Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnuiven ook buikpijn?

snuiven ook buikpijn?

29 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#1
persoonlijk heb ik nog geen last had van buikpijn van bommetjes nog snuiven. Mss is dit omdat ik maar heel zelden gebruik?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat hangt af welke kwaliteit, van bucht-straat-speed heb ik nog last gehad, van goeie heb ik nauwelijks afkick behalve als ik lollie of kauwgom vergeet dat men mond naar de klote is, xtc ook geen last behalve mond, kan gwn toeval zijn dat ergens kleine chemische reactie is gebeurd, kan ook dat er brol bijgegooid werd, heb nog verhalen van waspoeder gehoord en als je weet dat waspoeder schuimt :) kan je al een mooi maagje verwachten, die btw hier niet voor gemaakt is om te maag te kuisen :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
op een lege maag heb ik wel eens last van buikpijn
ik eet dan ff wat yoghurt en dan is het zo weer over
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#4
is heel dom om op lege maag te snuiven...
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben dom...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)
Klik om te vergroten...

na avondje zwaar doorgaan op gwne straatspeed had ik gwn beetje yoghurt op de dag erna, naar de avond toe in totaal halve kilo yoghurt. en dan dag erna gwn normaal.

met speed dat ik nu heb, heb ik nauwelijks klachten, kan ik gwn normaal eten, gwn niet zo veel als normaal...
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#8
melk drinken om de zuurtegraad in je maag te verminderen? de ph waarde in je maag is al ongeveer 2. Je maagsap klieren produceren zoutzuur omdat het eiwit brekende enzym pepsine alleen ze werk kan doen bij die zuurtegraad. om de maagwand te beschermen heeft het een dikke slijmlaag. dus ik denk niet dat dat het met de zuurgraad te maken heeft
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je maag is gewoon leeg. Dan moet je iets eten wat neutraal is en wat dat slijm niet aantast. Dus geen koolzuur etc. Beste is fruit of boterhammetjes.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.
Klik om te vergroten...

mijn is ook dex :) die is goed, heb ik geen last van maag ofzo...
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat zoutzuur tast dat slijm ook aan je maagsapklieren maken steeds nieuw slijm aan
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Same here. :smoke:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik die tijd voorbij, ik slaap als een roos en eten is ook geen probleem.. :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
*kick* omhoog..

Ik heb na xtc en / of speed gebruik tot nu toe altijd echt FLINKE maagpijnen gehad. In alle gevallen gebruikte ik de drugs op een feest, en vervolgens in de trein op weg naar huis heb ik er last van, vaak zo erg dat ik vrijwillig een vinger in m'n keel steek om over te geven, want dan wordt het minder.
De buikpijn is een paar minuten redelijk 'stabiel', en vervolgens voelt het alsof iemand mn maag dichtknijpt, langzaam naar boven toe m'n slokdarm in.. en ik krijg een soort van pijnlijke hik. Dit blijft doorgaan totdat ik slaap heb gehad (maar dat kan ik dus vaak niet meteen, omdat ik soms een urenlange bus/treinreis etc. heb). Heeft iemand misschien een idee hoe dit minder kan worden? Eten krijg ik op zo'n moment nauwelijks naar binnen. Het enige dat helpt is even flink de vinger in m'n keel steken, maar er moet toch ook wel iets 'normalers' zijn?
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
eigenlijk nog nooit misselijk geweest van dope
ja de begin jointjes gecombineerd me alchohol ware wel af en toe is kotse maar da wast dan :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
last van me buik heb k ook wel us bij speed en alcohol, bij de rest niet eig
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mr.jiho zei:
als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
Klik om te vergroten...
ik heb het wel is gehad .. maar ik heb zowiezo snel van m'n buik na drug gebruik. (van alcohol tot coke .. bij alles..)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
maar bij snuiven is het last aan de maag minder?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."