Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerantwoord gebruiken

Verantwoord gebruiken

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 ephedra's zullen die slechter zijn dan een lijntje speed?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik snuif ook alleen zoveel omdat ik er gewoon naar verlang. Voor de echte werking zou ik al genoeg hebben aan de helft. Sta ik ook nog eens net iets minder strak en hou ik mss zelfs mijn kaken volledig stil, zonder dat er zich enige druk opbouwd. Maar het retestrak staan is ook wel een heel apart gevoel
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruikte vroeger ook wel eens ritalin kon die gratis op school regelen en dan verpoederen maar. Was bijna hetzelfde als dit, misschien net iets beter. het grootste probleem was de hartkloppingen en heel de nacht bang zijn voor een hartaanval. Alles maar door de plee gespoeld en niet meer naar om gekeken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja Ritalin werkt idd bijna hetzelfde als speed (op personen zonder ADHD)
Ik ben er niet zo kapot van. Heb het nooit gehad en zal het ook nooit gebruiken hoogstwaarschijnlijk. Als je ff zoekt op het forum dan vind je wel wat topics erover. Als ik m nog per ongeluk ff tegen kom url ik m wel ff, maar heb ff geen zin om te zoeken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er wel leuke avonden en middagen mee gehad. Maar kweenie, voelde me er nooit echt goed bij andermans medicijnen te gebruiken. En die hartkloppingen waren toch de druppel.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tjaja, heb dat ook wel eens gehad (lees regelmatig) van de speed. Stackers en ephedera's doen het ook altijd goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die smartshop dingen, leek mij vantevoren al niks. Maarja ephedra is nou illegaal he, misschien had ik dat dan een keer moeten proberen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ook daarover kun je hier lezen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook daar wil ik absoluut niks mee te maken hebben. Is toch bijna niet te krijgen hier?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bijna niet
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Domme amerikanen zijn het ook he. Met hun war on drugs ondertussen staat wel het ergste van het ergste op nummer 1 als drugsprobleem daar.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
10 ephedra's is sowieso niet chill. Volgens mij zit je met 4 toch echt wel op recreatieve dosis.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nadeel van die natuurlijke uppers vind ik toch wel die mega-hartkloppingen, heb ik geen (lees: minder) last van met pep.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eigenlijk wel leuk :grin: In dit topic paar maanden geleden kraakt deranged speed af en zegt ie niet te gebruiken :grin: Nu is tie bzg met een Speed Fanclub, zeggen dat een gram pep per week wel mee valt etc :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha, ja leuk hè...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nja denk wel dat er een wezenlijk veschil zit tussen bommetjes en snuiven, snuiven merk je gewoon zo ontzettend veel sneller en heftiger. Bij bommetjes heb ik er eigk ook nooit zo'n last van, maar bij snuiven iig wel.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geef eerst ff de definitie van "acceptabel" & "normaal" voordat je die termen gaat gebruiken...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je elke week speed zou doen is het volgens mij echt wel slecht voor je. De dag erna voel je wel hoe slecht het voor je lichaam was, dan voel je je behoorlijk kut. Elke week lijkt me ook te veel, ook voor me neus en me kaken enz. Verder vind ik speed veel te verslavend, als ik een lijntje gehad heb wil k altijd ng een en ng een. En als t op is vind k t spr kut. Drm wil k t echt niet te vaak doen, voor je het weet ( kan ook van alleen elk weekend ) ben je verslaafd, en dan snuif je je lichaam helemaal de kloten op.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
In principe kan je met elke week speed wel overleven. Je moet alleen je lichaam ook weer genoeg tegengif geven om er bovenop te komen natuurlijk... en geen half gare rotzooi gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."