#1
Het ligt puur aan de hoeveelheid die je genomen hebt, de tijd die je wakker bent en wat je gegeten/gedronken hebt.
PsycDen75 zei:Hallo krijg ook altijd flinke katers van speed en zuipen .
En probeer tog altijd ff te liggen ,om mijn lichaam rust te geven drink ook sapjes en thee dag erna en evt wat licht verteerbaar voedsel
En kijk idd ook een film ofzo .
Neem wel vaak nog wat pep de dag erna om het af te bouwen om niet al te verrot(parra) te zijn ,Pak savonds nog ff een biertje en dikke paf ,en om 11/12 uur lekker pitte
gebruiken met verstand kan niet. Misschien ben je redelijk verantwoordelijk maar ga nou niet de toffe gast uithangen. Iedereen reageert weer anders.3970 zei:Kater??? Van speed??Als je bedoelt dat je moe bent de volgende dag omdat je de hele nacht niet geslapen hebt, dan heb ik dat ook. Maar een kater zoals ik die bv van XTC wel eens had, nee....gebruik met verstand!!
Hemi
Supervlieg zei:gebruiken met verstand kan niet. Misschien ben je redelijk verantwoordelijk maar ga nou niet de toffe gast uithangen. Iedereen reageert weer anders.3970 zei:Kater??? Van speed??Als je bedoelt dat je moe bent de volgende dag omdat je de hele nacht niet geslapen hebt, dan heb ik dat ook. Maar een kater zoals ik die bv van XTC wel eens had, nee....gebruik met verstand!!
Hemi


JuliaLenco zei:Verder lekker kalm aan doen, zet een feelgood filmpje op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."