Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Caffeine en nicotine. Bij gebrek aan beter. Gaat niet goed in heerlen..."
"Momenteel heb ik weer lsd geprobeerd. Vorige week de eerste keer, een halve blotter. Nu 1 1/2. Effecten: -gevoel dat iets niet klopt -speedy -vaag -erg helder -dichter bij de wereld-moeilijk slapen -na een aantal joint golvend plafond in het donker. Ik heb om 1700 genomen, blotter 1 1/2 uur onder de tong. Het is een blotter met afbeelding van kuifje en de hond en aan de andere kant kleuren, die ondefinieerbaar zijn. Ben ik lsd tolerant? Ik dacht deze te heben uit betrouwbare bron en ik heb gehoord dat anderen wel degelijk effect hadden van deze blotters."
"azgaza zei: Weet je zeker dat je niet gewoon niet-zo-sterke blotters had? Of dat je heel lang of heel dik bent ofzo? Klik om te vergroten... Ik ben 1,72, 70 kg. De blotters is de vraag natuurlijk."
"Nee, merk nu ook niet zoveel... Wel warm, zweterige handen, etc..."
"Daar heb ik idd ook al aan gedacht. Zelfcontrole?"
"Dat wel weer iets. Visuals... misschien in mijn ooghoek."
"Hmm... Ik ga voor infected mushroom-i wish (skazi brutal mix), paul oakenfold dvd met visuals erbij (goa mix)."
"Hou dit toch maar in de gaten! Ga even naar de dokter en leg het uit. Ik heb zelf op mijn 17e een torsio testes (verdraaiing) gehad. De kans hierop kan vergroot worden doorn het niet goed indalen van de ballen, wat bij jou aan de hand kan zijn. Ik heb nu maar 1 bal en 2 maanden in een hel geleefd door medische fout na medische fout... Ben nu 29. Is al 12 jaar geleden."
"Gebruik-misbruik... Waar ligt de grens? Ik ben van mening dat bij dagelijks gebruik er sprake is van misbruik. De agressie kan komen door "afkicken" of door teveel gebruik (slaaptekort?). Hij zal je moeten aantonen dat hij kiest voor jou en niet voor de speed. Als je bang voor hem bent, wat je toegeeft, zie ik momenteel maar 1 optie: WEGGAAN!!! Hiermee geef je hem aan dat hij een grens overschreden heeft. In een gelijkwaardige relatie hoor je niet bang voor elkaar te zijn, maar begrip voor elkaar te heben en op een goede manier met elkaar communiceren. Dat gaat hier goed fout! Heb het lef om vor jezelf te kiezen. Het kan pijn doen, maar op deze manier doorgaan doet meer poijn en kan in potenmtie zelfs gevaarlijk zijn/worden. Ik gebruik ook wel wat. Vooral wiet, XTC en speed. Maar dagelijks.... Als dat zou gebeuren, zou ik radicaal stoppen. Want dan bepaal ik niet meer wat ik gebruik, maar iets anders. En dat wil ik niet en dat zou hij ook niet moeten willen. Succes met je keuze!"