Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnuiven ook buikpijn?

snuiven ook buikpijn?

29 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben dom...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)
Klik om te vergroten...

na avondje zwaar doorgaan op gwne straatspeed had ik gwn beetje yoghurt op de dag erna, naar de avond toe in totaal halve kilo yoghurt. en dan dag erna gwn normaal.

met speed dat ik nu heb, heb ik nauwelijks klachten, kan ik gwn normaal eten, gwn niet zo veel als normaal...
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#4
melk drinken om de zuurtegraad in je maag te verminderen? de ph waarde in je maag is al ongeveer 2. Je maagsap klieren produceren zoutzuur omdat het eiwit brekende enzym pepsine alleen ze werk kan doen bij die zuurtegraad. om de maagwand te beschermen heeft het een dikke slijmlaag. dus ik denk niet dat dat het met de zuurgraad te maken heeft
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je maag is gewoon leeg. Dan moet je iets eten wat neutraal is en wat dat slijm niet aantast. Dus geen koolzuur etc. Beste is fruit of boterhammetjes.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.
Klik om te vergroten...

mijn is ook dex :) die is goed, heb ik geen last van maag ofzo...
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat zoutzuur tast dat slijm ook aan je maagsapklieren maken steeds nieuw slijm aan
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Same here. :smoke:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
minn zei:
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik die tijd voorbij, ik slaap als een roos en eten is ook geen probleem.. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."