Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar de bloedbaan in jagen

vloeibaar de bloedbaan in jagen

41 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Interessante post van je Damien
Damien zei:
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik ook dat je niet altijd kan weten of de kwaliteit goed is (zonder tester). 'k Heb zelf nog pasta speed gehad met een erg sterke geur. 'k Ging er vanuit dat het goeie speed was, maar dat was het helemaal niet toen ik het gebruikte.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
needlefreak zei:
Interessante post van je Damien
Damien zei:
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik ook dat je niet altijd kan weten of de kwaliteit goed is (zonder tester). 'k Heb zelf nog pasta speed gehad met een erg sterke geur. 'k Ging er vanuit dat het goeie speed was, maar dat was het helemaal niet toen ik het gebruikte.
Klik om te vergroten...

hmmmz en hoe zit het met dexedrine??
ik heb er hier liggen die getest is geweest bij rivm op rond de 80% zuiverheid...lijkt mij toch dat die ook geshot kan worden?
hun waren in 2j nog niet zo zuivere tegengekomen.
en hun testen voor de politie enz werd mij vertelt
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damien zei:
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Klik om te vergroten...

basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
:tongueout:
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat
Klik om te vergroten...

Erm, dat kan ik zo niet laten staan. De base is altijd vloeibaar, ja. Maar het betere product is altijd sulfaat, dat een zout is dus niet vloeibaar. Wat in lab's gekookt wordt is na mijn inschatting meestal dl-amfetamine sulfaat met een klein gedeelte base om voor de typische amine geur te zorgen. Het is dus zeker niet gezegd dat speed altijd vochtig is, zelfs een scheikunde noob zou dat wel begrijpen.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
berbe zei:
Damien zei:
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Klik om te vergroten...

basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt, maar van amphetamine wordt methampetamine gemaakt.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
disaster zei:
berbe zei:
Damien zei:
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Klik om te vergroten...

basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt, maar van amphetamine wordt methampetamine gemaakt.
Klik om te vergroten...

nee van efedrine word meth gemaakt ookal komt amfetamine er ook in voor in de naam is totaal andere stof eh:d
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#7
guess what? het kan met beide stoffen gemaakt worden :wink:
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb jaren speed gespoten en ik moet zeggen dat ik het destijds ook heerlijk vond, hoewel behoorlijk heftig. Ik heb nooit meer zoveel gedanst en gestapt als in mijn speed-periode. Ik wist niet dat speed nog steeds zoveel gespoten werd... dacht dat dat tegenwoordig helemaal uit was :)
Ik kreeg er op een gegeven moment vanzelf genoeg van; mijn reserves uitgeput, mijn tanden gingen bijna naar de kloten, ik zag eruit als een zombie, afijn, het bekende werk. En ben toen maar op heroine overgestapt. (ja ja, say no more)
Het zal je verbazen maar ik zag er daarna een stuk gezonder uit... al zou ik het niemand aanraden om hetzelfde te doen.
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yo, dr. Peppers,

k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

aiight, wazzet voor nu.

vuile naald
vies toiletje
luchtbel mee
schiet gebedje

gr B.


Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik verbaas me erover dat jij een spuit met pep en bloed gemengd, zo lang bewaart. En dan nog wil gebruiken ook.
Dat kun je er beter niet meer terug inspuiten. Het gaat toch bacterieen bevatten, die er eerst niet inzaten. Het bloed wordt oud.
Echt fris is het dus niet. Beter een nieuw spuitje maken.
Ik neem aan dat je geen vieze ontstekingen wil oplopen.
Spuiten ala... Maar verlies de hygiene niet uit het oog.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nope zei:
Yo, dr. Peppers,

k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

aiight, wazzet voor nu.

vuile naald
vies toiletje
luchtbel mee
schiet gebedje

gr B.


Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
Klik om te vergroten...

spuit jij pep?
zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove????
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
nja ik ga van snuive super slecht uitzien nu van paar lijntjes al
zou dit bij spuite minder zijn ????
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
berbe zei:
nope zei:
Yo, dr. Peppers,

k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

aiight, wazzet voor nu.

vuile naald
vies toiletje
luchtbel mee
schiet gebedje

gr B.


Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
Klik om te vergroten...

spuit jij pep?
zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove????
Klik om te vergroten...

er zijn weinig nederlanders die beginnen met injecteren voordat ze lang gesnoven hebben..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik betwijfel het.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee zeker niet, de zelfde stof mik je je lichaam in en deze stof zal niet opeens anders gaan werken..

ik weet niet waardoor je er slechter uit gaat zien, maar 90% van de veranderingen kan je tegen gaan door te eten. vitamine pillen willen ook nog wel eens helpen.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
JewCookie zei:
nee zeker niet, de zelfde stof mik je je lichaam in en deze stof zal niet opeens anders gaan werken..

ik weet niet waardoor je er slechter uit gaat zien, maar 90% van de veranderingen kan je tegen gaan door te eten. vitamine pillen willen ook nog wel eens helpen.
Klik om te vergroten...

ik eet altyd op pep
maar wat je zegt vitamine pîlle
vb bruistablette ofzo
zoude dan die walle (zwart rond me oge ,en oge diep in mijn hoofd staan)
weg gaan???
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
pompie met bloed

spuit jij pep?
zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove???

jazeker, zo bennik begonne, wie niet zou k bijna zegge. . oh doe k al.
maar me neus begon te irriteren, nieskicks van een paar uur, snottere enzo, bah.
daarna bommetjes, maar na paar maanden kreeg k er buikpijn van, nah toen maar bloedbaan in, wat me vanaf dag 1 prima beviel, bevalt.

waarom k pompies met bloed wil nemen.
nou voorheen kocht k altijd 10 gr per keer, maar als dat op was was het nooit zeker of me distributeur wel had of niet van dezelfde kwaliteit.
dus zat k daar zonder, nah, dan ga je snuffelen en kom je er eentje tegen die niet gelukt was, maar waar bloed inzit.
zodoende

MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: pompie met bloed

nope zei:
MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
Klik om te vergroten...

simpel : testcentra :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
berbe zei:
JewCookie zei:
nee zeker niet, de zelfde stof mik je je lichaam in en deze stof zal niet opeens anders gaan werken..

ik weet niet waardoor je er slechter uit gaat zien, maar 90% van de veranderingen kan je tegen gaan door te eten. vitamine pillen willen ook nog wel eens helpen.
Klik om te vergroten...

ik eet altyd op pep
maar wat je zegt vitamine pîlle
vb bruistablette ofzo
zoude dan die walle (zwart rond me oge ,en oge diep in mijn hoofd staan)
weg gaan???
Klik om te vergroten...

hmm, denk het niet.. heb zelf geen ervaring met wat je beschrijft..

mweh ik eet nu ook op pep.. :P
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: pompie met bloed

Frisko zei:
nope zei:
MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT
that's the question
Klik om te vergroten...

simpel : testcentra :wave:
Klik om te vergroten...


waar is dattan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."