Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe brak wordt jij van spat (speed)?

Hoe brak wordt jij van spat (speed)?

76 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben juist altijd helemaal fris de dag na de pep als je gewoon lekker geslapen hebt enzo. maar de dag daarna ben ik dan weer helemaal wasted
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb totaal geen last van brakheid, hooguit een beetje moe.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
sick_pervert zei:
Ik ben juist altijd helemaal fris de dag na de pep als je gewoon lekker geslapen hebt enzo. maar de dag daarna ben ik dan weer helemaal wasted
Klik om te vergroten...

Dan heb je nog genoeg in je lichaam om op door te teren..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
brak zijn van speed?

dat zou nieuw zijn voor mij
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nooit brak, vreemd genoeg.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
Inderdaad... ik wilde hier El Retro eigenlijk tegenspreken.

Als je tijdens een rustig avondje (bij iemand thuis) speed gebruikt, zal je héél wat minder brak zijn.. Dan wanneer je gebruikt op een feest, waar je de hele nacht doordanst op je reserves.

Lijkt mij precies hetzelfde met drankgebruikt en of niet/wel (gezond) eten tijdens je 'trip'.
Klik om te vergroten...

Zo zou het moeten zijn ja, maar zo is het bij mij niet. Als ik bij iemand speed thuis gebruik en een nachtje doorhaal, is de brakheid niet te harden. Ik weet niet hoe het komt. Als ik het gebruik bij het stappen kan ik slapen en eten de volgende dag, geen problemen dan.
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik nog ff, Tawl heeft het wel als hij coke gebruikt.
Daarna is zijn mandje ligt. Dan heeft hij een beetje een KUT gevoel,
vooral om de nutteloosheid! :confused:
Bij speed voelt Tawl zich de volgende dag nog wel het mannetje :smoke:
Groetje moi
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja idd, veel langer.
De dex is een kreng.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé??? :wave:

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé??? :wave:

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Klik om te vergroten...

Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer.. :sunglasses: En zo kan ik nog wel eff doorgaan.. :wink: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé??? :wave:

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Klik om te vergroten...

Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer.. :sunglasses: En zo kan ik nog wel eff doorgaan.. :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé :smoke: :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
JewCookie zei:
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé??? :wave:

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Klik om te vergroten...

Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer.. :sunglasses: En zo kan ik nog wel eff doorgaan.. :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...

De reden dat ik normaal gesproken niet verder door ga / kan is dat ik zo enorm verrot ben. En dat word je niet van dex, alleen in je hoofd met dingen zoals para worden. Op dex word ik nooit echt para dat k bang oid. ben, dat heb ik alleen met normale speed gehad. Schimmen zien of schrikken van de wind in je gordijnen etc... :rolleyes: :wave:
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik gebruik maar heel zelden speed (3x) en als ik het doe hebk altijd een paar jointjes liggen voor den afkick weg te blowen
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

da heb ik wel ze ; tandpijn na speed :confused: eel raar vink aangezien ik snuif :confused:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Slaat aan op je tanden :wink: Goed advies is om na je speedgebruik veel melk te drinken om je tanden wat op te sterken
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
denito zei:
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

da heb ik wel ze ; tandpijn na speed :confused: eel raar vink aangezien ik snuif :confused:
Klik om te vergroten...

je neusholte loopt door in je keelholte, dus je krijgt altijd wat in je mond..
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

Je moet speed leren waarderen, veel beginnende gebruikers vinden speed daarom zo kut.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."