#1
Ik heb nergens last van, pas als ik een tijdje ermee stop word ik brak :P
Immo zei:Nog nooit de dag na dat ik speed heb genomen brak.
Meestal heb ik het idee dat het de dag erna nog steeds een klein beetje werkt.
TAWL zei:Ik hoor er velen die de volgende dag niets meer kunnen. En alleen maar chagarijnig zijn.
Ik heb dit niet en kan de dag erna gewoon van me daggie genieten, ben zelfs nog een beetje high
snuifdukkie zei:Ik heb altijd dat als ik eenmaal begonnen met pep dat ik het hele weekend moet doorgaan dus ben dan standaard 120 uur wakker ofsoen dan rook k op et einde voordat k ga slapen een dikke blow
Laatst ook ben 127 uur wakker 1ste keer k had rond de 5 gram pep op en 7 pillen k was helemaal door hallucinaties je kent et wel allus waar juh ut voordoet et wakker blijven daar breekt et aan dat k naar buiten moet dus ik zwaar uit me dak en kk stoned naar buiten ga eerst 3×out binnen en ben de kk weg kwijt dan loop ik buiten al 3 uur ofso en weet niet waar k naar toe moet schijn ik out te gaan op een stenen paal met muh hoofd en met me schouder op de stoeprand schijn k op te staan nah een minuut en begin k te sgelden dat die kk leier trg moet komen en dat k em de cholera zou slaan ik d8 dat k een klap had gekregen ben 3 uur aggresief geweest en als laatst maar niet et slechtst loop k met me strakke kop naah me sgool waar k ben afgekankerd omdat ze vermoeden dat k aan de hardrugs zat dus k sta daar gewoon goed uit me stekker te zijn een vriendin op halen en dan ga k savond voordat k ging slapen nog een keer out terwijl ik in me bed lig en tief ik me bed uit met me kop tegen me nachtkastjuh aan dus dat is opzich wel iets wat vekeerd ging ant eind ja tog
mensen k moest dit ff kwijt miss ist leuk om te lezen mischien niet maar ben lkkr uit me plaat en moet tog wat doen jah tog
snuiff zeee !!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."