Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssnuiven ook buikpijn?

snuiven ook buikpijn?

29 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#1
eigenlijk nog nooit misselijk geweest van dope
ja de begin jointjes gecombineerd me alchohol ware wel af en toe is kotse maar da wast dan :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
last van me buik heb k ook wel us bij speed en alcohol, bij de rest niet eig
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
Klik om te vergroten...
ik heb het wel is gehad .. maar ik heb zowiezo snel van m'n buik na drug gebruik. (van alcohol tot coke .. bij alles..)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar bij snuiven is het last aan de maag minder?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb altijd last van m'n buik bij mdma en bij relatine, is echt klote, bij mdma kan ik daardoor wel eens een kotske zetten
haaaaat het echt :( had vroeger nooit buikpijn
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb van elke drug die ik gebruikt heb wel is gekotst volgens mij .. en dat zijn: ghb, xtc, coke, speed, weed, hasj & alcohol ..
coke meerdere keren, van speed 1x, alcohol ben ik de tel kwijt, en van weed, hasj en ghb ook eenmalig

maar ik heb gewoon een zwakke maag .. kots gewoon vaak!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat voor soort van buikpijn krijg je precies?

Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb het zowizo nooit gehad, maar door snuiven zou je eigenlijk alleen de buikpijn verkleinen omdat er niks in komt.. helemaal als je voor je gebruikt goed eet etc.. ken verder niemand die normaal geen buikpijn heeft, daarna snuift en dan wel buikpijn krijgt, dus denk niet dat het veel voor komt..

kan misschien wel voorkomen als je er aanleg voor hebt, maar dan had je het normaal ook wel gemerkt..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij het snuiven van speed heb ik er zelden last van, en als het dan een keer zo is zou het eerder door voedsel komen dan de peppert.

Het slikken van speed vind ik zonde en kan er niet over oordelen. Maar het is natuurlijk een stuk aannemelijker om daar buikpijn door te krijgen.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Buikpijn hoor ik vaker,en zelf ook wel gehad,maar of het door speed oraal nemen weggaat dat weet ik niet.
Misschien komt het wel door het onrust gevoel dat op komt zetten opeens,dus het zou best eens door de uitwerkingen van het goedje kunnen komen.Overigens heeft niet iedereen daar last van.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die buikpijn is meestal gewoon afkick hoor, tenzij je idd bommetjes speed slikt, daar gaat je maag echt helemaal van naar de tering.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Wat voor soort van buikpijn krijg je precies?

Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.
Klik om te vergroten...
het is eigenlijk vooral door de relatine dat ik buikpijn krijg.
ik probeer zo veel mogelijk te eten op voorhand
maar heb soms het gevoel dat ik binnen het half uur zal moeten kotsen maar nog niet gekotst tot nu toe, maar het is wel vervelend, zal de melk eens proberen
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr.jiho zei:
zommes zei:
Wat voor soort van buikpijn krijg je precies?

Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.
Klik om te vergroten...
het is eigenlijk vooral door de relatine dat ik buikpijn krijg.
ik probeer zo veel mogelijk te eten op voorhand
maar heb soms het gevoel dat ik binnen het half uur zal moeten kotsen maar nog niet gekotst tot nu toe, maar het is wel vervelend, zal de melk eens proberen
Klik om te vergroten...

waarom ritalin en niet normale speed?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
krijg het door beiden
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#16
persoonlijk heb ik nog geen last had van buikpijn van bommetjes nog snuiven. Mss is dit omdat ik maar heel zelden gebruik?
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat hangt af welke kwaliteit, van bucht-straat-speed heb ik nog last gehad, van goeie heb ik nauwelijks afkick behalve als ik lollie of kauwgom vergeet dat men mond naar de klote is, xtc ook geen last behalve mond, kan gwn toeval zijn dat ergens kleine chemische reactie is gebeurd, kan ook dat er brol bijgegooid werd, heb nog verhalen van waspoeder gehoord en als je weet dat waspoeder schuimt :) kan je al een mooi maagje verwachten, die btw hier niet voor gemaakt is om te maag te kuisen :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#18
op een lege maag heb ik wel eens last van buikpijn
ik eet dan ff wat yoghurt en dan is het zo weer over
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#19
is heel dom om op lege maag te snuiven...
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben dom...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."