Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerantwoord gebruiken

Verantwoord gebruiken

32 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee zo erg is het niet met een paar lijntjes kan ik meestal wel slapen. En ben de komende twee dagen toch vrij dus maakt verder niet uit. Denk ook niet dat ik nog ga snuiven vandaag het is weer op het punt aanbeland waar het een verschrikking is. rare rioolsmaak ook ineen keer. :confused: En met speed heb ik soms periodes dat ik een paar uur lang niks hoef te snuiven het effect blijft maar gaan, dat is dan weer wel een pluspunt. al is dat ook niet altijd.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nah gloof me, je hebt niks gemist. Had er minstens 10 nodig om een beetje hetzelfde effect te krijgen als een klein grammetje pep. over verantwoord gebruiken gesproken. :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik snuif ook alleen zoveel omdat ik er gewoon naar verlang. Voor de echte werking zou ik al genoeg hebben aan de helft. Sta ik ook nog eens net iets minder strak en hou ik mss zelfs mijn kaken volledig stil, zonder dat er zich enige druk opbouwd. Maar het retestrak staan is ook wel een heel apart gevoel
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruikte vroeger ook wel eens ritalin kon die gratis op school regelen en dan verpoederen maar. Was bijna hetzelfde als dit, misschien net iets beter. het grootste probleem was de hartkloppingen en heel de nacht bang zijn voor een hartaanval. Alles maar door de plee gespoeld en niet meer naar om gekeken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja Ritalin werkt idd bijna hetzelfde als speed (op personen zonder ADHD)
Ik ben er niet zo kapot van. Heb het nooit gehad en zal het ook nooit gebruiken hoogstwaarschijnlijk. Als je ff zoekt op het forum dan vind je wel wat topics erover. Als ik m nog per ongeluk ff tegen kom url ik m wel ff, maar heb ff geen zin om te zoeken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er wel leuke avonden en middagen mee gehad. Maar kweenie, voelde me er nooit echt goed bij andermans medicijnen te gebruiken. En die hartkloppingen waren toch de druppel.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tjaja, heb dat ook wel eens gehad (lees regelmatig) van de speed. Stackers en ephedera's doen het ook altijd goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die smartshop dingen, leek mij vantevoren al niks. Maarja ephedra is nou illegaal he, misschien had ik dat dan een keer moeten proberen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ook daarover kun je hier lezen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook daar wil ik absoluut niks mee te maken hebben. Is toch bijna niet te krijgen hier?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bijna niet
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Domme amerikanen zijn het ook he. Met hun war on drugs ondertussen staat wel het ergste van het ergste op nummer 1 als drugsprobleem daar.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
10 ephedra's is sowieso niet chill. Volgens mij zit je met 4 toch echt wel op recreatieve dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."