Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen...

Grote pupillen...

38 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ dat zou echt paranoia ten top zijn. :P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van lenzen gaan je ogen niet verkleinen / vergroten, bij mij althans niet !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weednator zei:
Van lenzen gaan je ogen niet verkleinen / vergroten, bij mij althans niet !
Klik om te vergroten...

:beer:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe denk dat ze je dan ook heel raar aan zullen kijken
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
zeg anders dat het door je medicijnen komt, daar krijgt men ook grote pupillen van
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ging erom dat je pupillen niet zichtbaar waren, right? :P
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Weednator zei:
Van lenzen gaan je ogen niet verkleinen / vergroten, bij mij althans niet !
Klik om te vergroten...

:beer:
Klik om te vergroten...

ja zoiets bedoel ik,je hebt ze natuurlijk ook in normale designs voor de liefhebbers..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
buzzy zei:
Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.
Klik om te vergroten...
Niet alles wat koud is krimpt :wink:
Klik om te vergroten...

Hahahaha :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zo'n paar wolfslenzen. bij gekleurde lenzen zit in het midden enkel een doorzichtig stuk voor de pupil dus naarmate je pupil groter wordt zal deze meer onder het gekleurde deel zitten en zal je dus mistig gekleurd beginnen zien. bij mijn lenzen is dat geel, bij blauwe lenzen zal dat blauwe mist zijn maar langs buitenaf zien ze inderdaad je pupil niet meer want die wordt bedekt. Handig als je goed overweg kan met zulke lenzen maar voor de leken echt niet gemakkelijk om in en uit te doen plus dat je er droge ogen van kan krijgen en alle luchtvervuiling aan je ogen blijft plakken...
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe kan ik me voorstellen, dat het voor niet prettig is om hem in en uittedoen XD , maarja heb nu al een dikke 4,5 jaar lenzen dus ben het wel gewend (A)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
kaalkopje zei:
ik ben alleen maar nog mooier met grote pupillen
Klik om te vergroten...

Whahahaha! Zeker weten! :beer: :sunglasses:
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Niemand die je gaat verdenken van drugs hoor..
Ken mensen die altijd grote pupillen hebben zonder dat ze drugs hebben gebruikt.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb anders altijd hele kleine pupillen ( en soms nog kleinere, hou van benzo's af en toe ook) en als ik echt 3 dagen doorhaal dan schiet er bijna geen groen meer over en heb ik net het gevoel alsof men pupillen zich wel elke seconde samentrekken en openzetten. ik haat het gevoel. beter lenzen is niet zo opvallend als de zonnebril-types.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#14
van welke medicijnen krijg je grote pupillen?
van benzo's enzo toch zeker niet, daar verkleinen de mijne toch van.
Alleen van rilatine ,pseudo-ephedrine, dxm en diphenhydramine (maar is ook enkel wanneer je de dosis enorm overschrijdt.)
Er zullen nog wel medicijnen zijn die bij 'over'dosis verwijde pupillen geven.
Maar het enige dat ik ken wat dit bij een normale hoeveelheid geeft is atropine.
Voor de rest weetik geen medicijnen die bij normale dosis verwijde pupillen geven.
maarja, weet natuurlijk niet alles he :wink:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#15
je kan ook zeggen dat je ibroprufen op hebt.. schijnen je ogen ook raar te van gaan doen (vertelde me dokter), of als je extreem moe bent krijg je ook hele grote pupillen...

lang leve de zonnebril!
zolang niemand t ziet hoef je ook geen smoesjes te bedenken :grin:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Als ik zelf grote puppilen probeer te verbergen hou ik mijn ogen half dicht net alsof je stoned/moe kijkt.
Dat werkt geloof ik best goed. :)
Klik om te vergroten...

:wink: doek ook altijd
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#17
van speed heb ik normaal vrijwel nooit last van grote pupillen, wel met XTC, daarmee ben ik eens gaan zwemmen en blijkbaar zag ik er compleet normaal uit toen, komt wss door het chloor in het water, maja je kan lastig elke keer voor school gaan zwemmen :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maikelk zei:
van speed heb ik normaal vrijwel nooit last van grote pupillen, wel met XTC, daarmee ben ik eens gaan zwemmen en blijkbaar zag ik er compleet normaal uit toen, komt wss door het chloor in het water, maja je kan lastig elke keer voor school gaan zwemmen :wink:
Klik om te vergroten...
Als dat zo is, chloor in je ogen gooien :beer:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
buzzy zei:
Leg een theelepeltje een uur of langer in de vriezer en houd dat daarna onder je oog gedrukt voor een paar minuten.
Klik om te vergroten...
Niet alles wat koud is krimpt :wink:
Klik om te vergroten...

whahahaahaa :P mooi opgemerkt hahaah een man met humor :wink:

Ik sta zelf ook altijd verbaasd dat me ouders nooit ene opmerking maken als ik aan tafel zit of door huis loop met grote doppen :P

maar het valt niet eens op alleen als je er op let.

Maar bij gebruikers onder elkaar valt het wel op want dan let je erop :P Bij mij is het dan ook neit moeilijk om te zien of ik iets heb gebruikt. Maarja op school of ouders zien dat niet. Terwijl me ma er veel over weet omdat ze het in haar werk tegenkomt maarja.

Ook al heb je grote pupillen zullen ze echt niet meteen aan drugs denken kan je je nog makkelijk uit lullen :P Me vriendin had het laats wel aan tafel zeiden der ouders ineens mooi wat heb je grote pupillen :P tja vind je het gek als je onder invloed van XTC benjt haha :P

Ik doe er eigenlijk niets aan. Tja buiten zonnebril op is wel altijd erg handig heeft me vriendin gelukkig in der tas dus altijd handige optie al val je dan juist meer op denk ik maarja :P

Ik zelf let echt altijd heel erg op pupille van iedereen enzo zeker nu ik weet wat het inhoud grote doppe :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."