#1
talley zei:Hmmmmmm waar zal ik eens beginnen.........
Mijn vriend gebruikt speed sinds zijn 16de (hij is nu 27) elke dag.
Hoeveel weet ik niet precies..
Dan nu de vragen.....
Zelf heb ik nu 2 maal een miskraam gehad, kan dat komen doordat hij gebruikt? Zelf gebruik ik niets.....
Hij is nu aan het stoppen (das altijd maar de vraag of dat echt is) Dan wordt hij altijd agressief en ben ik meestal de pineut......wordt hij agressief doordat hij aan het stoppen is? of zou dat gewoon in hem zitten?
Op het moment dat hij dus agressief wordt roep ik altijd heel hard.......ga aub snel wat halen......tja ben dan niet echt motiverend!!! Hoe kan ik er op zo'n moment toch voor hem zijn?
En dan voor nu ff de laatste, kan hij wel alleen, zonder hulp stoppen? Hij zegt allemaal van wel......maar vraag het me af!
als hij al zo agressief is dat jij maar zegt haal asjeblieft wat denk ik dat hij een groot probleem heeft..speed is niet niks en een tiental jaar elke dag gebruiiken is vragen om een hele moeilijke tijd....mocht je het kunnen opbrengen stap uit deze relatie en zoek naar iemand waar je wel een toekomst mee hebt...in mijn omgeving zijn ook mensen die elke dag gebruiken,naar mijn mening zijn die mensen verdoemt voor het leven...of ze moeten zelf al ECHT willen stoppen.....wat niet vaak voorkomt bij zulke zware gebruikers...... Veel sterkte