Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

Liever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een paar maanden terug 4 gr Metamfetamine gekocht voor 50Euro,
Eerst had ik er spijt van maar ik heb met die 4gr, 3 maanden toegekomen omdat ie gewoon zo ontzettend goed was! Maar nu kan ik er niet meer aangeraken :cry:
n

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
nutsss
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
nutsss zei:
davie zei:
Liever goede speed voor een redelijke prijs ipv redelijke speed voor een goede prijs.
Klik om te vergroten...

Het gaat allemaal helemaal nergens over
prullenbak?
Klik om te vergroten...

Doe niet zo wijs. :wave:
Klik om te vergroten...

oh sorry

Ik heb liever superspeed voor 3,- dan slechte speed voor 5,-.

zo beter? :grin:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd zo hoog mogelijke kwaliteit, maakt niet uit als het wat duurder is. Mensen die vast snuiven willen toch altijd zo sterk mogelijk. Vaak zijn de zwaar verdunde varianten ook nog kut voor je neus en smaken super ranzig. 7,50 is wel duur voor goeie pep. Prijs van goeie pep ligt voor mij rond de 4 euro, daarboven is het wel beetje duur. (minder) goeie pep kan je hier al wel voor 3 a 2,50 per gram krijgen. Maar alsnog zou ik altijd voor de goeie gaan
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is echt zo veel te duur voor methamfetamine.
Waarom wil je die zooi zo ie zo, als je kijkt hoe sterk zuivere amfetamine soorten kunnen zijn, die relatief niet echt toxisch zijn voor je lichaam. Of die zooi van methamfetamine wat neurotisch een stuk schadelijker is, bovendien verslavender, en stuk meer nadelerige effecten.
Nee ik hou het lekker bij de dextroamfetamine. Blijf k nog een aantal jaar langer leven met me verslaving, nog effe genieten :beer:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Liever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per

Neophyte2407 zei:
Liever GOEDE speed voor 7,50 dan redelijkevoor 5euro per gr?

GEEF JE MENING
Klik om te vergroten...

KUTTTTTTTTTTTTTTTTTTT VRAAAG :angry:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga altijd voor de beste :grin: , andere speed zit meestal veel meer troep doorheen en wordt je alleen maar brakker van!

Als je goede speed hebt wordt je niet eens brak..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
disaster zei:
Ga altijd voor de beste :grin: , andere speed zit meestal veel meer troep doorheen en wordt je alleen maar brakker van!

Als je goede speed hebt wordt je niet eens brak..
Klik om te vergroten...

i disagree
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
disaster zei:
Ga altijd voor de beste :grin: , andere speed zit meestal veel meer troep doorheen en wordt je alleen maar brakker van!

Als je goede speed hebt wordt je niet eens brak..
Klik om te vergroten...

i disagree
Klik om te vergroten...

idd amfetamine maakt gebruik van je reserves in je lichaam dus daarom is het logisch dat je achteraf brak wordt want je hebt gewoon minder energie in je lichaam
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brandon zei:
need^weed zei:
disaster zei:
Ga altijd voor de beste :grin: , andere speed zit meestal veel meer troep doorheen en wordt je alleen maar brakker van!

Als je goede speed hebt wordt je niet eens brak..
Klik om te vergroten...

i disagree
Klik om te vergroten...

idd amfetamine maakt gebruik van je reserves in je lichaam dus daarom is het logisch dat je achteraf brak wordt want je hebt gewoon minder energie in je lichaam
Klik om te vergroten...

hehe jij snapt t'. :wave:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#10
je hebt et zelf in de hand. ga maar eens een keer savonds niet eten(lees, voor t avondete snuiven) en je bent 6 keer zo naar de klote dan wanneer je de avond van te voren gewoon gegeten hebt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
http://partyflock.nl/topic/908436.html

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Whihihi :)
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
speed is al belachelijk goedkoop dus nog betere voor iets meer vind ik geen enkel probleem
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
in de aanbieding; lekkerdere pizza voor 12,50eur in plaats van minder lekkerderderdde voor 10,00.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
domzel zei:
in de aanbieding; lekkerdere pizza voor 12,50eur in plaats van minder lekkerderderdde voor 10,00.
Klik om te vergroten...

precies.
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#15
meth666 zei:
Dat is echt zo veel te duur voor methamfetamine.
Waarom wil je die zooi zo ie zo, als je kijkt hoe sterk zuivere amfetamine soorten kunnen zijn, die relatief niet echt toxisch zijn voor je lichaam. Of die zooi van methamfetamine wat neurotisch een stuk schadelijker is, bovendien verslavender, en stuk meer nadelerige effecten.
Nee ik hou het lekker bij de dextroamfetamine. Blijf k nog een aantal jaar langer leven met me verslaving, nog effe genieten :beer:
Klik om te vergroten...



Yo, hoe kun je het verschil zelf ontdekken tussen speed, dextroamp. en methamp. ???
Keb nu heeeele goeie, als k m oplos in wat zie je bijna geen troep erin.
Voah 2,50,- de gr. (per ons dan he)
Heb jaren geleden jaren geshot en sinds een paar maandjes weer.
Heb uitgerekend een paar jaar geleden hoeveel k ongeveer op had tot dan.. .. kwam naar beneden afgerond . . . .op 2 kilo !!
Heb r wel necrose aan overgehouden, maar ja, 2 kunstheupen erin en gaan !!

gr nope (no-dope)
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon even mixen met karvan cevitam
de kleur bepaald de soort stopverf;
rood= dex
blauw=meth
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
domzel zei:
gewoon even mixen met karvan cevitam
de kleur bepaald de soort stopverf;
rood= dex
blauw=meth
Klik om te vergroten...

.... Ik weet niet eens of je serieus bent of niet :P 't Zal wel niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
nope zei:
meth666 zei:
Dat is echt zo veel te duur voor methamfetamine.
Waarom wil je die zooi zo ie zo, als je kijkt hoe sterk zuivere amfetamine soorten kunnen zijn, die relatief niet echt toxisch zijn voor je lichaam. Of die zooi van methamfetamine wat neurotisch een stuk schadelijker is, bovendien verslavender, en stuk meer nadelerige effecten.
Nee ik hou het lekker bij de dextroamfetamine. Blijf k nog een aantal jaar langer leven met me verslaving, nog effe genieten :beer:
Klik om te vergroten...

maar ja, 2 kunstheupen erin en gaan !!
Klik om te vergroten...

Fuckin' hell! :tearsofjoy:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goede voor 7.50
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem de nog betere speed voor 8.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."