#1
nee dat is bij hero dat ze dat meestal doen
pep lost zich zo op in water
pep lost zich zo op in water
berbe zei:nee dat is bij hero dat ze dat meestal doen
pep lost zich zo op in water

nope zei:k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??
nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?
Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
Ik ga er nu wel vanuit dat je op een juiste en verstandige manier omgaat met spuiten hé.
Volgens mij is er maar 1 goeie manier om te weten of je goeie kwaliteit speed hebt en dat is het gewoon gebruiken.
Myrrin zei:Ik ga er nu wel vanuit dat je op een juiste en verstandige manier omgaat met spuiten hé.
Verstandig speed junken gaat maar op een manier: Als de stof van farmaceutische kwaliteit is en je weet waar je me bezig bent.
Volgens mij is er maar 1 goeie manier om te weten of je goeie kwaliteit speed hebt en dat is het gewoon gebruiken.
Bullshit. Weten waar je stof vandaan komt, verstand van de stoffen die je gebruikt en tests helpen je om erachter te komen wat je in je lichaam pompt. We mogen blij zijn dat Nederland een van de weinige landen is, waar we onze drugs kunnen en mogen testen.
Ik vermoed juist dat ze in de realiteit zo goed als nooit zuiver amph hebben en daarom beweer ik ook dat het niet verstandig is om speed te junken. Gewoon lekker snuiven en slikken ipv junken 'op goed geluk' zoals jij adviseert.Alsof speedjunks altijd speed van farmaceutische kwaliteit hebben?
Hij heeft al speed gespoten en ik antwoord alleen op zijn vragen. Jij bent duidelijk een tegenstander van spuiten. Ik kan je geen ongelijk geven. 'k Heb het hier ergens anders nog gezegd: speed spuiten is de schadelijkste manier van gebruiken. Ik ga het hier niemand aanraden hoor. Maar als er iemand is die het al doet en vragen heeft, dan zeg ik gewoon wat ik weet uit eigen ervaring.Myrrin zei:Ik vermoed juist dat ze in de realiteit zo goed als nooit zuiver amph hebben en daarom beweer ik ook dat het niet verstandig is om speed te junken. Gewoon lekker snuiven en slikken ipv junken 'op goed geluk' zoals jij adviseert.Alsof speedjunks altijd speed van farmaceutische kwaliteit hebben?
Daarom zei ik ook dat je niet altijd kan weten of de kwaliteit goed is (zonder tester). 'k Heb zelf nog pasta speed gehad met een erg sterke geur. 'k Ging er vanuit dat het goeie speed was, maar dat was het helemaal niet toen ik het gebruikte.Damien zei:Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
needlefreak zei:Interessante post van je Damien
Daarom zei ik ook dat je niet altijd kan weten of de kwaliteit goed is (zonder tester). 'k Heb zelf nog pasta speed gehad met een erg sterke geur. 'k Ging er vanuit dat het goeie speed was, maar dat was het helemaal niet toen ik het gebruikte.Damien zei:Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
Damien zei:Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.
De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.
Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.
Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.
Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.
@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica
Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat
berbe zei:Damien zei:Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.
De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.
Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.
Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.
Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.
@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica
Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
![]()
disaster zei:berbe zei:Damien zei:Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.
De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.
Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.
Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.
Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.
@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica
Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
![]()
Klopt, maar van amphetamine wordt methampetamine gemaakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."