Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe brak wordt jij van spat (speed)?

Hoe brak wordt jij van spat (speed)?

76 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nergens last van, pas als ik een tijdje ermee stop word ik brak :P
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neem er gewoon wat vloeibare op, probleem opgelost
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben de dag erna altijd ongelooflijk brak, wankel op mijn benen, als ik opsta wordt alles zwart voor mijn ogen en breekt het zweet me uit, vaak ben ik kotsmisselijk en moet ik overgeven, ik heb trillende handen, overal jeuk, koude tenen en vingertoppen, kan bijna niks eten dan het enige wat me een beetje helpt dan is cola omdat daar zoveel suiker in zit. Ik voel me in ieder geval afschuwelijk en ben blij als die dag weer voorbij is.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat bij mij goed helpt als ik niet geslapen heb na speed gebruik:

Ik gooi er in de ochtend gelijk een flinke hoeveelheid Hero Fruitontbijt overheen met zo'n dikke vitamine C tablet en nog zo'n tablet die al je vitamines iets aanvult. Dan honger of geen honger toch even wat boterhammen en misschien een cup a soupje erin gieten. Dan lekker douchen en opfrissen, grote bak zwarte koffie en ik kan er weer een dagje tegenaan :grin:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal ben ik niet zo brak.
Maar nu :openmouth:
Heel erg last van mijn kaak, en heb nog steeds geen trek.
Ik zal maar eens kijken of er nog onbijtdrank is ofzo
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word niet brak van speed.
Ik eet en slaap gewoon en dan heb je dat niet.
S
SpatratLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben 1 keer echt zo ziek geweest dat ik 2 weken gewoon thuis heb kunnen zitten. Maargoed. Nu weer over dus kan er nu weer tegen aan. Hmm.. Niet zo best..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog nooit de dag na dat ik speed heb genomen brak.
Meestal heb ik het idee dat het de dag erna nog steeds een klein beetje werkt.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
Nog nooit de dag na dat ik speed heb genomen brak.
Meestal heb ik het idee dat het de dag erna nog steeds een klein beetje werkt.
Klik om te vergroten...

Doet het ook. Alleen dan anders..

Half-life periode :wink:
D
D-LiCiOuSLid
01-01-2024, 00:00
#10
In het begin was ik de dag erna zooo boekig :grin: vraag maar aan mijne schat ..
Dieje kon et altij uitzwete , sry eh poepie :flushed:
Maar segewoordig, gaat het wel beter de dag erna, moet wel bijpakken smorgens zodat ik de dag nog wel doorkom maar dat lukt me vrij goed :grin:
Ik neem het er altij graag bij :P
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb altijd dat als ik eenmaal begonnen met pep dat ik het hele weekend moet doorgaan dus ben dan standaard 120 uur wakker ofso :openmouth: en dan rook k op et einde voordat k ga slapen een dikke blow



Laatst ook ben 127 uur wakker 1ste keer k had rond de 5 gram pep op en 7 pillen k was helemaal door hallucinaties je kent et wel allus waar juh ut voordoet et wakker blijven daar breekt et aan dat k naar buiten moet dus ik zwaar uit me dak en kk stoned naar buiten ga eerst 3×out binnen en ben de kk weg kwijt dan loop ik buiten al 3 uur ofso en weet niet waar k naar toe moet schijn ik out te gaan op een stenen paal met muh hoofd en met me schouder op de stoeprand schijn k op te staan nah een minuut en begin k te sgelden dat die kk leier trg moet komen en dat k em de cholera zou slaan ik d8 dat k een klap had gekregen ben 3 uur aggresief geweest en als laatst maar niet et slechtst loop k met me strakke kop naah me sgool waar k ben afgekankerd omdat ze vermoeden dat k aan de hardrugs zat dus k sta daar gewoon goed uit me stekker te zijn een vriendin op halen en dan ga k savond voordat k ging slapen nog een keer out terwijl ik in me bed lig en tief ik me bed uit met me kop tegen me nachtkastjuh aan dus dat is opzich wel iets wat vekeerd ging ant eind ja tog

mensen k moest dit ff kwijt miss ist leuk om te lezen mischien niet maar ben lkkr uit me plaat en moet tog wat doen jah tog


snuiff zeee !!!!!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
YOOO! SNUIFZEEE!

