Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vriend wordt as woensdag geopereerd. Nu gebruikt hij al heel lang en heel veel speed, hij wil dit niet melden in het ziekenhuis, hij zegt dat speedgebruik geen kwaan. Is dit zo?"
"Hmmmmmm waar zal ik eens beginnen......... Mijn vriend gebruikt speed sinds zijn 16de (hij is nu 27) elke dag. Hoeveel weet ik niet precies.. Dan nu de vragen..... Zelf heb ik nu 2 maal een miskraam gehad, kan dat komen doordat hij gebruikt? Zelf gebruik ik niets..... Hij is nu aan het stoppen (das altijd maar de vraag of dat echt is) Dan wordt hij altijd agressief en ben ik meestal de pineut......wordt hij agressief doordat hij aan het stoppen is? of zou dat gewoon in hem zitten? Op het moment dat hij dus agressief wordt roep ik altijd heel hard.......ga aub snel wat halen......tja ben dan niet echt motiverend!!! Hoe kan ik er op zo'n moment toch voor hem zijn? En dan voor nu ff de laatste, kan hij wel alleen, zonder hulp stoppen? Hij zegt allemaal van wel......maar vraag het me af!"
"pffffff......had eigenlijk gehoopt op antwoorden die positief zouden zijn , ik weet het dom Zal er eens goed over gaan nadenken..... ik woon al 6 jaar met hem samen en hebben samen al zoveel meegemaakt! (om eerlijk te zijn ben ik dus gewoon bang om weg te gaan) Weet iemand misschien of er iets is waardoor ik, als hij weer agressief is, hem weg te laten halen? Ja ik ken de wouten wel........maar dan staat hij zo weer op de stoep toch?"
"Tja weg gaan.........Het huis staat op mijn naam, dus om nou weg te gaan?! Ook heb ik wat huisdieren die ik niet alleen kan laten. Ik zal er eens goed over na gaan denken.......zal jullie op de hoogte houden! Bedankt voor alle lieve berichten"
"Nou wat ik ga doen weet ik nog niet, omdat het geheel nog iets ingewikkelder is geworden Ik blijk zwanger te zijn.......wat nu dus niet de bedoeling......maar dat zal je altijd zien, jaren proberen en als het niet uitkomt zal je zien dat het wel goed gaat. Nou ja of het goed gaat moeten we nog maar zien, ben nu pas 6 weken. Het voordeel van alles is wel, dat mocht mijn vriend nu weer agressief zijn ik dus echt weg ga........altijd makkelijker om voor een ander te kiezen ipv voor jezelf."
"Sommige vrienden van mij, maar voor de rest niemand. Wil er voor de rest niet graag over praten. Op deze manier blijf je toch anoniem. Denk dat ik me er toch ook wel voor schaam op een of andere manier."