#1
Agonist zei:Het probleem met speed is dat je metabolisme er ook onwijs harder van gaat werken. Dat is ook de reden dat je (ik in ieder geval wel) zoveel moet pissen van speed. Tegelijkertijd zeik je ook zout uit. En dat zout heeft je lichaam juist nodig om vocht vast te houden.
Dus: Genoeg zout tot je nemen tijdens/na speed. Zout verhoogt ook je bloeddruk, dus je zult er minder (snel) duizelig van worden.
ja dat had ik dus ook ik bleef maar zeiken en anderen waar mee ik was daar kwam maar nix uit, vet raar