Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdealers

dealers

57 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
van_veen456 zei:
@ schranzie...vriendjes worden ? :P
Klik om te vergroten...
lol :P :P :P :P
m
megamoldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb meestal nooit veel last met drugs vastkrijgen,
ik heb ook niet echt een "vaste" dealer ik heb er gewoon meerdere :grin:
en ja als ja op een feesje iemand tegenkomt die dealt gewoon ff sociaal doen en zen nr vrage enzo :mrgreen:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op feestjes ben ik er meestal wel voorzichtiger mee .. maar als je om je heen gaat kijken zie je vanzelf mensen dealen enzo .. en weet je dus ook waar je het kan krijgen :)

maar meestal haal ik het bij een van mn vaste dealers .. :) Als je mensen kent die gebruiken .. worden dat er vanzelf meer, en kom je dus ook nieuwe dealers enzo tegen .. vrij makkelijk ..
h
hardcoreslaveLid
01-01-2024, 00:00
#4
vroeger had ik ook 1 vaste dealer en die stopte toen ineens maar had snel weer een andere gevonden, nu heb ik er meerdere als de 1 niet heeft of er stopt er 1 bel ik gewoon een ander :grin:
als je de juiste mensen kent is het niet zo moeilijk
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
fuifje gaan.. pilletje kopen.. nummer vragen van pilletjesverkoper..
J
JEDOETNIETLid
01-01-2024, 00:00
#6
KLAP KLAP!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
JEDOETNIET zei:
KLAP KLAP!!
Klik om te vergroten...

stoute junkie
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
roaren* zei:
fuifje gaan.. pilletje kopen.. nummer vragen van pilletjesverkoper..
Klik om te vergroten...
en dan moet je maar net mazzel hebben dat dat iemand uit je buurt is
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
JEDOETNIET is permanent verbannen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
roaren* zei:
fuifje gaan.. pilletje kopen.. nummer vragen van pilletjesverkoper..
Klik om te vergroten...

aktief op jacht gaan hoor!!! :wink: wie zoekt die vindt :grin:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
BobG zei:
Het is niet lastig om in het 'drugs-circuit' te rollen. De enige benodigdheden zijn een sociale aanleg en wat geld.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die sociale aanleg nog best eens een probleem kan zijn bij mensen (oa bij mij). Ik ben gewoon te verlegen/paranoïde om op mensen af te stappen en te vragen, hey, hebben jullie nog wat LSD over. Als ik mensen al eerder heb gesproken is dat geen probleem, maar wel als ik mensen voor het eerst in m'n leven zie.
Klik om te vergroten...
bekend probleem voor deze niet gebruiker ^_^ (vervang LSD voor "Random niet bij de coffeeshop verkrijgbare drugs). Ah well miss is wat rond poken in m'n vrienden kring en dan eens zien :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb één adresje. In erge nood wel meerdere maar da's nooit nodig. Deze gozer is onwijs aardig en betrouwbaar, alleen zwaar vergeetachtig xD
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb 1 vaste en 2 reserven adressjes.
en daarnaast weet ik nog 10tallen mensen die ook wel viavia kunnen regelen.
je moet gewoon geluk hebben en de ''goede'' vrienden hebben of je moet een aantal keer naar wat feesten in de buurt gaan en gewoon de persoon waarvan jij denkt het meeste op heeft te vragen of hij niet iets kan regelen
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#14
als je de juiste vrienden hebt vind je meestal wel. vanaf de moment dat ik gebruikte heb ik al bij een stuk of 15 verschillende uit de buurt gehaald... :sunglasses:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb ook 1 vaste en 1 "reserve" maar die hoef ik eigenlijk zelden te bellen :grin:
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe meer drugs je neemt, hoe meer mensen je leert kennen die aan drugs kunnen komen.
Hoe meer mensen je kent die aan drugs kunnen komen, hoe meer drugs je neemt.
Hoe meer.........
hoe meer.........
hoe......
h.........
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb meerdere adresjes in antwerpen ( zijn vrienden)
en ik heb ook het geluk van in rijkevorsel te wonen en dat gewoon iedereen daar drugs gebruikt dus daar heb ik ook meerdere adresjes in rijkevorsel en omstreken
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een geluk hebben we toch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."