#1
Nee zo erg is het niet met een paar lijntjes kan ik meestal wel slapen. En ben de komende twee dagen toch vrij dus maakt verder niet uit. Denk ook niet dat ik nog ga snuiven vandaag het is weer op het punt aanbeland waar het een verschrikking is. rare rioolsmaak ook ineen keer.
En met speed heb ik soms periodes dat ik een paar uur lang niks hoef te snuiven het effect blijft maar gaan, dat is dan weer wel een pluspunt. al is dat ook niet altijd.