kk outgaan, je moet toch wat doen, ja toch! maakt niet uit!
c
cupidoLid
01-01-2024, 00:00
#13
het wel erg belangrijk zeker vitamine te slikken elke dag. als regelmatig gebruikt.








TAWL zei:
Ik hoor er velen die de volgende dag niets meer kunnen. En alleen maar chagarijnig zijn.
Ik heb dit niet en kan de dag erna gewoon van me daggie genieten, ben zelfs nog een beetje high
Klik om te vergroten...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
snuifdukkie zei:
Ik heb altijd dat als ik eenmaal begonnen met pep dat ik het hele weekend moet doorgaan dus ben dan standaard 120 uur wakker ofso :openmouth: en dan rook k op et einde voordat k ga slapen een dikke blow



Laatst ook ben 127 uur wakker 1ste keer k had rond de 5 gram pep op en 7 pillen k was helemaal door hallucinaties je kent et wel allus waar juh ut voordoet et wakker blijven daar breekt et aan dat k naar buiten moet dus ik zwaar uit me dak en kk stoned naar buiten ga eerst 3×out binnen en ben de kk weg kwijt dan loop ik buiten al 3 uur ofso en weet niet waar k naar toe moet schijn ik out te gaan op een stenen paal met muh hoofd en met me schouder op de stoeprand schijn k op te staan nah een minuut en begin k te sgelden dat die kk leier trg moet komen en dat k em de cholera zou slaan ik d8 dat k een klap had gekregen ben 3 uur aggresief geweest en als laatst maar niet et slechtst loop k met me strakke kop naah me sgool waar k ben afgekankerd omdat ze vermoeden dat k aan de hardrugs zat dus k sta daar gewoon goed uit me stekker te zijn een vriendin op halen en dan ga k savond voordat k ging slapen nog een keer out terwijl ik in me bed lig en tief ik me bed uit met me kop tegen me nachtkastjuh aan dus dat is opzich wel iets wat vekeerd ging ant eind ja tog

mensen k moest dit ff kwijt miss ist leuk om te lezen mischien niet maar ben lkkr uit me plaat en moet tog wat doen jah tog


snuiff zeee !!!!!
Klik om te vergroten...

Je hebt toch ongeloofelijk marginale, domme, idiote, tyfusleiers op de wereld he.
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij heb te veel vrije tijd dat is de reden.

Altijd na een paar dagen wakker zijn voel ik het wel. Ik probeer wat fruit te eten of een ontbijtdrankje, maar het kost me zoveel moeite om het op te krijgen. Altijd als het uitgewerkt is ziet de wereld er negatief uit, maar met wat wiet is dat gevoel ook weer over.
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb nergens last van, alleen beetje slaapgebrek en héél klein beetje koppijn omdat mn ogen de hele tijd zo ver open moeten staan...

In het begin was dat wel anders, lag ik zo een week ziek in bed :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gister aan de dex gezeten

Heb idd last van koppijn, af en toe lichte misselijkheid (eten!!) en uiteraard zon droge rubberachtige smoel. Dat laatste irriteert me nog t meest aangezien het het eten er niet makkelijker op maakt.

En uiteraard weer zon leuke comedown, maar mijn msn-vrienden slaan me er wel doorheen (spam spam spam :grin:). Ben ook nog vrij in de war :P

Trouwens nog enorm last van grote doppen dus hoop dat k nog wel kan slapen voor 12.. Laatste portie gehad rond 1 uur

Maarjah dat weet je allemaal van tevoren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."