Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed leuk?!

Speed leuk?!

82 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
En na een tijdje heb je geen kater meer, en geen effect.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dubbelpost
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
energie :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
op speed kun je dat ook gewoon sjaak, vindt het ook veel meer hebben. Leg me ff uit waarom mensen met coke eerst veke euries uitgeven om dronken te worden...en daarna nog 50 eurie voor voor gram coke en dan weer hop, nuchter..kun je weer geld er doorheen knallen :confused:
naja, misschien ben ik dan zo'n krent :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psilo zei:
Deranged zei:
Coke is nep, speed is echt.
Klik om te vergroten...

Ik vind beide nep.
Klik om te vergroten...
coke is nep, speed is echt, maar alle twee zijn ze even slecht :wink:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#6
poeslief :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pep is lief
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk is speed veel te leuk
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed is gewoon lief en leuk

:wave:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet kunnen slapen is toch niet zo erg?? Er zijn legio mogelijkheden denk ik dan. Je mag mijn kamer komen opruimen.. offe, mn auto moet nog gewassen worden. Ik kan altijd een massage gebruiken. Etcetc :rolleyes:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vaak is slapen gewoon zonde van je tijd...
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#12
MissDior zei:
Vaak is slapen gewoon zonde van je tijd...
Klik om te vergroten...
idd liever morgen een nachtje overslaan op de speed die ik krijg :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat een verjunkte praat :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eensch.
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja maar ik kan eigenlijk niets verrichten. ben dan al ne hele tijd wakker. heb in niets geen zin. wil en kan me kamer niet opruime want krijg veel te veel draaiingen als ik iets wil doen. en op een bepaald moment moet je wel slapen. speed is wel lekker ma kneem er de nadele alsmaar minder graag bij. daarom dak et bijna niemeer gebruik, alleen als je der zin in hebt dan denk je niet echt meer aan de nadele.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik plak meestal de dag erna er nog achteraan, alleen dan met een kleine dosering zodat je 'normaal' bent. 8 uur sochtends en uurtje of 2-3 smiddags weer, en dan vroeg slapen, direct 12+ uur
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#17
karton zei:
ja maar ik kan eigenlijk niets verrichten. ben dan al ne hele tijd wakker. heb in niets geen zin. wil en kan me kamer niet opruime want krijg veel te veel draaiingen als ik iets wil doen. en op een bepaald moment moet je wel slapen. speed is wel lekker ma kneem er de nadele alsmaar minder graag bij. daarom dak et bijna niemeer gebruik, alleen als je der zin in hebt dan denk je niet echt meer aan de nadele.
Klik om te vergroten...

Yup, het is prettig voor een u of 8 en dan ga je door een hel , als je van die natte speed hebt en laat drogen kan je makkelijk 24 uur wakker liggen van een paar lijntjes , dan komt die fucking afkick .Het enigste dat ik er eigenlijk goed aan vind is als je er sex op hebt met je vriendin dat is wel intens .

Geef mij maar lekkere goede coke waar ik nu aan kan geraken , aan een lekkere prijs. + je kan er lekker van slapen en je kan er nog goed op eten ook , wat ik nodig heb want ik doen aan powertraining .Op speed verlies ik gewoon veel te veel gewicht.
Ieder zen ding he

Cheers
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou om al door een hel te gaan na 8u lijkt me verschrikkelijk. Zo snel heb ik er (nog) geen last van, en ik ben nog maar een 'nieuwe' gebruiker.
Mijn eerste gebruik was vorig weekend en toen heb ik zwaar overdreven, was veels te leuk om mee op te houden, maar na zo 3dagen/2nachten zat ik er echt wel door en toen de dag nadien... ronduit terrible.
Dit weekend weer gebruikt maar meer met mate en geen nachten overgeslagen, maakt de afkick toch iets aangenamer hoor.

Speed is in elk geval hééééél leuk (ben zeer blij dat ik dit altijd heb afgezworen,maar nu we ervan geproefd hebben...) en ik voel me er zo slim en superieur door. Echt cool stuff maar toch opletten geblazen!!! Voor je het weet zit je weer met je neus in de snuifdoos (populair in de tijd toen mensen zich niet wasten, maar zich poederden en witte pruiken droegen. zou er toen iets gelijkaardigs in die doosjes gezeten hebben???)

Anyway speed mag er zijn!!!
k
kartonLid
01-01-2024, 00:00
#19
idd xerxox. van coke slaapte, kunde ete, ebde gene afkick.
kvoel mij natuurlijk altij wel wa kut als em uitgewerkt is ma da is ma effe.
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#20
buzzy zei:
Pep is lief
Klik om te vergroten...



Wel een vieze kleur. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."