Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kan dat..

Hoe kan dat..

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een paar weken geleden voor de eerste keer speed gesnoven.
Ik heb een hele gram gehad, een half uur later stond ik al aardig strak..
Maar ik werd later ineenkeer héél erg misselijk..
Ik bleef maar water drinken, de hele avond, nacht en volgende dag door.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de volgende keer niet zo beroerd wordt?

Alvast bedankt.. :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen hele gram in een half uur snuiven..
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, het was niet in een half uur de hele gram, zeg maar 3 kwart in een half uur.. En later op de avond ( ik dacht dat het uitgewerkt was, maar was dus niet zo :rolleyes:) heb ik het andere opgesnoven.
Maar als ik de volgende keer weer ga snuiven, neem ik wel eerst een halve gr..
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lilii zei:
Nou, het was niet in een half uur de hele gram, zeg maar 3 kwart in een half uur.. En later op de avond ( ik dacht dat het uitgewerkt was, maar was dus niet zo :rolleyes:) heb ik het andere opgesnoven.
Maar als ik de volgende keer weer ga snuiven, neem ik wel eerst een halve gr..
Klik om te vergroten...

Of gewoon 1 lijn ipv halve gram in 30 minuten opsnuiven? :confused:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lilii zei:
Nou, het was niet in een half uur de hele gram, zeg maar 3 kwart in een half uur.. En later op de avond ( ik dacht dat het uitgewerkt was, maar was dus niet zo :rolleyes:) heb ik het andere opgesnoven.
Maar als ik de volgende keer weer ga snuiven, neem ik wel eerst een halve gr..
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoor, maar dat is nogsteeds heel erg veel. Of je hebt niet echt pure speed..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
gaat je hard nie super snel als je een hele gram in een half uur opsnuift
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pff 3/4 binnen een half uur, nja heel normaal dat je misselijk wordt, denk dat de gemiddelde ervaren gebruiker zich wel eens niet lekker kan voelen na zo'n hoeveelheid. Vind het echt niet erg slim en ook nog eens erg zonde van je speed, omdat je echt niet veel strakker komt te staan dan dat je bv 2 sociale lijntjes zou pakken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Complete waanzin natuurlijk, met 1 gram doe ik gerust 12 uur.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Complete waanzin natuurlijk, met 1 gram doe ik gerust 12 uur.
Klik om te vergroten...
idd ja
barslechte shit wat die kerel had dan volgens mij!!!!!!!
:rolleyes:
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij kan iedereen verslaafd raken.
Maar je maakt in het begin zelf de keuze om vaak te gebruiken...
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jah hahaha .. :P Ik doe invervolg echt rustiger ermee..
Die anderen die het hadden gehad waren niet misselijk.. Maar goed, die hadden het ook al vaker gedaan..
Maja.. goede leer voor de volgende keer :grin: :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
zie maar gewoon dat je goeie shit krijgt ipv afgzet te worden...

als ik 1 lijn neem van speed hier in de buurt,dan heb ik bijna een uur lang dikke doorloop...3 kwart gr op een half uur is volgens mij toch niet echt goeiespeed hoor!!!
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die 3 kwart werkte niet een half uur maar wel 5 uur ofzo langer.
Alleen heb ik zoveel gehad over een half uur..
Hebben jullie niet goed begrepen wat ik bedoelde? :P
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#14
of het is omdat je teveel hebt genomen binnen te korte tijd
of er zat nog wat anders doorheen
of het viel gewoon een keer fout, kan ook met alcohol of wat dan ook gebeuren
K
KoekwauzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben zelf gelukkig nog nooit echt misselijk geworden van de snelle, maar neem ook nooit zo belachelijk veel, verdeel het mooi over de avond/nacht/morgen. Een nifje in het uur heb ik genoeg aan en ga dan lekker! een huisgenoot van mij lust er daarentegen wel aardig pap van, een echte speedfreak! Neemt (wanneer ie aan de snelle zit om de 10 min een lijntje of een sleutelpuntje, en is dan in no time knetter-leip natuurlijk. En even later zeggen dat ie misselijk wordt! Das niet raar natuurlijk.
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou,3/4 gram pep voor de eertste keer,ja dan kan je misselijk worden en draaierig in je hoofd....vooral met goede speed...en de volgene keer maar beginnen met een halve gram?beter kan je echt goede pep kopen,dan heb je maar iets van 1/4 gram nodig,en dan sta je ook echt goed strak(zeker als beginner).maar voor de 1ste keer gelijk 3/4 gram,dan zal t wel hele slechte moeten zijn.de pep die ik soms koop,daar zou ik van 3/4 gram echt achterover slaan van wausheid denk ik.met 1/4 sta ik al redelijk waus in mn schoenen,ik denk dat je speed een beetje gemengd is met een of andere substantie.......
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brandde da nie massas in je neus?? kweet nie hoor, maar als ik 3kwart in een halfuur zou snuiven, dan zou ik beginnen huppelen en springen.. dus betwijfel ik het dat het wel goed spul was :flushed: :confused:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Altijd zo raar als mensen zeggen dat ze voor de eerste keer een hele gram hebben genomen!!! Bijna niet te geloven gewoon.
Pfff, de eerste keer was 1 lijn voor mij en toen was ik al aardig van 't padje voor een aantal uur. Laat staan een hele gram.

Dan was het wel hele slechte shit als je er een hele van kan nemen voor de eerste keer hoor. En dat je daar dan misselijk van wordt, kan ik me voorstellen.
Voortaan beter doseren en eerst eens goed proberen te voelen wat je in handen hebt. Daarna kun je besluiten meer te nemen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste keer pep bleef ik ook maar scheppen en voelde nix. Toen leerde een maat mij dat je er niet veel van hoort te voelen, maar je wordt er wel wakker van..
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#20
dan zal je lkkr geslapen hebben die avond :openmouth: :openmouth:

mm jah denk dat beginner zich snel ver gissen in een GRAM or.
de meeste denken dat als ze twee a drie lijntjes op hebben al een hele gram wel gepomp hebben.

greets tha Doc :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."