#1
Snap je nu dat bal0n zei dat jullie eens na moeten gaan denken? Ik ben nog nooit te hard gegaan van de pillen en vraag me dan ook af HOEVEEEL tie er wel niet op heeft? Als ik al jou verhalen eens lees he. Haal je denk ik de 30 niet eens. Maar vooral zo doorgaan hoor. Wij zijn lomp en moeten ons er niet mee bemoeienen heb je helemaal gelijk in.*flash kieke zei:Ne maat van mij zei,
als hij te hard ga van pille,coke of vloeie en dat hij voelt richting een OD te gaan,dan snuift hij een lijn speed om er terug wa nuchterder te worden.
Omdat bv. je neemt pilletjes,je gaat flashen,maar als je een lijntje speed snuift neemt het flashen af en ga je minder raar doen.
ik von het ook raar om het te horen maar
heb de zaterdag nacht gezien dat het wel kan kloppen
een vriend van mij zat onder de pillen,en was iets te hard aant gaan en hij begon over te geven en heel hard trillen en hij had ook een heel scheef gezicht moest ik zeggen![]()
ik zei dan van ja,neemt een klein lijntje speed ,en heb daarna da gezegt van dat da flashen af neemt.
ik gaf hem het zakje mee,en ging een lijntje snuiven in de wc van de dancing
hij kwam terug,hij zei,amai ik voel mij innees super,en hij kon weer zonder moeite op zijn benen staan en hij had een veel normaler gezicht dan toen em te hard was aant gaan.
en hij kwam de avond goed door zonder nog over te geven en zo
duss..
daarom dat ik het wel een beetje geloof dat speed het flashen af neemt en je nuchterder ga voelen als je op de pillen og dergelijke zit
maar ja :P
iemand hier ook al ervaring met gehad?
*Heb zin om je een trap onder je reet te geven.
Edit: Je zegt telkens wel van bemoei je er niet mee ik weet dat het slecht is. Waarom blijf je het dan posten. Aarghh zit me hier nu op te vreten


