#1
Frisko zei:vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...JewCookie zei:Frisko zei:ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé???minn zei:Frisko zei:i disagree on thatminn zei:Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.![]()
![]()
Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.
Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer.![]()
![]()
dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer..En zo kan ik nog wel eff doorgaan..
![]()
![]()
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé![]()
![]()
De reden dat ik normaal gesproken niet verder door ga / kan is dat ik zo enorm verrot ben. En dat word je niet van dex, alleen in je hoofd met dingen zoals para worden. Op dex word ik nooit echt para dat k bang oid. ben, dat heb ik alleen met normale speed gehad. Schimmen zien of schrikken van de wind in je gordijnen etc...

"Dit is het niet waard en je kunt wel nagaan wat voor schade dit aan je lichaam heeft toegebracht."