Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar de bloedbaan in jagen

vloeibaar de bloedbaan in jagen

41 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee dat is bij hero dat ze dat meestal doen

pep lost zich zo op in water
s
sub51Lid
01-01-2024, 00:00
#2
berbe zei:
nee dat is bij hero dat ze dat meestal doen

pep lost zich zo op in water
Klik om te vergroten...

maakt het nog uit of het warm water is of niet?

en als het opgelost is, kan je het dan inspuiten?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#3
dank voor antwoord, was niet van plan om ermee te experimenteren want speed is me nooit zo goed bevallen wou gewoon even weten welke lulkoek ik kon geloven en welke niet :tongueout:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
kvind t toch persoonlijk nog te lijp om te spuiten...kweet de meningen over snuiven of slikken ma toch vind ik dat je met spuiten wel het hoogsthaalbare qua junkheid hebt behaald..en dit is geen opmerking ofzo ma gewoon mijn gedachtegang erover :wink:
khoor graag jullie motivaties om te spuiten :wave:
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet bepaald verstandig om speed te spuiten. In 2005 was het gemiddelde gehalte amfetamine 35 % in speedpoeders en pasta. Je moet scheikunde gestudeerd hebben om te kunnen bepalen wat de overige stoffen in je pep zijn en als ik je startposting lees, reken ik jou die kwaliteiten eerlijk gezegd niet toe.

Als er bij voorbeeld bakpoeder in je pep zit kan het in je bloedbaan vetklompen, wat tot trombose leidt. Ik zou me er niet prettig bij voelen om me een papje met wie weet wat voor spul en een beetje amfetamine te spuiten maar doe wat je niet laten kan. Natuurlijke selectie kent vele vormen.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
nope zei:
k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten.
bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats??

nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier?

Oh nee, toch niet.
NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit?
Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje.
Zijn er nog andere manieren?
Klik om te vergroten...

Als je een shot klaargemaakt hebt, kun je die eventueel bijhouden en later inspuiten. Die spuit die je hebt met pep en bloed, is die naald niet verstopt door het gestolde bloed? Probeer hem eens leeg te spuiten. Als het lukt, kun je het eventueel terug in je lepel doen en opnieuw verhitten. Als je een filter gebruikt kun je dat wel weer inspuiten.
Ik ga er nu wel vanuit dat je op een juiste en verstandige manier omgaat met spuiten hé.
Volgens mij is er maar 1 goeie manier om te weten of je goeie kwaliteit speed hebt en dat is het gewoon gebruiken.
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga er nu wel vanuit dat je op een juiste en verstandige manier omgaat met spuiten hé.
Klik om te vergroten...

Verstandig speed junken gaat maar op een manier: Als de stof van farmaceutische kwaliteit is en je weet waar je me bezig bent.

Volgens mij is er maar 1 goeie manier om te weten of je goeie kwaliteit speed hebt en dat is het gewoon gebruiken.
Klik om te vergroten...

Bullshit. Weten waar je stof vandaan komt, verstand van de stoffen die je gebruikt en tests helpen je om erachter te komen wat je in je lichaam pompt. We mogen blij zijn dat Nederland een van de weinige landen is, waar we onze drugs kunnen en mogen testen.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Myrrin zei:
Ik ga er nu wel vanuit dat je op een juiste en verstandige manier omgaat met spuiten hé.
Klik om te vergroten...

Verstandig speed junken gaat maar op een manier: Als de stof van farmaceutische kwaliteit is en je weet waar je me bezig bent.

Volgens mij is er maar 1 goeie manier om te weten of je goeie kwaliteit speed hebt en dat is het gewoon gebruiken.
Klik om te vergroten...

Bullshit. Weten waar je stof vandaan komt, verstand van de stoffen die je gebruikt en tests helpen je om erachter te komen wat je in je lichaam pompt. We mogen blij zijn dat Nederland een van de weinige landen is, waar we onze drugs kunnen en mogen testen.
Klik om te vergroten...

Ik had het wel over het spuiten en niet over de kwaliteit van speed. Alsof speedjunks altijd speed van farmaceutische kwaliteit hebben?

