Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth / ICE iemand ervaring?

Crystal Meth / ICE iemand ervaring?

65 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja maar het begint gewoon erg te worden bij spuiten, maar dat heb je met spuiten altijd wel heb ik de indruk...
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spuiten zou ik sowieso niet doen, gaat mij iig te-ver.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dzy zei:
Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.
Klik om te vergroten...

houston, i think we got a problem :tearsofjoy:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flut zei:
De verhalen rond meth zijn echt onzin, zelf ook een aantal keren meth gebruikt en zo veel steld et echt niet voor.

Gewoon niet teveel nemen, je word er minder gaar van dan van gewoon amfethamine en je kop blijft er ook frisser uit zien.

Wat mij betreft heb ik dit spul liever dan speed.
Maarja ben sowieso niet zo'n speed nakker, tis gewoon te slecht om vaak te doen.

Ken je grenzen!
Klik om te vergroten...

Meth is de sterkste vorm van amphetamine hoor :) . Je gaat er zeker wel slechter van uitzien dan normale speed.

En wat ze in dit topic bedoelen is geen normale meth, maar crystal-meth. Of heb ik dit fout?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dzy zei:
Dat is hetzelfde.
Klik om te vergroten...

oke, thx for the information
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amerikaanse overheid overdrijft met alles ze zeggen zelfs dat gewon wiet even gevaarlijk is als heroine :wave: ja my ass :mrgreen:

maar zou zelf tog gn meth gebruiken want ben niet echt zo'n pep mens :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
dingo zei:
Amerikaanse overheid overdrijft met alles ze zeggen zelfs dat gewon wiet even gevaarlijk is als heroine :wave: ja my ass :mrgreen:

maar zou zelf tog gn meth gebruiken want ben niet echt zo'n pep mens :)
Klik om te vergroten...

lol wiet en heroine :tongueout: geen verschil in gevaarlijkheid :P

btw : ivm met die meth, das gwn iemand die door de pep anorexia heeft gekregen, iets wat je zonder pep ook kan hebben en vaker voorkomt bij niet verslaafde, dusja :) go figure :wave: :wave: :wave:
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meth is de sterkste vorm van amphetamine hoor :) . Je gaat er zeker wel slechter van uitzien dan normale speed.
Klik om te vergroten...

Yep, maar ik heb et idee dat in normale speed meer rommel zit dan in meth, maar dat kan natuurlijk ook makkelijk per batch verschillen hehe. :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
disaster zei:
matthijs zei:
sick_pervert zei:
een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram :rolleyes:
anyway, zeker geen 60 voor een gram
Klik om te vergroten...

Ik dacht eigenlijk ook dat het 60 euro per gram was. Kan het verder nergens op baseren ben ik bang.
Klik om te vergroten...

Je kunt ook nog onderscheid maken tussen meth en crystal-meth :) .
Crystal is vele malen sterker. Je kunt niet 1 gram opsnuiven binnen enkele dagen zonder een overdosis te krijgen.
Klik om te vergroten...

meth is crystal meth het is allemaal methamfetamine hoor

en idd netzoals bij heroine is een ervare gebruiker zijn dosis al kort bij dodelijk voor een beginner
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
zal niet hetzelfde zijn hoor, de werking verschilt ook e
Klik om te vergroten...

idd het is en blijft een andere stof
en die stof maakt ook andere stoffe vrij in je lichaam
in dit geval maakt meth veel andere stoffe vrij die speed niet vrij maakt
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#11

Zoals zovele Amerikanen was jodie sweetin (full house) ook aantal jaren verslaafd aan Meth maar ze is succesvol afgekickt, en zie je het aan haar gezicht nou ik niet!.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
mooi gefotosoept :wink:
T
TheGodfatherLid
01-01-2024, 00:00
#13
meth is zowiezo rotzooi... de verslaving die je der gratis bijkrijgt vind ik het niet waard...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
het lijkt me zwaar heftige shit ...

ik ga even rond vragen bij kennisen om hun ervaring..

vrienden die aan harddugs zitten heb ik niet alleen kennisen :) maar goed

ook :grin: :grin: :openmouth:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt me wel wat om een keer te proberen. :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
weet je wat het is alle hardrugs zijn erg verslavend en op lan ge termijn erg slevcht voor je.

En als je gewoonj met mate gebruikt dan kan je best Metamfetamine uitproberen in plaats van gewoone speed alleen denk ik dat als je eenmaal Metamfetamine hebt geprobeerd dat je dan veel speed moet nemen om in de buurt te komen van dat effect of dat je alleen nog maar Metamfetamine wilt.

Maarja ik wil het keertje proberen. Ben toch benieuwd wat het nou kost in noord holland zal is rond vragen. Speed is 5 euro dus zal dit rond de 15 zijn denk ik voor een grammetje.
S
ShabbaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Shabba zei:
Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.
Klik om te vergroten...

En nog een slachtoffer van de Amerikaanse propaganda. Een amerikaanse vriendin van me is verslaafd geweest, bijna een jaar lang. Ze ziet er gezonder uit dan de meeste mensen die ik ken.. genoeg vrienden uit Amerika gebruiken het zo eens per twee maanden, dan hebben ze er oook weer even genoeg van. Foto manipulatie is een veelgebruikt wapen bij de Amerikaanse overheid. Ook bij Oprah en andere talkshows.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is hetzelfde.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
In Nederland heb je voor dat soort chemische dope zo'n beetje de laagste prijs ter wereld. Absoluut geen 60,- p/gram, hoogstens 20,- als je er één haalt en je je laat naaien.

Een gram Amfetamine kost in Australië rond de 120 dollar. Meth is daar nog duurder, toch word het vrij veel gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."