Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed snuiven als je od hebt?

speed snuiven als je od hebt?

66 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
Ne maat van mij zei,
als hij te hard ga van pille,coke of vloeie en dat hij voelt richting een OD te gaan,dan snuift hij een lijn speed om er terug wa nuchterder te worden.

Omdat bv. je neemt pilletjes,je gaat flashen,maar als je een lijntje speed snuift neemt het flashen af en ga je minder raar doen.

ik von het ook raar om het te horen maar

heb de zaterdag nacht gezien dat het wel kan kloppen

een vriend van mij zat onder de pillen,en was iets te hard aant gaan en hij begon over te geven en heel hard trillen en hij had ook een heel scheef gezicht moest ik zeggen :mrgreen:

ik zei dan van ja,neemt een klein lijntje speed ,en heb daarna da gezegt van dat da flashen af neemt.

ik gaf hem het zakje mee,en ging een lijntje snuiven in de wc van de dancing

hij kwam terug,hij zei,amai ik voel mij innees super,en hij kon weer zonder moeite op zijn benen staan en hij had een veel normaler gezicht dan toen em te hard was aant gaan.

en hij kwam de avond goed door zonder nog over te geven en zo

duss..
daarom dat ik het wel een beetje geloof dat speed het flashen af neemt en je nuchterder ga voelen als je op de pillen og dergelijke zit


maar ja :P


iemand hier ook al ervaring met gehad?
Klik om te vergroten...
Snap je nu dat bal0n zei dat jullie eens na moeten gaan denken? Ik ben nog nooit te hard gegaan van de pillen en vraag me dan ook af HOEVEEEL tie er wel niet op heeft? Als ik al jou verhalen eens lees he. Haal je denk ik de 30 niet eens. Maar vooral zo doorgaan hoor. Wij zijn lomp en moeten ons er niet mee bemoeienen heb je helemaal gelijk in.*

*Heb zin om je een trap onder je reet te geven.

Edit: Je zegt telkens wel van bemoei je er niet mee ik weet dat het slecht is. Waarom blijf je het dan posten. Aarghh zit me hier nu op te vreten :angry:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
slipperman zei:
flash kieke zei:
Ne maat van mij zei,
als hij te hard ga van pille,coke of vloeie en dat hij voelt richting een OD te gaan,dan snuift hij een lijn speed om er terug wa nuchterder te worden.

Omdat bv. je neemt pilletjes,je gaat flashen,maar als je een lijntje speed snuift neemt het flashen af en ga je minder raar doen.

ik von het ook raar om het te horen maar

heb de zaterdag nacht gezien dat het wel kan kloppen

een vriend van mij zat onder de pillen,en was iets te hard aant gaan en hij begon over te geven en heel hard trillen en hij had ook een heel scheef gezicht moest ik zeggen :mrgreen:

ik zei dan van ja,neemt een klein lijntje speed ,en heb daarna da gezegt van dat da flashen af neemt.

ik gaf hem het zakje mee,en ging een lijntje snuiven in de wc van de dancing

hij kwam terug,hij zei,amai ik voel mij innees super,en hij kon weer zonder moeite op zijn benen staan en hij had een veel normaler gezicht dan toen em te hard was aant gaan.

en hij kwam de avond goed door zonder nog over te geven en zo

duss..
daarom dat ik het wel een beetje geloof dat speed het flashen af neemt en je nuchterder ga voelen als je op de pillen og dergelijke zit


maar ja :P


iemand hier ook al ervaring met gehad?
Klik om te vergroten...
Snap je nu dat bal0n zei dat jullie eens na moeten gaan denken? Ik ben nog nooit te hard gegaan van de pillen en vraag me dan ook af HOEVEEEL tie er wel niet op heeft? Als ik al jou verhalen eens lees he. Haal je denk ik de 30 niet eens. Maar vooral zo doorgaan hoor. Wij zijn lomp en moeten ons er niet mee bemoeienen heb je helemaal gelijk in.*

*Heb zin om je een trap onder je reet te geven.

Edit: Je zegt telkens wel van bemoei je er niet mee ik weet dat het slecht is. Waarom blijf je het dan posten. Aarghh zit me hier nu op te vreten :angry:
Klik om te vergroten...


Van mij hoef je mijn posts niet te lezen he,en van mij moet je niets antwoorden als het je niet aan staat. :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je lokt het gewoon uit! Elk topic is of stoerdoen of reacties uitlokken van wat ben je dom bezig. Ga lekker in de zandbak spelen ofzo! :angry:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Normaal gesproken heb je 2 'soorten' overdoses.

Overdosis: Meer nemen dan aanbevolen/nodig is.
Fatale Overdosis: Zegt al genoeg. Maar wordt vaak verward met de normale Overdosis.
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#5
slipperman zei:
Aarghh zit me hier nu op te vreten :angry:
Klik om te vergroten...
He, tis maar internet.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Edit: Je zegt telkens wel van bemoei je er niet mee ik weet dat het slecht is. Waarom blijf je het dan posten. :angry:
Klik om te vergroten...

flash kieke zei:
Van mij hoef je mijn posts niet te lezen he,en van mij moet je niets antwoorden als het je niet aan staat. :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is geen antwoord op zijn vraag.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frenky zei:
slipperman zei:
Edit: Je zegt telkens wel van bemoei je er niet mee ik weet dat het slecht is. Waarom blijf je het dan posten. :angry:
Klik om te vergroten...