Ja idd, met een tester weet je het wel. Daar had ik niet aan gedacht omdat ik dat nog nooit gehad heb. Zelf nog nooit tegengekomen in België. Ik zat met het beeld in m'n hoofd dat je speed in je handen hebt en het direct wilt shotten (want dat willen junks). Ik heb al genoeg ondervonden dat je niet altijd zeker bent van de kwaliteit, voor je het gebruikt hebt.
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alsof speedjunks altijd speed van farmaceutische kwaliteit hebben?
Klik om te vergroten...
Ik vermoed juist dat ze in de realiteit zo goed als nooit zuiver amph hebben en daarom beweer ik ook dat het niet verstandig is om speed te junken. Gewoon lekker snuiven en slikken ipv junken 'op goed geluk' zoals jij adviseert.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Myrrin zei:
Alsof speedjunks altijd speed van farmaceutische kwaliteit hebben?
Klik om te vergroten...
Ik vermoed juist dat ze in de realiteit zo goed als nooit zuiver amph hebben en daarom beweer ik ook dat het niet verstandig is om speed te junken. Gewoon lekker snuiven en slikken ipv junken 'op goed geluk' zoals jij adviseert.
Klik om te vergroten...
Hij heeft al speed gespoten en ik antwoord alleen op zijn vragen. Jij bent duidelijk een tegenstander van spuiten. Ik kan je geen ongelijk geven. 'k Heb het hier ergens anders nog gezegd: speed spuiten is de schadelijkste manier van gebruiken. Ik ga het hier niemand aanraden hoor. Maar als er iemand is die het al doet en vragen heeft, dan zeg ik gewoon wat ik weet uit eigen ervaring.
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben geen tegenstander van het spuiten op zich en je hebt ook wel gelijk: hij is toch al bezig. Maar ik zou het prettig vinden als meer mensen hun verstand zouden gebruiken en hier is imho de juiste plek om daarmee te beginnen.

Om het over de kansloze speed-junk te hebben lijkt me ook een beetje overdreven. Ik kan het me nog voorstellen als een heroïne junk niet meer zonder de kick van een shot kan leven en zich zonder zorgen alles in zijn aders schiet, maar als speed gebruiker is het eigenlijk niet nodig om zo diep te zinken.

Ik gebruik zelf dagelijks d-amfetamine die ik van de doctor krijg ivm adhd. Hoeveel ik er ook slik en hoe hoog mijn tolerantie ook is, ik heb nooit het behoefte gehad om ze klein te stampen en te spuiten. Met crytal-meth mocht ik ook een paar keer experimenteren. Dat was toen zuiver en van een zeer bekende bron. Bij crystal-meth is het ook gebruikelijker om het te spuiten en dat heb ik ook drie keer gedaan, maar dat was onder ideale omstandigheden en na mijn inschatting ook achteraf gezien verantwoord. Wat niet zeggen wil dat het verstandig is om iedere dag meth te spuiten. Maar ja, verstand is bij junkz vaak ver te zoeken :|
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb onlangs gehoord dat je speed ook kan kuisen met ammonia..
klopt dit? want ik geloof er geen reet van
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doe normaal met die schijtspuit praktijken :confused:
D
DamienLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Interessante post van je Damien
Damien zei:
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik ook dat je niet altijd kan weten of de kwaliteit goed is (zonder tester). 'k Heb zelf nog pasta speed gehad met een erg sterke geur. 'k Ging er vanuit dat het goeie speed was, maar dat was het helemaal niet toen ik het gebruikte.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
needlefreak zei:
Interessante post van je Damien
Damien zei:
Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.
Klik om te vergroten...
Daarom zei ik ook dat je niet altijd kan weten of de kwaliteit goed is (zonder tester). 'k Heb zelf nog pasta speed gehad met een erg sterke geur. 'k Ging er vanuit dat het goeie speed was, maar dat was het helemaal niet toen ik het gebruikte.
Klik om te vergroten...

hmmmz en hoe zit het met dexedrine??
ik heb er hier liggen die getest is geweest bij rivm op rond de 80% zuiverheid...lijkt mij toch dat die ook geshot kan worden?
hun waren in 2j nog niet zo zuivere tegengekomen.
en hun testen voor de politie enz werd mij vertelt
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Damien zei:
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Klik om te vergroten...

basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
:tongueout:
M
MyrrinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat
Klik om te vergroten...

Erm, dat kan ik zo niet laten staan. De base is altijd vloeibaar, ja. Maar het betere product is altijd sulfaat, dat een zout is dus niet vloeibaar. Wat in lab's gekookt wordt is na mijn inschatting meestal dl-amfetamine sulfaat met een klein gedeelte base om voor de typische amine geur te zorgen. Het is dus zeker niet gezegd dat speed altijd vochtig is, zelfs een scheikunde noob zou dat wel begrijpen.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
berbe zei:
Damien zei:
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Klik om te vergroten...

basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt, maar van amphetamine wordt methampetamine gemaakt.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
disaster zei:
berbe zei:
Damien zei:
Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt.

Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is.

In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK.

De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten.

Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine.

Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt.

Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had.

@ slunse
speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica

Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig.
Klik om te vergroten...

basis grondstof van meth is efedrine of pseudo efedrine
en meth is wel direkt super schadelijk eh:d
:tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt, maar van amphetamine wordt methampetamine gemaakt.
Klik om te vergroten...

nee van efedrine word meth gemaakt ookal komt amfetamine er ook in voor in de naam is totaal andere stof eh:d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."