Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth / ICE iemand ervaring?

Crystal Meth / ICE iemand ervaring?

65 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
s
suskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring met Ice?
Hoor steeds de vreselijkste verhalen van over de oceaan.
Is Ice nu aan z'n intrede in BE NL begonnen?
Wat betaal je er hier voor?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gehoord dat het ongeveer 600 tot 800 euro per ons kost.. Verder weet ik er niet veel vanaf.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dzy zei:
sick_pervert zei:
een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram :rolleyes:
anyway, zeker geen 60 voor een gram
Klik om te vergroten...

Je betaalt ongeveer 40 dollar voor een gram. Geloof me :wink:
Klik om te vergroten...
dzy zal dit idd wel weten, kan me niet voorstellen dat hij nu nog niet weet waar het te vinden zo te zien :mrgreen: :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dzy zei:
Waarvan er echt weinig in het onzin forum ±P
Klik om te vergroten...

Maar hij kraamt wel onzin uit :).
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
flashkop zei:
Dzy zei:
sick_pervert zei:
een gram meth kost daar tussen de 10 en 15 dollar
edit, of was dat nou een halve gram :rolleyes:
anyway, zeker geen 60 voor een gram
Klik om te vergroten...

Je betaalt ongeveer 40 dollar voor een gram. Geloof me :wink:
Klik om te vergroten...
dzy zal dit idd wel weten, kan me niet voorstellen dat hij nu nog niet weet waar het te vinden zo te zien :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Ja, verscheidene mensen die ik ken uit Amerika gebruiken het af en toe. In augustus kan ik het jullie met 100% zekerheid zeggen :P
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr.jiho zei:
gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth
echt een verschrikkelijke drug :(
Klik om te vergroten...


Heb ik ook gezien. Blijf daar maar vanaf , is echt rotzooi maakt je ram kapot.. :(
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Robbie_Rob_ zei:
Mr.jiho zei:
gisteren kwam ik thuis na een feestje (was ongeloofelijk dronken) en heb nog naar een reportage gekeken van crystal meth, kan er me niet zoveel meer van herrineren maar het was wel een heftige documentaire, exverslaafden die na x aantal jaar nog altijd zin hebben in meth
echt een verschrikkelijke drug :(
Klik om te vergroten...


Heb ik ook gezien. Blijf daar maar vanaf , is echt rotzooi maakt je ram kapot.. :(
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, de amerikaanse regering heeft altijd gelijk.
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb vorige week een reportage gezien over Methamfetamine, heel intresant !

schijnt heel gemakkelijk te maken zijn.
Hier is het minder populair maar er zijn ook al een paar verschillende Labs ontdekt in het Belgishe die met Methamfetamine bezig waren, hoe het zit in Nederland weet ik niet.

"Alles" wat je wil weten over meth, in een filmpje !
=>http://www.youtube.com/watch?v=guTOvxjzwYU
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier ook nog een filmpje over crystal-meth.


http://www.youtube.com/watch?v=af3RjDntlhs&NR
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
disaster zei:
Hier ook nog een filmpje over crystal-meth.


http://www.youtube.com/watch?v=af3RjDntlhs&NR
Klik om te vergroten...

Zot :cry:
zou je gaan denken om te stoppen :confused: niet ?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjTrips zei:
disaster zei:
Hier ook nog een filmpje over crystal-meth.


http://www.youtube.com/watch?v=af3RjDntlhs&NR
Klik om te vergroten...

Zot :cry:
zou je gaan denken om te stoppen :confused: niet ?
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben er flink van overtuigd dat je leven erdoor veel korter duurt. Ik snap dat dit wel bij alle drugs is maar bij meth is het zeer extreem.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd allemaal zever, gezever.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja ik weet dat de overheid ook erg overdreven doet. Toen ik voor de 1e keer speed dacht te gebruiken, had ik meth gekregen (kwam ik later pas achter). Ik ging echt supervaag en was daarna wel 4 dagen ziek (zonder overdrijven). Er verschenen ook kleine wondjes op m'n polsen en werd een beetje paranoide. Toen dat voorbij was heb ik het nog 1X gedaan en was weer even ziek. De keren ernaa dat ik gebruikte was toch heel anders. Wat minder hard en ook niet zo'n spacend effect. Na de tijd was ik ook wat minder brak.
Maar waarom Meth gebruiken als je ook goede PEP kunt krijgen? Ik weet toch zeker dat je een stuk langer leeft dan als je op de gewone pep zit.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En dat zeg je met zo'n signature? :P
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
disaster zei:
Dzy zei:
En dat zeg je met zo'n signature? :P
Klik om te vergroten...

ja idd :P
Klik om te vergroten...

tis gewoon TE erg, allééé, je moet ook beetje de limiet kennen hé, der is altijd wel iets zwaarders voor de misters Xtreme... moet uzelf zeer goed kennen voor je grenzen verlegt en eens goed nadenken want alles na de basic drugs kan rare invloed hebben die tijdelijk of blijvend is...
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#17
De verhalen rond meth zijn echt onzin, zelf ook een aantal keren meth gebruikt en zo veel steld et echt niet voor.

Gewoon niet teveel nemen, je word er minder gaar van dan van gewoon amfethamine en je kop blijft er ook frisser uit zien.

Wat mij betreft heb ik dit spul liever dan speed.
Maarja ben sowieso niet zo'n speed nakker, tis gewoon te slecht om vaak te doen.

Ken je grenzen!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja maar het begint gewoon erg te worden bij spuiten, maar dat heb je met spuiten altijd wel heb ik de indruk...
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spuiten zou ik sowieso niet doen, gaat mij iig te-ver.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Zeer extreem overdreven ook. Je gaat er ook niet mooi uitzien als je een jaar lang elke dag aan de pep zit. Natuurlijk is het slecht voor je, maar het is echt heel erg zwaar overdreven door de amerikaanse overheid.
Klik om te vergroten...

houston, i think we got a problem :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."