#1
Altijd zo raar als mensen zeggen dat ze voor de eerste keer een hele gram hebben genomen!!! Bijna niet te geloven gewoon.
Pfff, de eerste keer was 1 lijn voor mij en toen was ik al aardig van 't padje voor een aantal uur. Laat staan een hele gram.
Dan was het wel hele slechte shit als je er een hele van kan nemen voor de eerste keer hoor. En dat je daar dan misselijk van wordt, kan ik me voorstellen.
Voortaan beter doseren en eerst eens goed proberen te voelen wat je in handen hebt. Daarna kun je besluiten meer te nemen.
Pfff, de eerste keer was 1 lijn voor mij en toen was ik al aardig van 't padje voor een aantal uur. Laat staan een hele gram.
Dan was het wel hele slechte shit als je er een hele van kan nemen voor de eerste keer hoor. En dat je daar dan misselijk van wordt, kan ik me voorstellen.
Voortaan beter doseren en eerst eens goed proberen te voelen wat je in handen hebt. Daarna kun je besluiten meer te nemen.