Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn snelle periode, alles op een rijtje

Mijn snelle periode, alles op een rijtje

45 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
edit: not important
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nutsss, dit was niet de afspraak.

Wel stoppen vrijdag.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het blijft uitstellen, gaat het niet lukken denk ik..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt Thanatos voor de tips!

cokesletje zei:
pfffffff, wat een verhaal zeg, je gaat ni dood ofzow hoor. :openmouth: :beer:
Klik om te vergroten...

Nee dan zou ik niet stoppen :grin: Dan lag mijn tafel nu vol met coke, speed en MDMA!

zommes zei:
Maar hoe gaat het nu je gestopt bent Nutsss?
Klik om te vergroten...

Nou in eerste instantie wilde ik het stoppen uitstellen tot eind van de week omdat ik nog een project moet afronden wat uitliep. Mogelijk stel ik het ook daadwerkelijk uit maar voorlopig heb ik rond een uur of 9 vanmorgen nog wat genomen en daarna niet meer, na wel een nacht doorgehaald te hebben. Buikpijn, rugpijn, benen moe, slap gevoel, alles tegelijk hierdoor.

Ik voel me toch vrij behoorlijk gaar nu dus. Mijn hoofd gonst, sigaretten smaken niet meer (gunstig!) en ik begin nu ook moe te worden. Heeft dus meer met die nacht te maken nog dan met de speed-afkick.

Dus ik ga zo eerst eens wat slaap inhalen en dan kijk ik morgen hoe ik me voel. Gaat het dan echt niet om te werken, dan neem ik toch nog 1 of 2 dagen om het project helemaal af te ronden en dan houdt het vrijdag/zaterdag op. Maar stoppen doe ik zeker, ik sta er helemaal achter.

Ik blijf zowiezo af en toe een pilletje gebruiken, zo één keer in de maand. En misschien dat ik tijdens zo'n uitgaansweekend wel weer eens een keer een lijntje speed zal nemen, maar het mag geen dagelijkse routine meer worden.

Ik laat het wel weten hoe het allemaal verloopt.
Ik verwacht dat het óf reuze makkelijk gaat, óf ik hou het nog geen 2 dagen vol. :angry: In dat geval treed plan B in werking. Fors Minderen! Maar vooralsnog ga ik 100% voor A.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
has he lost his mind????
nutsss is echt nuts??? :P :P :P :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Nutsss, dit was niet de afspraak.

Wel stoppen vrijdag.
Klik om te vergroten...

ja pa... :flushed:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
zommes zei:
Nutsss, dit was niet de afspraak.

Wel stoppen vrijdag.
Klik om te vergroten...

ja pa... :flushed:
Klik om te vergroten...

Goedzo mijn jung.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. :smoke:
Klik om te vergroten...

Maar speed? Niet zo neerbuigend doen eh jij.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
It is part of the style.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Niet blijven uitstellen. Gewoon doen, net als ik heb gedaan. Je kan het, het is maar speed. :smoke:
Klik om te vergroten...

jij zat er neit dagelijks aan, en je snuifde je brakheid ook niet elke dag maar weer weg.. :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan nog kan hij het.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wooow wat een steunende boodschap!!! :openmouth: Veel succes Nutss :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Djodjo zei:
Nutsss, nogmaals heel veel succes en houd ons op de hoogte. Het gaat je lukken! Je hebt de eerste stappen al gezet. Door al die punten al op een rijtje te zetten al. En je staat er zelf al achter. Nu nog even doorzetten. En dan beginnen met een schone lei
Hoe is het nu met je vriendin?
Houd ons op de hoogte! :wave:
Ben er om je te steunen.
Maar het gaat je gewoon lukken.
Denk: Ik kan het! Ik kan het!

IK KAN HET! :wink:
Klik om te vergroten...

IK KAN HET
vriendin weer boos om niks daarnet... :angry:
IK KAN HET
toont geen enkel begrip meer.... :angry:
IK KAN HET
ik had nog wel op de tafel 12 theelichtjes in de vorm van een hartje gelegd en aangestoken en een leuke kaart neergelegd :hearteyes: als verassing bij thuiskomst.
IK KAN HET
begon weer te zeuren over die speed terwijl ik toch zei dat ik stopte! verwijten over vanalles naar mn hoofd. (vrouwen moeten ook altijd het laatste woord hebben in een woordenwisseling..)
ze was moe, of ik niet beter thuis kon slapen, ook dat nog
IK KAN HET
als het dan om de sex ging dan lieten we de sex voortaan maar varen en zo...
en nu heb IK het uitgemaakt voor de verandering...Ik heb er genoeg van!
IK KAN HET NIET!!!!
IK KAN HET NIET!!!!
snuiffffffff
morgen begin ik.

maar ik baal enorm. het wil maar niet lukken verdorie
en dan bedoel ik de relatie
ze is te bekrompen qua denkwijze emotioneel, ze ziet alleen haar eigen rondje en ziet niet de dingen van anderen.
Waar is MONA? Dr.Phil?
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#15
succes!!

Ik heb ook een tijdlang dagelijks gebruikt, ben toen ook een tijdlang gestopt geweest, eerst is het lastig, maar daarna wordt het duidelijk een stuk minder lastig en daarna wordt het echt vrij makkelijk, maar je moet er wel even doorheen... En je komt er alleen doorheen door te beginnen met stoppen en door een tijd gestopt te blijven...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
edit: not important
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
cokesletje zei:
pfffffff, wat een verhaal zeg, je gaat ni dood ofzow hoor. :openmouth: :beer:
Klik om te vergroten...

Wat een opmerking, je komt net kijken. Heb je alle post van Nutsss al gelezen voordat je deze plaatste?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey ik heb net je verhaal even gelezen en wil je heel veel succes wensen met stoppen! :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook vanuit hier heel veel succes gewenst.
Ik herken veel van je verhaal, gevoelsmatig.
Toen ik in deze situatie zat, en het is eigenlijk precies gelijk aan jouw verhaal, schreef ik ook op deze manier veel dingen op. En mij heeft dat enorm geholpen dingen in mijn hoofd op een rijtje te krijgen en te houden. Je komt idd op inzichten, daar was je nuchter nooit opgekomen, en kunnen van belang zijn voor de rest van je leven.
Af en toe prik je gewoon plop overal dwars doorheen en dan weet je ook zeker dat het de waarheid is. Alleen jammer dat andere mensen je niet altijd meer begrijpen. Alleen mensen die in hetzelfde schuitje zitten/hebben gezeten.

Maar de WIL is er bij jou!
Heb je jezelf ook een doel gesteld in je leven? Waar wil je naar toe werken?

Wat betreft je vriendin, ik geef Djodjo gelijk, zij mag je ook wel wat meer steunen. Al zal ze misschien ook genoeg afgezien hebben. Ze moet zich wel realiseren dat alles nu aanleiding kan zijn tot weer een niff nemen.
Ook moeilijk is dat er bij jullie kinderen in het spel zijn...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
nutsss zei:
maar ik baal enorm. het wil maar niet lukken verdorie
en dan bedoel ik de relatie
ze is te bekrompen qua denkwijze emotioneel, ze ziet alleen haar eigen rondje en ziet niet de dingen van anderen.
Waar is MONA? Dr.Phil?
Klik om te vergroten...

Op zich kan ik me wel indenken dat geen enkele vriendin zin heeft in een speedfreak... Voor dit gedrag is ze geen relatie met je begonnen of wel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."