#1
Bal0n zei:Denk toch eens na zeg..
Juist jah, je voelt je dan wel terug nuchter maar dat ben je helemaal niet.
Lijkt mij heel gevaarlijk...
Bal0n zei:Denk toch eens na zeg..
ik weet 1 ding hé...Mac... zei:Dat zei ik dus ook al, hangt van heel veel verschillende factoren af, zeker is er wel eens iemand neer gegaan, ook wel met minder, maar je hoeft er echt niet van neer te gaan..
bedoelde ik eigk laten we weer on-topic komen, heb geen zin in welles, nietes spelletjes, die hier maar iets te vaak worden gespeeld.Nou ja,
dan gewoon een lijn pep erachteraan, jeuj
(ff weer on-topic komen Wink )
ik ben er alleszins nie van neergegaan maar kwas wel eel zwaa aant stuiken.. in tegnestelling tot pillen waar ik er maar één keer van gestuikt heb en de andere keren alleen wakker.. wel maar van 1 telkens.. en van degene ik wel aant stuiken was wast maar de helft zo hard als die cap mdma.. dus ik denk wel dat het vrij zuiver was. kging niet neer verre van maar ik was wel goed aant gaan ja.. khad toch nooit zin om nuchterder te worden ofzo dat het mij te veel werd.. khad er ook wel nog wat op gesmoord en gedronken maar kdenk niet da dat er veel aan kan veranderen.. kvond effect gelijk zelfs wa zuiverder dan pillen, wan ik kon nog redelijk goed slapen en ook nog genoeg eten+ khad praktisch geen afkikFrisko zei:200mg PURE mdma gaat iemand die onervaren is van neer!!!!Jeller zei:mja ik zou het eigenlijk ook niet doen.. van 200 mg mdma stuikte wel zwaar ma tis nie da het je controle over jezelf doe verliezen vind ik
maar ja als ge nie drinkt dan is da wel dom.. ik drink sowieso altijd om het half uur/3kwartier wel iets, maar ik heb al gelijk veel mensen beziggezien die da nie doen en die zijn er dan meestal vrij voos uit na nen tijd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."