flash kieke zei:
Van mij hoef je mijn posts niet te lezen he,en van mij moet je niets antwoorden als het je niet aan staat. :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is geen antwoord op zijn vraag.
Klik om te vergroten...
Hij lokt reacties uit. In elk topic van hem staat iets in de richting van:
Woow man ik ga nok of ik ga dood etc.
of:
Ik heb wel 101 tikkels op stoer eh...
etc. etc. dat is gewoon reacties uitlokken. maar ik heb DE oplossing :) Ik ga mijn eigen drugssite/chat starten. (Ben goed in php en een vriend van me is perfect in designen). Drugsforum hier komt concurentie :rolleyes:
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#8
od = overdosis?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
goh die kerel stelt gewoon maar een vraag ze.. dat het ongezond is om speed bij te pakken als je hard aan het gaan bent, daar moet je niet al te lang over nadenken hoop ik voor iedereen..

maar eigenlijk heb ik er ook niet veel op tegen want zoals iederen hier zegt schijnt het wel effectief te zijn.. vele gasten snuiven ook na het zuipen om nuchterder te worden (wat ook heel ongezond is)

speed is sowieso al heel ongezond, maar ik zou je vraag anders formuleren kieke.. als je een overdosis hebt ben je an het doodgaan en dan zal speed je niet helpen denk ik
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
slipperman zei:
*Heb zin om je een trap onder je reet te geven.
Klik om te vergroten...

Gast, doe nou eens een keer niet zo stoer. Je zit hem constant af te zeiken als hij iets onverstandigs zegt, maar ik kan me nog goed herinneren dat jij elke week xtc slikte. Doe even normaal. Alsjeblieft.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
schiet me nu niet dood...

maar ik heb ooit op city parade een kameraad van me zoooooo kwijt gezien van de pillen of mdma dat ie niet meer op ze benen kon staan
die kerel snoof ook een lijn speed en raar maar waar,maar binnen de 15 min stond ie terug recht!!!
was geen zicht om te zien maargoed,zoiets zal mij vast nooit overkomen!!! :)
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon altijd speed snuiven :rock:
En als je reserveneus ff binnenmoet voor onderhoud... No stress hoor, lekker bommetjes droppen dan :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben me net trouwens aan het afvragen, hoe groot is de kans op een od met MDMA, volgens mij echt heel erg klein. Kan me ook geen sterfgevallen herinneren door een od, altijd oververhitting en uitdroging.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Ben me net trouwens aan het afvragen, hoe groot is de kans op een od met MDMA, volgens mij echt heel erg klein. Kan me ook geen sterfgevallen herinneren door een od, altijd oververhitting en uitdroging.
Klik om te vergroten...
hmmz,ik weet toch 1 ding
een capsul van200mg mdma wat ik soms neem als 1ste....een onervaren iemand gaat toch neer hiervan!!! :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mac... zei:
jawel, je kunt het mss niet meer geregeld krijgen, dat geloof ik best, maar dan heb je nog geen od...
Klik om te vergroten...

maar is de kans op uitdroging of oververhitting zo groot op mdma vergeleken met bijv. alcohol?

smorgens na een avondje flink zuipen heb k altijd super veel dorst. na een avondje mdma heb k daar niet zoveel last van. als je bijv 2 gemiddelde pille neemt kun je volgens mij best de hele avond danse zonder te drinken
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nja daar zit nu juist dat gevaar. Je voelt je zo en je hebt ook geen behoefte aan iets, maar je moet echt wel blijven drinken, omdat je anders echt wel tegen de vlakte gaat en je weet het echt niet tot het te laat is.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben geen voorstander van teveel drugs met nog meer drugs verhelpen. Als je aan het flippen bent van de mdma kan je beter gewoon water drinken en je er doorheen bijten.
Je kan op die manier op een avond je lever echt zo zwaar mishandelen dat hij een stuk dichterbij totale verwoesting komt.. Sowieso is de kans op uitdroging ook niet kleiner aan het worden.

Ben het dus zeker met Bal0n eens dat het fucking stupid is... Maargoed, we doen allemaal weleens domme dingen. No offense.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja ik zou het eigenlijk ook niet doen.. van 200 mg mdma stuikte wel zwaar ma tis nie da het je controle over jezelf doe verliezen vind ik

maar ja als ge nie drinkt dan is da wel dom.. ik drink sowieso altijd om het half uur/3kwartier wel iets, maar ik heb al gelijk veel mensen beziggezien die da nie doen en die zijn er dan meestal vrij voos uit na nen tijd :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
mja ik zou het eigenlijk ook niet doen.. van 200 mg mdma stuikte wel zwaar ma tis nie da het je controle over jezelf doe verliezen vind ik

maar ja als ge nie drinkt dan is da wel dom.. ik drink sowieso altijd om het half uur/3kwartier wel iets, maar ik heb al gelijk veel mensen beziggezien die da nie doen en die zijn er dan meestal vrij voos uit na nen tijd :grin:
Klik om te vergroten...
200mg PURE mdma gaat iemand die onervaren is van neer!!!!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet iedereen gaat ervan neer, das echt de grootste onzin,
Hangt sowieso van ontzettend veel factoren af en weet echt wel zeker dat er genoeg mensen zijn geweest die de eerste keer 200 of meer hebben gehad en niet neer zijn gegaan.

Maar tis wel een hoge dosering, maar je gaat er echt niet per definitie van neer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."