Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

Liever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

60 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brandon zei:
need^weed zei:
disaster zei:
Ga altijd voor de beste :grin: , andere speed zit meestal veel meer troep doorheen en wordt je alleen maar brakker van!

Als je goede speed hebt wordt je niet eens brak..
Klik om te vergroten...

i disagree
Klik om te vergroten...

idd amfetamine maakt gebruik van je reserves in je lichaam dus daarom is het logisch dat je achteraf brak wordt want je hebt gewoon minder energie in je lichaam
Klik om te vergroten...

hehe jij snapt t'. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#2
je hebt et zelf in de hand. ga maar eens een keer savonds niet eten(lees, voor t avondete snuiven) en je bent 6 keer zo naar de klote dan wanneer je de avond van te voren gewoon gegeten hebt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
http://partyflock.nl/topic/908436.html

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Whihihi :)
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
speed is al belachelijk goedkoop dus nog betere voor iets meer vind ik geen enkel probleem
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#5
in de aanbieding; lekkerdere pizza voor 12,50eur in plaats van minder lekkerderderdde voor 10,00.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat mag hier niet. :)

*Vragen of informatie betreffende verkoop(punten) van drugs en of grondstoffen, dus ook betreffende dealen en/of drugsdealers. :)


Dat mag niet volgens de Forumregels
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: speed

xxxtriptjexxx zei:
hey ,

is het nu overal zo dat je moeilijk aan speed kunt graken ?
anders laat het mij eens weten want vroeger stonden ze met 10 rond mij om speed te verkopen en nu vind ik niets ... HELP ... :smoke: :stoned: :P haha xxx

*****@hotmail.com


ps : kben belg ...
Klik om te vergroten...

Is het nou zo moeilijk om zelf eens rond te kijken voor een dealer in plaats van een net forum als deze in gevaar te brengen met zinloze, nietstoevoegende en behoorlijk irritante posts als deze?

Denk ook niet bepaald dat je heel belgië door zou willen reizen voor een paar grammetjes speed, terwijl je in elke wijk talloze dealertjes hebt die het graag aan je kwijt willen..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: speed

xxxtriptjexxx zei:
hey ,

is het nu overal zo dat je moeilijk aan speed kunt graken ?
anders laat het mij eens weten want vroeger stonden ze met 10 rond mij om speed te verkopen en nu vind ik niets ... HELP ... :smoke: :stoned: :P haha xxx

[email protected]


ps : kben belg ...
Klik om te vergroten...

Ja lap weer een onnozele lompaard die ons volk ten schande maakt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: speed

El Retro zei:
xxxtriptjexxx zei:
hey ,

is het nu overal zo dat je moeilijk aan speed kunt graken ?
anders laat het mij eens weten want vroeger stonden ze met 10 rond mij om speed te verkopen en nu vind ik niets ... HELP ... :smoke: :stoned: :P haha xxx

[email protected]


ps : kben belg ...
Klik om te vergroten...

Ja lap weer een onnozele lompaard die ons volk ten schande maakt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Gelukkig zijn wij er nog. :smoke:
x
xxxtriptjexxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
zeg sorry zu :flushed: nu ja ....twas nie slecht bedoeld ofzo e :smoke:
maar ale ... :rolleyes:






:stoned: :stoned: :stoned:
N
Neophyte2407Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Liever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

GEEF JE MENING
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://partyflock.nl/topic/908436.html

:tearsofjoy:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.

Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad :sunglasses:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
domzel zei:
in de aanbieding; lekkerdere pizza voor 12,50eur in plaats van minder lekkerderderdde voor 10,00.
Klik om te vergroten...

precies.
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#16
meth666 zei:
Dat is echt zo veel te duur voor methamfetamine.
Waarom wil je die zooi zo ie zo, als je kijkt hoe sterk zuivere amfetamine soorten kunnen zijn, die relatief niet echt toxisch zijn voor je lichaam. Of die zooi van methamfetamine wat neurotisch een stuk schadelijker is, bovendien verslavender, en stuk meer nadelerige effecten.
Nee ik hou het lekker bij de dextroamfetamine. Blijf k nog een aantal jaar langer leven met me verslaving, nog effe genieten :beer:
Klik om te vergroten...



Yo, hoe kun je het verschil zelf ontdekken tussen speed, dextroamp. en methamp. ???
Keb nu heeeele goeie, als k m oplos in wat zie je bijna geen troep erin.
Voah 2,50,- de gr. (per ons dan he)
Heb jaren geleden jaren geshot en sinds een paar maandjes weer.
Heb uitgerekend een paar jaar geleden hoeveel k ongeveer op had tot dan.. .. kwam naar beneden afgerond . . . .op 2 kilo !!
Heb r wel necrose aan overgehouden, maar ja, 2 kunstheupen erin en gaan !!

gr nope (no-dope)
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon even mixen met karvan cevitam
de kleur bepaald de soort stopverf;
rood= dex
blauw=meth
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
domzel zei:
gewoon even mixen met karvan cevitam
de kleur bepaald de soort stopverf;
rood= dex
blauw=meth
Klik om te vergroten...

.... Ik weet niet eens of je serieus bent of niet :P 't Zal wel niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
nope zei:
meth666 zei:
Dat is echt zo veel te duur voor methamfetamine.
Waarom wil je die zooi zo ie zo, als je kijkt hoe sterk zuivere amfetamine soorten kunnen zijn, die relatief niet echt toxisch zijn voor je lichaam. Of die zooi van methamfetamine wat neurotisch een stuk schadelijker is, bovendien verslavender, en stuk meer nadelerige effecten.
Nee ik hou het lekker bij de dextroamfetamine. Blijf k nog een aantal jaar langer leven met me verslaving, nog effe genieten :beer:
Klik om te vergroten...

maar ja, 2 kunstheupen erin en gaan !!
Klik om te vergroten...

Fuckin' hell! :tearsofjoy:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goede voor 7.50
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."