#1
na een leuke nacht speed gewoon een aantal vitamine C pillen naar binnen jakkeren + fruitsapjes drinken
.


Agonist zei:Het probleem met speed is dat je metabolisme er ook onwijs harder van gaat werken. Dat is ook de reden dat je (ik in ieder geval wel) zoveel moet pissen van speed. Tegelijkertijd zeik je ook zout uit. En dat zout heeft je lichaam juist nodig om vocht vast te houden.
Dus: Genoeg zout tot je nemen tijdens/na speed. Zout verhoogt ook je bloeddruk, dus je zult er minder (snel) duizelig van worden.
Marla Singer zei:JuliaLenco zei:Verder lekker kalm aan doen, zet een feelgood filmpje op.
Mijn filmtip voor vandaag is "Garden State". De PERFECTE speedkaterfilm!! Ook voor de mensen die geen last van een kater hebben, is deze film meer dan de moeite waard!!! (het is een van mijn lievelingsfilms). Ook de Zweedse film "Together" is absoluut TOPAANRADER!
P.S. Heb tijdens een speedkater ook een keer naar "Spun" gekeken, dat was naaaaaar!!!!!!!!! Enkele andere afraders van mij voor tijdens speedkaters zijn ook: Saving private Ryan, Requiem for a dream, Trainspotting, Traffic, Schindler's list, Fear and Loathing in Las Vegas, Dogville, Breaking the waves, the Idiots en Dancer in the dark (de laatste vier allen van MEESTER Lars von Trier).
Allen ook stuk voor stuk Juweeltjes, maar sterk af te raden tijdens kater van pep..... Ik kan het weten, gelukkig kan ik ze nog wel in nuchtere staat erg waarderen!
PsycDen75 zei:Hallo krijg ook altijd flinke katers van speed en zuipen .
En probeer tog altijd ff te liggen ,om mijn lichaam rust te geven drink ook sapjes en thee dag erna en evt wat licht verteerbaar voedsel
En kijk idd ook een film ofzo .
Neem wel vaak nog wat pep de dag erna om het af te bouwen om niet al te verrot(parra) te zijn ,Pak savonds nog ff een biertje en dikke paf ,en om 11/12 uur lekker pitte
gebruiken met verstand kan niet. Misschien ben je redelijk verantwoordelijk maar ga nou niet de toffe gast uithangen. Iedereen reageert weer anders.3970 zei:Kater??? Van speed??Als je bedoelt dat je moe bent de volgende dag omdat je de hele nacht niet geslapen hebt, dan heb ik dat ook. Maar een kater zoals ik die bv van XTC wel eens had, nee....gebruik met verstand!!
Hemi
Supervlieg zei:gebruiken met verstand kan niet. Misschien ben je redelijk verantwoordelijk maar ga nou niet de toffe gast uithangen. Iedereen reageert weer anders.3970 zei:Kater??? Van speed??Als je bedoelt dat je moe bent de volgende dag omdat je de hele nacht niet geslapen hebt, dan heb ik dat ook. Maar een kater zoals ik die bv van XTC wel eens had, nee....gebruik met verstand!!
Hemi


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."