#1
laat hem lekker een week of 3 alleen. Veel beter voor iedereen. Steun is wel belangrijk. Overleg het goed.
talley zei:Tja weg gaan(...)Ik zal er eens goed over na gaan denken.......zal jullie op de hoogte houden!
Bedankt voor alle lieve berichten
Doodkapje zei:talley zei:Tja weg gaan(...)Ik zal er eens goed over na gaan denken.......zal jullie op de hoogte houden!
Bedankt voor alle lieve berichten
erover denken?!?! en ons op de hoogte houden???
OPNIEUW TALLEY : lees mijn eerste post... kies voor jezelf!!!
VERDIEN JIJ HET OM ALS BOKSBAL TE DIENEN???
godverde moest het mijn vent zijn, stampte ik z'n kloten door z'n strot!!! maar ja dat ben ik...
DOE HET NOU GEWOON EN MAAK HIER EEN EINDE AAN OMDAT JIJ HET VERDIENT!!!
Seneca zei:Maar ter zake, fysiek gezien kan zijn speed-gebruik bij mijn weten geen invloed hebben op de miskramen;
èchter, psychologisch gezien wordt een deel van de ellende die jij meemaakt waarschijnlijk veroorzaakt door zijn gebruik. De stress die daar het gevolg van is, kan schadelijk zijn voor zowel jou als een ongeboren kind. Het is denkbaar dat dat psychologische aspect van stress een dusdanig effect op je lichaam heeft dat er zich een miskraam voordoet.
tempotempo zei:Seneca zei:Maar ter zake, fysiek gezien kan zijn speed-gebruik bij mijn weten geen invloed hebben op de miskramen;
èchter, psychologisch gezien wordt een deel van de ellende die jij meemaakt waarschijnlijk veroorzaakt door zijn gebruik. De stress die daar het gevolg van is, kan schadelijk zijn voor zowel jou als een ongeboren kind. Het is denkbaar dat dat psychologische aspect van stress een dusdanig effect op je lichaam heeft dat er zich een miskraam voordoet.
ik ben het helemaal eens met het psychologische kant die je aanhaalt, maar ik ben van mening dat het drugsgebruik van haar vriend wel degelijk een rol kan hebben gespeeld. een goede vriendin van me heeft helaas een miskraam gehad ongeveer 1,5 jaar geleden nu. de foetus kon zich niet goed ontwikkelen in de baarmoeder en volgens de doctoren kon dat wel degelijk aan het drugsgebruik van haar vriend liggen wat door de jaren heen zijn zaadcellen had vervuilt en misvormt had.... .
talley >> neem met dit soort vragen niks van ons aan maar ga hiermee naar je arts als je antwoorden zoekt !
het is nogal een pittige situatie wat ik zo lees en ik wens je er veel sterkte mee !
talley zei:Sommige vrienden van mij, maar voor de rest niemand. Wil er voor de rest niet graag over praten. Op deze manier blijf je toch anoniem. Denk dat ik me er toch ook wel voor schaam op een of andere manier.
talley zei:Hmmmmmm waar zal ik eens beginnen.........
Mijn vriend gebruikt speed sinds zijn 16de (hij is nu 27) elke dag.
Hoeveel weet ik niet precies..
Dan nu de vragen.....
Zelf heb ik nu 2 maal een miskraam gehad, kan dat komen doordat hij gebruikt? Zelf gebruik ik niets.....
Hij is nu aan het stoppen (das altijd maar de vraag of dat echt is) Dan wordt hij altijd agressief en ben ik meestal de pineut......wordt hij agressief doordat hij aan het stoppen is? of zou dat gewoon in hem zitten?
Op het moment dat hij dus agressief wordt roep ik altijd heel hard.......ga aub snel wat halen......tja ben dan niet echt motiverend!!! Hoe kan ik er op zo'n moment toch voor hem zijn?
En dan voor nu ff de laatste, kan hij wel alleen, zonder hulp stoppen? Hij zegt allemaal van wel......maar vraag het me af!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."