#1
Ik ben juist altijd helemaal fris de dag na de pep als je gewoon lekker geslapen hebt enzo. maar de dag daarna ben ik dan weer helemaal wasted
sick_pervert zei:Ik ben juist altijd helemaal fris de dag na de pep als je gewoon lekker geslapen hebt enzo. maar de dag daarna ben ik dan weer helemaal wasted
Qocaïne zei:Inderdaad... ik wilde hier El Retro eigenlijk tegenspreken.
Als je tijdens een rustig avondje (bij iemand thuis) speed gebruikt, zal je héél wat minder brak zijn.. Dan wanneer je gebruikt op een feest, waar je de hele nacht doordanst op je reserves.
Lijkt mij precies hetzelfde met drankgebruikt en of niet/wel (gezond) eten tijdens je 'trip'.
i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Frisko zei:i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.![]()
![]()
ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé???minn zei:Frisko zei:i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.![]()
![]()
Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.
Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer.![]()
Frisko zei:ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé???minn zei:Frisko zei:i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.![]()
![]()
Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.
Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer.![]()
![]()
dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P

vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...JewCookie zei:Frisko zei:ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé???minn zei:Frisko zei:i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.![]()
![]()
Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.
Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer.![]()
![]()
dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer..En zo kan ik nog wel eff doorgaan..
![]()
![]()
Frisko zei:vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...JewCookie zei:Frisko zei:ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé???minn zei:Frisko zei:i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.![]()
![]()
Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.
Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer.![]()
![]()
dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer..En zo kan ik nog wel eff doorgaan..
![]()
![]()
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé![]()
![]()

Psycho_Chrono zei:Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
denito zei:Psycho_Chrono zei:Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
da heb ik wel ze ; tandpijn na speedeel raar vink aangezien ik snuif
![]()
Psycho_Chrono zei:Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."