Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZin in iets.. maar wat...!?

Zin in iets.. maar wat...!?

21 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat had ik eerst ook ja. Het kwam volgens mij gewoon omdat ik teveel gesnoven had en dus energie teveel had.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik een hoeveelheid speed neem om een nacht wakker te blijven, heb
ik altijd zin in iets.. Ik ken er alleen niet achter komen wat precies.. Het is
een raar knagend gevoel dat ik iets moet hebben. Dan rook ik een
sjekkie.. Nee... het gevoel is er nog.. Dan neem ik een veg. bapao.. Nee
ook niet.. Een ijsje dan? Nope.. Een glas multivitamine? Neen.. Een
pepermuntje zal wellicht helpen.. Nou.. inderdaad, ook niet dus..

Ik word er gek van, ook omdat ik alles gewoon weer probeer.. Iemand
enig idee? Ik pak nu maar weer een ijsje...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja is vrij normaal. Heb er ook altijd last van, maar ik weet iig dat het geen eten is.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
J E D R I N K T G E E N T H E E ? ? ? ?


W T F? :rolleyes:

dat kun je toch niet missen in je leven
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha nee, eten is wel het laatste waar ik dan zin in heb.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat jij nodig hebt is een drumstel
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik dus ook inderdaad
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
wat jij nodig hebt is een drumstel
Klik om te vergroten...

omdat?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chimera zei:
spacekonijn zei:
wat jij nodig hebt is een drumstel
Klik om te vergroten...

omdat?
Klik om te vergroten...
denk dat je daar perfect je 'teveel' energie in kwijt kunt!
D
DerqLid
01-01-2024, 00:00
#10
weet je wat het is?
het verlangen om door te gaan. :wink: echt waar.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Derq zei:
weet je wat het is?
het verlangen om door te gaan. :wink: echt waar.
Klik om te vergroten...

Mwoa.. nee geloof niet dat dat het is eigenlijk
Vaak heb ik dan ook wel genoeg gehad want
geloof het of niet, ik wil daadwerkelijk nog wel
graag slapen op een later tijdstip :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
sex ... en thee ..
2 dingen waar ik naar snak als ik speed op heb :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou Chimera zet die thee maar alvast klaar dan :)
en je vriendin/vrouw/opblaaspop :grin:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Emo zei:
nou Chimera zet die thee maar alvast klaar dan :)
en je vriendin/vrouw/opblaaspop :grin:
Klik om te vergroten...

Ik drink geen thee, wel koffie, mag dat ook?

En ik heb geen van drieën, dus dat sex gedeelte
wordt wat lastig.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik drink wel eens thee, maar toch...koffie is veeeele malen beter :mrgreen:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Ik drink wel eens thee, maar toch...koffie is veeeele malen beter :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hell yeah :wave:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chimera zei:
mathijs zei:
Ik drink wel eens thee, maar toch...koffie is veeeele malen beter :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hell yeah :wave:
Klik om te vergroten...
ik drink normaal ook alleen maar koffie hoor ..
maar als ik speed op heb dan vind ik thee echt heerlijk hahah :P
weet ook niet hoe het komt
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
cunt zei:
sex ... en thee ..
2 dingen waar ik naar snak als ik speed op heb :P
Klik om te vergroten...

haha ja inderdaad
k
kate_cocaineLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik weet wel waar ik altijd zin in heb als ik heb gesnoven....namelijk een lekker chill muziekje en een goede joint.

biljarten oid doet het bij mij ook altijd goed
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
Chimera zei:
spacekonijn zei:
wat jij nodig hebt is een drumstel
Klik om te vergroten...

omdat?
Klik om te vergroten...
denk dat je daar perfect je 'teveel' energie in kwijt kunt!
Klik om te vergroten...
en het helpt je ook je buren terug te pakken voor het verstoren van je slapie :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."