Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth / ICE iemand ervaring?

Crystal Meth / ICE iemand ervaring?

65 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
T
TheGodfatherLid
01-01-2024, 00:00
#1
meth is zowiezo rotzooi... de verslaving die je der gratis bijkrijgt vind ik het niet waard...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
het lijkt me zwaar heftige shit ...

ik ga even rond vragen bij kennisen om hun ervaring..

vrienden die aan harddugs zitten heb ik niet alleen kennisen :) maar goed

ook :grin: :grin: :openmouth:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me wel wat om een keer te proberen. :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
weet je wat het is alle hardrugs zijn erg verslavend en op lan ge termijn erg slevcht voor je.

En als je gewoonj met mate gebruikt dan kan je best Metamfetamine uitproberen in plaats van gewoone speed alleen denk ik dat als je eenmaal Metamfetamine hebt geprobeerd dat je dan veel speed moet nemen om in de buurt te komen van dat effect of dat je alleen nog maar Metamfetamine wilt.

Maarja ik wil het keertje proberen. Ben toch benieuwd wat het nou kost in noord holland zal is rond vragen. Speed is 5 euro dus zal dit rond de 15 zijn denk ik voor een grammetje.
S
ShabbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Shabba zei:
Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.
Klik om te vergroten...

En nog een slachtoffer van de Amerikaanse propaganda. Een amerikaanse vriendin van me is verslaafd geweest, bijna een jaar lang. Ze ziet er gezonder uit dan de meeste mensen die ik ken.. genoeg vrienden uit Amerika gebruiken het zo eens per twee maanden, dan hebben ze er oook weer even genoeg van. Foto manipulatie is een veelgebruikt wapen bij de Amerikaanse overheid. Ook bij Oprah en andere talkshows.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."