Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed snuiven als je od hebt?

speed snuiven als je od hebt?

66 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
dude,dan hebt gij toch wel slechte mdma imho...ik weet iemand die de 1ste keer FANTSOENLIJKE mdma 200mg juist neemt,toch in ieder geval HOERENKROM of neer!!!!!!
Klik om te vergroten...
denk ik eerlijk gezegd ook wel
ziet er in ieder geval rampzalig uit dan
die weet nemeer waar hem is
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk wel dat je heftig gaat, zeker een eerste keer, maar hoeft toch zeker niet zo te zijn dat iemand er persé neer van gaat..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verschilt natuurlijk per persoon.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Denk wel dat je heftig gaat, zeker een eerste keer, maar hoeft toch zeker niet zo te zijn dat iemand er persé neer van gaat..
Klik om te vergroten...
da zal ik nie perse zeggen ma dan is die kerel toch nemeer voor aan te zien
en zal toch ook genoeg moeten wegen dan want anders twijfel ik toch of die nog op zijn benen staat
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat zei ik dus ook al, hangt van heel veel verschillende factoren af, zeker is er wel eens iemand neer gegaan, ook wel met minder, maar je hoeft er echt niet van neer te gaan..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Dat zei ik dus ook al, hangt van heel veel verschillende factoren af, zeker is er wel eens iemand neer gegaan, ook wel met minder, maar je hoeft er echt niet van neer te gaan..
Klik om te vergroten...
hangt ook van je lichaamsgewicht en al af he
maar denk nie da ge u nog goed voelt hoor met zo een hoge dosis eerste keer
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ja,
dan gewoon een lijn pep erachteraan, jeuj
(ff weer on-topic komen :wink: )
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Denk wel dat je heftig gaat, zeker een eerste keer, maar hoeft toch zeker niet zo te zijn dat iemand er persé neer van gaat..
Klik om te vergroten...
Ik weet zeker als ik nu 200 mg mdma neem kan ik niet eens meer op mijn poten staan (pure mdma dan tikkels lossen langzamer op).
M
MultaTuliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Denk toch eens na zeg..
Klik om te vergroten...

Juist jah, je voelt je dan wel terug nuchter maar dat ben je helemaal niet.
Lijkt mij heel gevaarlijk...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Dat zei ik dus ook al, hangt van heel veel verschillende factoren af, zeker is er wel eens iemand neer gegaan, ook wel met minder, maar je hoeft er echt niet van neer te gaan..
Klik om te vergroten...
ik weet 1 ding hé...
van alle keren dat ik keihard gegaan ben van mdma of pillen...
ik weet hoe ik mij voel als ik 200mg mdma neem(nu,nu ik er zo "goed" tegen kan) maar ik weet als ik mij zo de 1ste keer zou voelen als ik dat deed(dan kon ik er minder tegen en gaat die 200mg dus ook zoveel maal feller aankomen..)
als je je dan niet iets of wat sterk kan houden,als je misselijk word bv,of het stijgt naar je hoofd...,dan ga je neer!!,ik heb dit ook al refrente keren meegemaakt dat ik dacht dat ik daal ging gaan!!!! :) :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik zei:
Nou ja,
dan gewoon een lijn pep erachteraan, jeuj
(ff weer on-topic komen Wink )
Klik om te vergroten...
bedoelde ik eigk laten we weer on-topic komen, heb geen zin in welles, nietes spelletjes, die hier maar iets te vaak worden gespeeld.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
Jeller zei:
mja ik zou het eigenlijk ook niet doen.. van 200 mg mdma stuikte wel zwaar ma tis nie da het je controle over jezelf doe verliezen vind ik

maar ja als ge nie drinkt dan is da wel dom.. ik drink sowieso altijd om het half uur/3kwartier wel iets, maar ik heb al gelijk veel mensen beziggezien die da nie doen en die zijn er dan meestal vrij voos uit na nen tijd :grin:
Klik om te vergroten...
200mg PURE mdma gaat iemand die onervaren is van neer!!!!
Klik om te vergroten...
ik ben er alleszins nie van neergegaan maar kwas wel eel zwaa aant stuiken.. in tegnestelling tot pillen waar ik er maar één keer van gestuikt heb en de andere keren alleen wakker.. wel maar van 1 telkens.. en van degene ik wel aant stuiken was wast maar de helft zo hard als die cap mdma.. dus ik denk wel dat het vrij zuiver was. kging niet neer verre van maar ik was wel goed aant gaan ja.. khad toch nooit zin om nuchterder te worden ofzo dat het mij te veel werd.. khad er ook wel nog wat op gesmoord en gedronken maar kdenk niet da dat er veel aan kan veranderen.. kvond effect gelijk zelfs wa zuiverder dan pillen, wan ik kon nog redelijk goed slapen en ook nog genoeg eten+ khad praktisch geen afkik

kmoet wel zeggen da mijn broer ook zo een cap ad genomen en die moest wel overgevne toen het opkwam ma voor de rest ging ij nie out ofzo ze
F
FriedelLid
01-01-2024, 00:00
#13
MIsschien een beetje off-topic, maar ik heb ook wel eens een keer paddo's gehad.. was toen best in de war, nam een lijn en je wordt ineens heel scherp in je trip, zeker een aanrader!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Een beetje?! off-topic :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
toch niet volledig want het komt er op neer dat de speed hem beetje nuchterder maakte
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hmm verhaal klopt wel, daarom heb ek altijd speed bij me als ek ghb doe
of vroeger toen ek nog pillen deed en ik ging super hard, een lijntje speed en je beeld was weer heel normaal, niet meer wazig enzo, maar toch was ek aan et "bokken" :grin:


en ik vind het nog altijd de beste methode als je slecht gaat van de ghb, we waren eens uit met vrienden, en er had iemand perongeluk teveel G genomen, en die ging veel te hard, we hebben hem naar huis moeten dragen, daar hebben we hem op een stoel gezet en een lijntje gegeevn en kort daarachter stond hij al terug recht
K
KoekwauzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
yo slipperman, laat je niet zo opfokken door de berichten van flash kieke. is de moeite niet waard, toch? :stoned:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja hoor ja als je maar genoeg speed gebruikt kan je niet ODen.




Debiel.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien is OD geen goede beschrijving? Ik denk zelf day de drug in veel gevallen een uitkomst biedt als men ergens ''te hard'' van gaat, bij alcohol is het bijvoorbeeld ideal ik kan me nog veel situaties herinneren waar speed een geschenk uit de hemel was geweest. Bij een daadwerkelijke OD waarbij het lichaam een teveel van een bepaalde stof binnen heeft gekregen is speed nemen waarschijnlijk net zoiets als een marathon lopen tegen oververmoeidheid.
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tegen (bad) paddotrips hellpt het iig wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."