#1
meth is zowiezo rotzooi... de verslaving die je der gratis bijkrijgt vind ik het niet waard...
Shabba zei:Heb op internet politie foto's gezien...nou de meeste zagen na een half jaar ice gebruikt te hebben net zo erg uit als iemand die 20 jaar verslaafd is aan coke en bruin en slecht er bij eet. De lui die er jaren aan zaten herkende je niet eens meer al was t je eigen zoon of dochhter zo lelijk zagen ze eruit. was er gewoon van in shock. En vriend van me las ergens dat iemand een vraag stelde over wat er in zat. Nou dat wil je niet eens weten dat gaat nog veeeeel verder als speed. Blijf er aub van af of probeer t een x en laat het daar dan bij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."