Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeth VS speed

meth VS speed

60 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
De enige keer dat ik een vorm van meth heb gebruikt, was in de vorm van relatine pilletjes (10mg, de zwaarste dosis). Ik had er 5 op en ik voelde me eigenlijk hetzelfde als na 2-3 lijntjes speed.
m
meth666Lid
Jah ik begrijp je punt, in je hebt in principe ook wel gelijk, alleen het idee erachter was over niet amphetamine, methamphetamine, maar meer dat methamphetamine de zwaardere in de amphetamine klasse is.
n
nexusLid
Ah, fijn dat ge andere DF gebruikers hun standpunt ook probeert te begrijpen.

Probeer u niet te fel op te jagen, hoe feller ge post, hoe feller andere mensen gaan reageren.

Ik merk da ge wel weet waarover ge praat maar als ge het rustiger overbrengt wekt ge een pak minder reactie op...
s
spliffsnatcherLid
meth666

als je commentaar post zorg dan wel dat hij geloofwaardig is, na amper 5 zinnetjes te lezen zeg je al

"De normale straatversie van cocaine is cocaine hydrochloride. Hier is de cocaine verbonden met een base, namelijk HCL (is een zout) "

HCL is een zuur geen base; en dat is in de chemie ongeveer een even grove fout als zeggen 1+1=3

Jah dan heb je dus afgedaan. Ken jij eigenlijk wel iets van chemie?
Iemand die op zen 14e zen eerste boek chemie in handen krijgt ziet al direkt waar hier de fout ligt.
Maar ik neem je niets kwalijk het internet staat VOL fouten als het op wetenschap aankomt. Net zoals dit forum met momenten.

Dus even voor de duidelijkheid

methcristallen = methpoeder = meth.HCL
coke poeder=cokekristallen=cocaine.HCL
mdmapoeder=pilletje=kristallen=MDMA.HCL

BASE is gewoon het tegenovergestelde van ZUUR. Uit elk chemisch proces om dope te maken kom je eerst de base tegen en dan vermengt men dit met zuur om tot een zout te komen. Het HCL-zout.
Waarom, om het te kunnen verwerken. De base in ampullen stoppen zou maar onhandig zijn.
Waarom zoek je dan beter achter kristallen ipv poeder, omdat dit een vorm van zuiverheid garandeerd, maar je kan dus ook perfect 100 procent zuiver poeder vinden, dit zijn dan gewoon cristallen die fijngemalen zijn.

Maw als je ooit in een lab terecht komt en je hebt de kans om een beetje base mee te nemen, DOEN. is een beetje olieachtige vloeitstof en giet lekker weg met een pilsje.
J
Jelle SnelLid
haha, gewoon doen he :P
nou, ik weet niet of ik dat zo snel zou doen..blijft toch ook wel linke poep ma wie weet...ben altijd nieuwsgierig :rolleyes:
F
Flashing MomentsLid
hoe weet ik of mijn ' speed' niet stiekem (een beetje) meth met versnijdingsmiddelen is? (zodat de sterkte ongeveer even sterk is als van redelijk zuivere speed)
werkt meth alleen langer? of ook anders?
dat je van meth ook een gevoel van euforie kan krijgen weet ik, maar dat is alleen als je t spuit of rookt geloof ik.. en dus niet als je t snuift
S
Snel en SnellerLid
en wil er nu iemand opstaan die dit dan ook gebruikt??
ik gebruik het al jaren, wie nog meer? er zijn al zo veel topics over dit onderwerp, maar ik hoor nooit van gebruikers...
n
nutsssLid
Inderdaad ja.. de meeste Meth gebruikers daar hoor je na een poosje niet veel meer van... Gek hè? .... Crazy world we live in...

Ga nu maar weer zitten.
z
zommesLid
Det methslet666 is opeens ook gaan zitten.
l
lysergine25Lid
Kick !! Deze meth shit maar even omhoog .... zo diep wegzonken.

serieus ik hoop dat deze bagger de nederlandse markt niet gaat overwoekeren. Ik begin er ook zo wie zo niet aan, al is het zuiver en gratizzzzzz.

Waar is de methslet ja .... LOL Zommes toen mocht je nog lekker fel zijn. Nu als moderator ben je wel wat easier in the flow. Ik hou wel van ongezouten opmerkingen.

