#1
persoonlijk heb ik nog geen last had van buikpijn van bommetjes nog snuiven. Mss is dit omdat ik maar heel zelden gebruik?
minn zei:Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf.![]()
minn zei:gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.

minn zei:Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf.![]()

ik heb het wel is gehad .. maar ik heb zowiezo snel van m'n buik na drug gebruik. (van alcohol tot coke .. bij alles..)Mr.jiho zei:als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."