#1
Dat vind ik zo lief,. dak je bijna zou zeggen hie loef ik het vind
heel logisch dussarkeuh zei:liever betere van 7.50 hé
is ook wel logisch
wat moet je met mindere van 5.00, je hebt er dan meer van nodig, dan die van 7.50
heel logisch dus
Dzy zei:sarkeuh zei:liever betere van 7.50 hé
is ook wel logisch
wat moet je met mindere van 5.00, je hebt er dan meer van nodig, dan die van 7.50
heel logisch dus
Dat hangt er heel erg vanaf hoe veel beter die van 7.50 is, daarom is dit topic ook zo heerlijk nutteloos.
nutsss zei:Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.
Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
correct trutSaivy zei:nutsss zei:Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.
Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
En dat is niet alleen met speed veronderstel ik.![]()
:P
Frisko zei:correct trutSaivy zei:nutsss zei:Ongelooflijk hoe lang deze zinloze discussie hier door blijft gaan.
Het is toch heel simpel, iedereen wil de beste speed tegen de laagste prijs... duuuuh...
En dat is niet alleen met speed veronderstel ik.![]()
![]()
:P
![]()
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."