#1
ik ben dom...
minn zei:Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf.![]()
minn zei:gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.

minn zei:Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."