#1
Brandon zei:need^weed zei:disaster zei:Ga altijd voor de beste, andere speed zit meestal veel meer troep doorheen en wordt je alleen maar brakker van!
Als je goede speed hebt wordt je niet eens brak..
i disagree
idd amfetamine maakt gebruik van je reserves in je lichaam dus daarom is het logisch dat je achteraf brak wordt want je hebt gewoon minder energie in je lichaam
hehe jij snapt t'.

:P haha xxx