10 ephedra's zullen die slechter zijn dan een lijntje speed?
#2
het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied.
#3
Ja ik snuif ook alleen zoveel omdat ik er gewoon naar verlang. Voor de echte werking zou ik al genoeg hebben aan de helft. Sta ik ook nog eens net iets minder strak en hou ik mss zelfs mijn kaken volledig stil, zonder dat er zich enige druk opbouwd. Maar het retestrak staan is ook wel een heel apart gevoel
#4
Ik gebruikte vroeger ook wel eens ritalin kon die gratis op school regelen en dan verpoederen maar. Was bijna hetzelfde als dit, misschien net iets beter. het grootste probleem was de hartkloppingen en heel de nacht bang zijn voor een hartaanval. Alles maar door de plee gespoeld en niet meer naar om gekeken.
#5
Ja Ritalin werkt idd bijna hetzelfde als speed (op personen zonder ADHD)
Ik ben er niet zo kapot van. Heb het nooit gehad en zal het ook nooit gebruiken hoogstwaarschijnlijk. Als je ff zoekt op het forum dan vind je wel wat topics erover. Als ik m nog per ongeluk ff tegen kom url ik m wel ff, maar heb ff geen zin om te zoeken.
#6
Heb er wel leuke avonden en middagen mee gehad. Maar kweenie, voelde me er nooit echt goed bij andermans medicijnen te gebruiken. En die hartkloppingen waren toch de druppel.
#7
Tjaja, heb dat ook wel eens gehad (lees regelmatig) van de speed. Stackers en ephedera's doen het ook altijd goed.
#8
Die smartshop dingen, leek mij vantevoren al niks. Maarja ephedra is nou illegaal he, misschien had ik dat dan een keer moeten proberen.
Ook daar wil ik absoluut niks mee te maken hebben. Is toch bijna niet te krijgen hier?
#11
bijna niet
#12
Domme amerikanen zijn het ook he. Met hun war on drugs ondertussen staat wel het ergste van het ergste op nummer 1 als drugsprobleem daar.
#13
10 ephedra's is sowieso niet chill. Volgens mij zit je met 4 toch echt wel op recreatieve dosis.
#14
Nadeel van die natuurlijke uppers vind ik toch wel die mega-hartkloppingen, heb ik geen (lees: minder) last van met pep.
#15
Eigenlijk wel leuk In dit topic paar maanden geleden kraakt deranged speed af en zegt ie niet te gebruiken Nu is tie bzg met een Speed Fanclub, zeggen dat een gram pep per week wel mee valt etc
#16
Hahaha, ja leuk hè...
#17
Nja denk wel dat er een wezenlijk veschil zit tussen bommetjes en snuiven, snuiven merk je gewoon zo ontzettend veel sneller en heftiger. Bij bommetjes heb ik er eigk ook nooit zo'n last van, maar bij snuiven iig wel.
#18
Geef eerst ff de definitie van "acceptabel" & "normaal" voordat je die termen gaat gebruiken...
#19
als je elke week speed zou doen is het volgens mij echt wel slecht voor je. De dag erna voel je wel hoe slecht het voor je lichaam was, dan voel je je behoorlijk kut. Elke week lijkt me ook te veel, ook voor me neus en me kaken enz. Verder vind ik speed veel te verslavend, als ik een lijntje gehad heb wil k altijd ng een en ng een. En als t op is vind k t spr kut. Drm wil k t echt niet te vaak doen, voor je het weet ( kan ook van alleen elk weekend ) ben je verslaafd, en dan snuif je je lichaam helemaal de kloten op.
#20
In principe kan je met elke week speed wel overleven. Je moet alleen je lichaam ook weer genoeg tegengif geven om er bovenop te komen natuurlijk... en geen half gare rotzooi gebruiken.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.