Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kan dat..

Hoe kan dat..

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Altijd zo raar als mensen zeggen dat ze voor de eerste keer een hele gram hebben genomen!!! Bijna niet te geloven gewoon.
Pfff, de eerste keer was 1 lijn voor mij en toen was ik al aardig van 't padje voor een aantal uur. Laat staan een hele gram.

Dan was het wel hele slechte shit als je er een hele van kan nemen voor de eerste keer hoor. En dat je daar dan misselijk van wordt, kan ik me voorstellen.
Voortaan beter doseren en eerst eens goed proberen te voelen wat je in handen hebt. Daarna kun je besluiten meer te nemen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk niet dat hij zo lang snuift dan.. volgens mij als hij al zo lang verslaafd is, en lijntjes van halve grammen legt serieus geen neus meer over heeft, en mocht er toevallig nog een beetje neusslijmvlies over zijn, dan loopt zijn neus door alsof het een kraan is?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
jep, eigenlijk is mdma geestelijk zwaar verslavend, zodra je het 2 weekenden achter elkaar heb gedaan is het derde weekend echt lastig om er vanaf te blijven.
Klik om te vergroten...

niet iedereen is zo zwaar verslavings gevoellig..
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#4
jah idd, dass waar althans dat vin ik.

het verschilt per pesoon of je vat baar ben voor verslaving jah/ of neej

greets Tha Doc
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, maar in het begin heeft mdma wel iets waardoor je veel gaat gebruiken in het begin. Ik ken aardig wat mensen die zo'n periode(ikzelf trouwens ook) pillen misbruikt hebben. Ik ken 1 jongen die slikt iedere dag 3 a 5 pillen, je ziet hem langzaam wegkwijnen door die troep.
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een paar weken geleden voor de eerste keer speed gesnoven.
Ik heb een hele gram gehad, een half uur later stond ik al aardig strak..
Maar ik werd later ineenkeer héél erg misselijk..
Ik bleef maar water drinken, de hele avond, nacht en volgende dag door.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de volgende keer niet zo beroerd wordt?

Alvast bedankt.. :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pff 3/4 binnen een half uur, nja heel normaal dat je misselijk wordt, denk dat de gemiddelde ervaren gebruiker zich wel eens niet lekker kan voelen na zo'n hoeveelheid. Vind het echt niet erg slim en ook nog eens erg zonde van je speed, omdat je echt niet veel strakker komt te staan dan dat je bv 2 sociale lijntjes zou pakken.
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou,3/4 gram pep voor de eertste keer,ja dan kan je misselijk worden en draaierig in je hoofd....vooral met goede speed...en de volgene keer maar beginnen met een halve gram?beter kan je echt goede pep kopen,dan heb je maar iets van 1/4 gram nodig,en dan sta je ook echt goed strak(zeker als beginner).maar voor de 1ste keer gelijk 3/4 gram,dan zal t wel hele slechte moeten zijn.de pep die ik soms koop,daar zou ik van 3/4 gram echt achterover slaan van wausheid denk ik.met 1/4 sta ik al redelijk waus in mn schoenen,ik denk dat je speed een beetje gemengd is met een of andere substantie.......
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
klopt, als je gewoone lijntjes legt kan je er makkelijk 10 maken uit 1 gram..

mja alles kan natuurlijk 1 gram in 1 lijntje leggen kan ook.. alleen heb je dan ongeveer je hele neus vol zitten:P
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#10
jah zeker leef ik in een eigen wereld, en in die wereld kom jij niet in voor.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
the_love_docter zei:
een broer van een maat van mij, die snoof 2 gram pure mdma weg in een keer. maar dat is ook iemand waar geen redde meer aan aan is.
en jah voor dat hij die olympische prestatie leverde heefttie een aantal jaar voor moeten trainen, jammer geen goude medaille voor gekregen.
en neej jammer genoeg istie ook niet gehuldigt door tante beatrixx.

greets tha Doc :wink:
Klik om te vergroten...
Jij leeft echt in een fantasie wereld he :grin:? 2 gram mdma wegsnuiven, pillen laten testen bij kentron etc.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
BobG zei:
Nee, maar in het begin heeft mdma wel iets waardoor je veel gaat gebruiken in het begin. Ik ken aardig wat mensen die zo'n periode(ikzelf trouwens ook) pillen misbruikt hebben. Ik ken 1 jongen die slikt iedere dag 3 a 5 pillen, je ziet hem langzaam wegkwijnen door die troep.
Klik om te vergroten...

wat ben ik blij dat ik mijn speed gebruik onder controle heb...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."