Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdealers

dealers

57 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
stopt er een met verkopen begint er gewoon weer een andere opnieuw
aan drugs geraken is een fluitje van een cent
J
JEDOETNIETLid
01-01-2024, 00:00
#2
KLAP KLAP!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
JEDOETNIET zei:
KLAP KLAP!!
Klik om te vergroten...

stoute junkie
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
roaren* zei:
fuifje gaan.. pilletje kopen.. nummer vragen van pilletjesverkoper..
Klik om te vergroten...
en dan moet je maar net mazzel hebben dat dat iemand uit je buurt is
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
JEDOETNIET is permanent verbannen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
roaren* zei:
fuifje gaan.. pilletje kopen.. nummer vragen van pilletjesverkoper..
Klik om te vergroten...

aktief op jacht gaan hoor!!! :wink: wie zoekt die vindt :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
BobG zei:
Het is niet lastig om in het 'drugs-circuit' te rollen. De enige benodigdheden zijn een sociale aanleg en wat geld.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die sociale aanleg nog best eens een probleem kan zijn bij mensen (oa bij mij). Ik ben gewoon te verlegen/paranoïde om op mensen af te stappen en te vragen, hey, hebben jullie nog wat LSD over. Als ik mensen al eerder heb gesproken is dat geen probleem, maar wel als ik mensen voor het eerst in m'n leven zie.
Klik om te vergroten...
bekend probleem voor deze niet gebruiker ^_^ (vervang LSD voor "Random niet bij de coffeeshop verkrijgbare drugs). Ah well miss is wat rond poken in m'n vrienden kring en dan eens zien :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb één adresje. In erge nood wel meerdere maar da's nooit nodig. Deze gozer is onwijs aardig en betrouwbaar, alleen zwaar vergeetachtig xD
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb 1 vaste en 2 reserven adressjes.
en daarnaast weet ik nog 10tallen mensen die ook wel viavia kunnen regelen.
je moet gewoon geluk hebben en de ''goede'' vrienden hebben of je moet een aantal keer naar wat feesten in de buurt gaan en gewoon de persoon waarvan jij denkt het meeste op heeft te vragen of hij niet iets kan regelen
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#10
als je de juiste vrienden hebt vind je meestal wel. vanaf de moment dat ik gebruikte heb ik al bij een stuk of 15 verschillende uit de buurt gehaald... :sunglasses:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb ook 1 vaste en 1 "reserve" maar die hoef ik eigenlijk zelden te bellen :grin:
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoe meer drugs je neemt, hoe meer mensen je leert kennen die aan drugs kunnen komen.
Hoe meer mensen je kent die aan drugs kunnen komen, hoe meer drugs je neemt.
Hoe meer.........
hoe meer.........
hoe......
h.........
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb meerdere adresjes in antwerpen ( zijn vrienden)
en ik heb ook het geluk van in rijkevorsel te wonen en dat gewoon iedereen daar drugs gebruikt dus daar heb ik ook meerdere adresjes in rijkevorsel en omstreken
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een geluk hebben we toch.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#15
fuuucckk!!

ik word chagarijnig..!! ik wil vnaaf met een kameraad heerlijk aan de pepperdepep, mn vorige nummer heb ik verwijderd toen ik kappende was, nu wil ik weer keer en kom ik dr maar niet aan!
heb teveel nummers verwijderd, ik heb wel een nummer vn een cokedealer waar ik altijd terecht kan maar tis me te duur voor vnaaf, en in de plaatselijke discotheek staan wienig strakke mensen en anders hebben ze het wel op.. (vaak t geval.. ) ik ben druk aan het fixen hoopt dat t nog gaat lukken, iemand uit de omgeving almelo? PM mij dan!

hahah laterz :stoned:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ken zelf ook gewoon een aantal personen die van tijd tot tijd wat verkopen. De ene heeft weer goede sos en de andere weer goede smack.

Mijn beste vrienden blijven wel de "halve dealers" die het gewoon leuk vinden om steeds een ander assortiment te hebben of aan speciale dingen willen komen.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#17
GESCOOORDD!!! ff autootje naar zwollee heuj :grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#18
maverick zei:
GESCOOORDD!!! ff autootje naar zwollee heuj :grin:
Klik om te vergroten...

hehe woon je ver van zwolle af?
Ik vindt het altijd iets te ver gaan als ik benzine moet betalen om drugs te halen. (hetzelfde als pinnen voordat je naar je dealer gaat lol).
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#19
auto vn mn ma..:wink: mn ouders pleite.. halfuurtje dr vnaf.. kheb gescoord zoals ik al zei.. en kchill hem nu al wel redelijk.. natuurlijk een klein voorproefje al gehad hea..:wink: ik zeg mensen.. hennug
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
maverick zei:
GESCOOORDD!!! ff autootje naar zwollee heuj :grin:
Klik om te vergroten...

owja.. en jij vindt zowaar een dealer in zwolle.. held :grin: die zijn bijna uitgestorven daar man.. hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."