Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe brak wordt jij van spat (speed)?

Hoe brak wordt jij van spat (speed)?

76 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
JewCookie zei:
Frisko zei:
minn zei:
Frisko zei:
minn zei:
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed.
Klik om te vergroten...
i disagree on that :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

Dex is (bij mij) misschien wat meer in het hoofd. Vet handig voor school tijdens toetsen en leren enzo
Amf is dan weer wat beter voor echt feesten.

Het heeft toch allemaal bijna geen effect meer. :openmouth:
Klik om te vergroten...
ge zijt dan ook al zo lang speed aant gebruiken hé??? :wave:

dex werkt vele malen langer dan gewone goeie speed en dan spreek ik uit ervaring ja... :P
Klik om te vergroten...

Ik vind dex een totaal andere drug, op de molecuulsamenstelling na. Het effect is heel anders. Bij dex voel je bijv. niet hoe hard je gaat, maar merk je het alleen aan je eigen gedrag. Bijna geen spierpijn meer.. :sunglasses: En zo kan ik nog wel eff doorgaan.. :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
vind dat idd ook,maar blijf veel langer wakker van dezelfde hoeveelheid enz...
word er wel 3x zo snel paranoia van ma da nemen we derbij hé :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...

De reden dat ik normaal gesproken niet verder door ga / kan is dat ik zo enorm verrot ben. En dat word je niet van dex, alleen in je hoofd met dingen zoals para worden. Op dex word ik nooit echt para dat k bang oid. ben, dat heb ik alleen met normale speed gehad. Schimmen zien of schrikken van de wind in je gordijnen etc... :rolleyes: :wave:
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik maar heel zelden speed (3x) en als ik het doe hebk altijd een paar jointjes liggen voor den afkick weg te blowen
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

da heb ik wel ze ; tandpijn na speed :confused: eel raar vink aangezien ik snuif :confused:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Slaat aan op je tanden :wink: Goed advies is om na je speedgebruik veel melk te drinken om je tanden wat op te sterken
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
denito zei:
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

da heb ik wel ze ; tandpijn na speed :confused: eel raar vink aangezien ik snuif :confused:
Klik om te vergroten...

je neusholte loopt door in je keelholte, dus je krijgt altijd wat in je mond..
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

Je moet speed leren waarderen, veel beginnende gebruikers vinden speed daarom zo kut.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had in het begin echt de ergste katers die ik ooit gehad heb.. 2 dagen lang compleet kapot en ziek en toch door snuiven he haha. Inmiddels heb ik er weinig last van, kan gewoon eten en slapen wanneer ik wil en voel me een klein beetje gaar, maar that's it :grin:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb meestal alleen tongpijn, van de hele tijd met mijn tong te spelen en mijn tanden controleer :P
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
GHB en valium helpen goed tegen uitwerkende pep :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het irritantste vind ik de droge mond en de maagpijn af en toe.. heb dan zo'n leeg gevoel in mn maag, eet dan wat en 10 minuten later heb ik het weer..
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
disaster zei:
Psycho_Chrono zei:
Ik kreeg altijd last van een chemisch gevoel in mijn maag en keel, een heel vies smakende mond en last van mijn tanden. Vaak kreeg ik in de week erna ook heel erge koppijn en slaapeloosheid/slaapstoornissen. Vandaar dat ik speed gelukkig niet meer doe!
Klik om te vergroten...

Je moet speed leren waarderen, veel beginnende gebruikers vinden speed daarom zo kut.
Klik om te vergroten...

Geloof me dat ik speed gewaardeert heb, jarenlang zelfs. Ik ben ermee gestopt toen ik besefte dat de positieve gevolgen niet opwogen tegen de negatieve gevolgen.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Safire zei:
Het irritantste vind ik de droge mond en de maagpijn af en toe.. heb dan zo'n leeg gevoel in mn maag, eet dan wat en 10 minuten later heb ik het weer..
Klik om te vergroten...
Ik heb na speedgebruik een leeg gevoel in m'n hoofd. :grin: In de come down tenminste. Als de kater eenmaal is ingetreden ben ik down/neerslachtig en vind ik het allemaal maar dom wat ik de afgelopen avond/nacht heb uitgespookt. "Nooit meer" heb ik wel eens gedacht, om het een maandje later weer te herhalen. :mrgreen: "Dit is het niet waard en je kunt wel nagaan wat voor schade dit aan je lichaam heeft toegebracht." :wink:

Verre van rationeel de gedachten die je hebt tijdens zo'n speedkater. Ik zit dan echt in een soort tijdelijke depressie.

Moet zeggen dat de speed katers van de laatste paar keren een stuk minder erg zijn dan de eerste keren dat ik het gebruikte. Misschien ook het gevolg van een verstandigere dosering en minder alcoholmisbruik. :rolleyes:

Verder natuurlijk de spierpijn (in m'n benen) van het uitsloven op de dansvloer en het vele lopen wat er vaak bij komt kijken. En die uitputting... want een nachtje doorhalen is bij mij al standaard na een paar lijntjes. Slapen kan ik dan echt niet meer. Ach ja. Je moet er wat voor over hebben. Maar vergeet niet voor jezelf te zorgen.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als speed uitwerkt kan ik me zo gaan drukmaken over alles in me leven ik zie dan alles alleen maar negatief, en dat wordt zo versterkt dat het niet leuk meer is. Maar tegenwoordig weet ik dat en kan ik mezelf over de negatieve gedachtes zetten en uit die spiraal stappen. Na wat slaap is het dan allemaal weer goed volgende dag lekker fris.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
^_^ zei:
Als speed uitwerkt kan ik me zo gaan drukmaken over alles in me leven ik zie dan alles alleen maar negatief, en dat wordt zo versterkt dat het niet leuk meer is. Maar tegenwoordig weet ik dat en kan ik mezelf over de negatieve gedachtes zetten en uit die spiraal stappen. Na wat slaap is het dan allemaal weer goed volgende dag lekker fris.
Klik om te vergroten...

benzoooooo's :grin:
:wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
vandaag nergens last van gehad
of zou het nog komen :confused:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
minn zei:
^_^ zei:
Als speed uitwerkt kan ik me zo gaan drukmaken over alles in me leven ik zie dan alles alleen maar negatief, en dat wordt zo versterkt dat het niet leuk meer is. Maar tegenwoordig weet ik dat en kan ik mezelf over de negatieve gedachtes zetten en uit die spiraal stappen. Na wat slaap is het dan allemaal weer goed volgende dag lekker fris.
Klik om te vergroten...

benzoooooo's :grin:
:wink:
Klik om te vergroten...
uhu

Gelukkig heb ik ze nu op voorraad met ernstige brakheid in het vooruitzicht, aankomend weekend.

Jezelf drogeren en slapen. De beste... nou.. de makkelijkste oplossing.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je krijgt ook in de smartshops speciale mood doctors voor de zogenaamde speed en xtc crashes. Helpt redelijk goed moet ik zeggen, is trouwens ook allemaal op natuurlijke basis
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaaah de volgendde dag lekker uitgareen!! en gwn weer opnieuw begiinnen!! :) :wink:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#20
mood docter is idd wel fijn, bevat 5-HTP en L-Tryptofaan die het serotonine gehalte weer op peil brengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."