanneer aan de beurt via PB de keuzes doorgeven, en ik maak vervolgens het topic.)
4: Yo, ik heb een beter idee namelijk: ...
(Het zelf weer oppakken is een mogelijkheid. Al verwacht ik in de (nabije) toekomst (weer) veranderingen in m'n drugsgebruik waardoor ik allicht weer niet aan die belofte kan voldoen. Ik durf dus niets te garanderen en wil jullie niet blijven teleurstellen.)