Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"www.drugs-test.nl Er bestaan inleverpunten en testcentra. Men heeft 80 mg nodig om te testen. Er bestaan ook zelftesten of zoals een vriend van me deed : hij gaf een spuit in een vis na 2 minuten lag hij op zijn rug ... Vind dat je hieruit geen besluiten kunt trekken, nu test hij op ratten :P"
"Ik kom regelmatig in een lab, kan je zeggen dat 100% zuivere speed niet snuifbaar is. Er wordt een verhouding aan de eerste bron van 30/80 ingedaan (mannitol of caffeïne). Hoe verder je van de bron koopt hoegevaarlijker als je hem niet uitkookt en reinigt. Die jonge gastjes die misschien de 5de in de schakel zijn geven je nog 10 % zuiverheid. Meestal hebben ze ook truukjes om hem terug vloeibaar (pasta) te maken zodat je denkt dat hij goed is. In het lab wordt hij gewassen met " 2 produkten" het eindresultaat is vloeibaar en wordt geleidelijk aan pasta doordat hij vacuüm getrokken wordt. Dus laat je nooit iets anders wijsmaken : speed is vloeibaar en geeft voortdurend vocht af die door plastiek uitgaat, dit is residu van BMK. De afvalstoffen worden herbruikt omdat zij steeds nog actieve bestanddelen bevatten. Als je spuit maak er dan methamphetamine van, de basisgrondstof voor meth is amphetamine. Wat mij betreft : als je reeds (intraveneus) spuit denk ik niet dat je nog advies nodig hebt. Heb zelf ADHD en gebruik rilatine maar heb eerst speed genomen vooraleer ik wist wat ik had. @ slunse speed wordt gewassen met enorme hoeveelheden aceton en in mindere mate zoutzuur; ammoniak wordt gebruikt om heroïne te maken en andere psychotropica Ik wil er aan toevoegen dat als je geen basiskennis hebt van chemie, experimenteer dan niet want je maakt het erger en giftig."
"Speed kan je niet roken en is dodelijk. De enigste keer dat ik speed per ongeluk inadem is als ik hem op zijn zuiverheid test op zilverpapier. In Denemarken kan je hem roken want daar heeft hij een zuiverheid van 70%. Hier mag je blij zijn als je 30% zuivere amfetamine hebt. Speed = amfetaminesulfaat (een zout) wat je slikt snuift of oplost om in te spuiten (intraveneus of subcutaan) dit kun je ook terug kristalliseren en dan roken. Methamphetamine = ook poeder (niet rookbaar), vloeibaar (vroeger legaal verkocht onder de merknaam Pervitine) als je het terug uitkristalliseert heb je Ice dit zijn kristallen die worden gerookt en enorm verslavend zijn. Coke = poeder (niet rookbaar tenzij geld weggooien) bij kristallisatie heb je crack en dit wordt gerookt. Ze zijn dus alle drie rookbaar mits je even wat chemie erop toepast"