Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kan dat..

Hoe kan dat..

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Complete waanzin natuurlijk, met 1 gram doe ik gerust 12 uur.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Complete waanzin natuurlijk, met 1 gram doe ik gerust 12 uur.
Klik om te vergroten...
idd ja
barslechte shit wat die kerel had dan volgens mij!!!!!!!
:rolleyes:
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij kan iedereen verslaafd raken.
Maar je maakt in het begin zelf de keuze om vaak te gebruiken...
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jah hahaha .. :P Ik doe invervolg echt rustiger ermee..
Die anderen die het hadden gehad waren niet misselijk.. Maar goed, die hadden het ook al vaker gedaan..
Maja.. goede leer voor de volgende keer :grin: :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
zie maar gewoon dat je goeie shit krijgt ipv afgzet te worden...

als ik 1 lijn neem van speed hier in de buurt,dan heb ik bijna een uur lang dikke doorloop...3 kwart gr op een half uur is volgens mij toch niet echt goeiespeed hoor!!!
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die 3 kwart werkte niet een half uur maar wel 5 uur ofzo langer.
Alleen heb ik zoveel gehad over een half uur..
Hebben jullie niet goed begrepen wat ik bedoelde? :P
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#7
of het is omdat je teveel hebt genomen binnen te korte tijd
of er zat nog wat anders doorheen
of het viel gewoon een keer fout, kan ook met alcohol of wat dan ook gebeuren
K
KoekwauzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben zelf gelukkig nog nooit echt misselijk geworden van de snelle, maar neem ook nooit zo belachelijk veel, verdeel het mooi over de avond/nacht/morgen. Een nifje in het uur heb ik genoeg aan en ga dan lekker! een huisgenoot van mij lust er daarentegen wel aardig pap van, een echte speedfreak! Neemt (wanneer ie aan de snelle zit om de 10 min een lijntje of een sleutelpuntje, en is dan in no time knetter-leip natuurlijk. En even later zeggen dat ie misselijk wordt! Das niet raar natuurlijk.
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou,3/4 gram pep voor de eertste keer,ja dan kan je misselijk worden en draaierig in je hoofd....vooral met goede speed...en de volgene keer maar beginnen met een halve gram?beter kan je echt goede pep kopen,dan heb je maar iets van 1/4 gram nodig,en dan sta je ook echt goed strak(zeker als beginner).maar voor de 1ste keer gelijk 3/4 gram,dan zal t wel hele slechte moeten zijn.de pep die ik soms koop,daar zou ik van 3/4 gram echt achterover slaan van wausheid denk ik.met 1/4 sta ik al redelijk waus in mn schoenen,ik denk dat je speed een beetje gemengd is met een of andere substantie.......
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brandde da nie massas in je neus?? kweet nie hoor, maar als ik 3kwart in een halfuur zou snuiven, dan zou ik beginnen huppelen en springen.. dus betwijfel ik het dat het wel goed spul was :flushed: :confused:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd zo raar als mensen zeggen dat ze voor de eerste keer een hele gram hebben genomen!!! Bijna niet te geloven gewoon.
Pfff, de eerste keer was 1 lijn voor mij en toen was ik al aardig van 't padje voor een aantal uur. Laat staan een hele gram.

Dan was het wel hele slechte shit als je er een hele van kan nemen voor de eerste keer hoor. En dat je daar dan misselijk van wordt, kan ik me voorstellen.
Voortaan beter doseren en eerst eens goed proberen te voelen wat je in handen hebt. Daarna kun je besluiten meer te nemen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer pep bleef ik ook maar scheppen en voelde nix. Toen leerde een maat mij dat je er niet veel van hoort te voelen, maar je wordt er wel wakker van..
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#13
dan zal je lkkr geslapen hebben die avond :openmouth: :openmouth:

mm jah denk dat beginner zich snel ver gissen in een GRAM or.
de meeste denken dat als ze twee a drie lijntjes op hebben al een hele gram wel gepomp hebben.

greets tha Doc :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
klopt, als je gewoone lijntjes legt kan je er makkelijk 10 maken uit 1 gram..

mja alles kan natuurlijk 1 gram in 1 lijntje leggen kan ook.. alleen heb je dan ongeveer je hele neus vol zitten:P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Best ironisch, heeft ie de beste speed, snuift ie ook nog eens meest van allen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
JewCookie zei:
klopt, als je gewoone lijntjes legt kan je er makkelijk 10 maken uit 1 gram..

mja alles kan natuurlijk 1 gram in 1 lijntje leggen kan ook.. alleen heb je dan ongeveer je hele neus vol zitten:P
Klik om te vergroten...
idd
iemand die ik ken snuift toch zeker een halve gr weg in 1 keer!!
maar die kerel is wel de grootste speedverslaafde die ik ken....

echt niet lekker om hem bezig te zien :rolleyes: :rolleyes:
maar hij heeft wel altijd de beste speed die ik hier weet...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik denk niet dat hij zo lang snuift dan.. volgens mij als hij al zo lang verslaafd is, en lijntjes van halve grammen legt serieus geen neus meer over heeft, en mocht er toevallig nog een beetje neusslijmvlies over zijn, dan loopt zijn neus door alsof het een kraan is?
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#18
een broer van een maat van mij, die snoof 2 gram pure mdma weg in een keer. maar dat is ook iemand waar geen redde meer aan aan is.
en jah voor dat hij die olympische prestatie leverde heefttie een aantal jaar voor moeten trainen, jammer geen goude medaille voor gekregen.
en neej jammer genoeg istie ook niet gehuldigt door tante beatrixx.

greets tha Doc :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
jep, eigenlijk is mdma geestelijk zwaar verslavend, zodra je het 2 weekenden achter elkaar heb gedaan is het derde weekend echt lastig om er vanaf te blijven.
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#20
jah zeker leef ik in een eigen wereld, en in die wereld kom jij niet in voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."