:wave:
s
sakerhets_tandstickorLid
fuck, mag hopen dat die bagger zooi niet te populair wordt hier.
Ik heb een jaar in Australie gewoond waar dat spul echt een ramp is/aan het worden is. Ik woonde in de buurt van een verslavinskliniek en een achterbuurt, en je kon de lamme hero junks en de compleet gestoord meth heads zo uit elkaar houden. Echt compleet opgefokte mafkezen, helemaal para of super hyper die je soms tegenkwam als je buiten een peuk stond te roken.... Gasten aan de smack zien we allemaal wel, maar dat spul is echt niet te vergelijken qua overlast e.d.
Ook echt een epidemie aan het worden daaro, kreeg zelfs flyers van de cops over dat je moest bellen als je iemand teveel anti-flu medicatie zag kopen (van die shit met pseudoephedrine derin, werkte trouwens wel fucking goed toen ik een zware griep had, wou dat ze dat spul hier ook haddem)

Vermoed nu trouwens dat ik misschien ook wel dat spul heb gesnoven, was m'n eerste keer speed op een dikke avond uit met australische vrienden. Of ik ook speed wilde.... ja is goed, 2x een lijntje van 4 cm en een bijna leeg zakje uitgelikt. Fucking lang wakker een de dikste kater van speed ooit. Sindsdien in NL speed gebruikt een paar keer, altijd meer gehad maar nooit zo leipe ervaringen, misschien was het gewoon goeie shit maar ik zit te twijfelen....
D
David BuenoLid
Die hele meth-hype / paniek is de grootste propaganda van de DEA ooit!

Ja, het is rotzooi, ja je kan er verslaafd aan raken, maar je ligt echt niet na 1x gebruiken met korsten op je lichaam in de goot. (heb het 2x gebruikt, 1x roken, 1 x snuiven, en het effect was gewoon hetzelfde als van goeie pep, behalve dan als je iets rookt dat je sneller meer effect hebt..)

En beide vormen werken pschyoactief, ik wordt van beide euforisch....(en geil :flushed: ) en als je teveel neemt wordt je van beide vormen para...

Verder is het gewoon sterke amphetamine die door de methylgroep wat beter inwerkt op de hersenen...
R
RainLid
Re: meth

meth666 zei:
Er is ook nog een aziatische versie van amphetamine, deze heet jaba.
Klik om te vergroten...

Volgens mij is 'Jaba'' gewoon de aziatische naam voor Methamphetamine. Zoals ik had vernomen toen ik een documantaire over meth aan het kijken was.
R
RainLid
David Bueno zei:
Die hele meth-hype / paniek is de grootste propaganda van de DEA ooit!

Ja, het is rotzooi, ja je kan er verslaafd aan raken, maar je ligt echt niet na 1x gebruiken met korsten op je lichaam in de goot. (heb het 2x gebruikt, 1x roken, 1 x snuiven, en het effect was gewoon hetzelfde als van goeie pep, behalve dan als je iets rookt dat je sneller meer effect hebt..)

En beide vormen werken pschyoactief, ik wordt van beide euforisch....(en geil :flushed: ) en als je teveel neemt wordt je van beide vormen para...

Verder is het gewoon sterke amphetamine die door de methylgroep wat beter inwerkt op de hersenen...
Klik om te vergroten...

een echte must get dus! :mrgreen: j/k
R
RainLid
sakerhets_tandstickor zei:
fuck, mag hopen dat die bagger zooi niet te populair wordt hier.
Ik heb een jaar in Australie gewoond waar dat spul echt een ramp is/aan het worden is. Ik woonde in de buurt van een verslavinskliniek en een achterbuurt, en je kon de lamme hero junks en de compleet gestoord meth heads zo uit elkaar houden. Echt compleet opgefokte mafkezen, helemaal para of super hyper die je soms tegenkwam als je buiten een peuk stond te roken.... Gasten aan de smack zien we allemaal wel, maar dat spul is echt niet te vergelijken qua overlast e.d.
Ook echt een epidemie aan het worden daaro, kreeg zelfs flyers van de cops over dat je moest bellen als je iemand teveel anti-flu medicatie zag kopen (van die shit met pseudoephedrine derin, werkte trouwens wel fucking goed toen ik een zware griep had, wou dat ze dat spul hier ook haddem)

Vermoed nu trouwens dat ik misschien ook wel dat spul heb gesnoven, was m'n eerste keer speed op een dikke avond uit met australische vrienden. Of ik ook speed wilde.... ja is goed, 2x een lijntje van 4 cm en een bijna leeg zakje uitgelikt. Fucking lang wakker een de dikste kater van speed ooit. Sindsdien in NL speed gebruikt een paar keer, altijd meer gehad maar nooit zo leipe ervaringen, misschien was het gewoon goeie shit maar ik zit te twijfelen....
Klik om te vergroten...

Ik ben het zeker eens met de stelling dat meth niet populair mag worden hier. Kijk naar australie,VS en zuid afrika. In een dorp vlak bij kaapstad wordt meth gemaakt in 1 op de 2 huizen. Niemand maakt school af en meer dan 50% van de bevolking in dat dorp is daar aan verslaafd ( ook maar gelezen hoor )
W
WackyLid
zommes zei:
Wat Pharmafreak zegt, klopt gewoon, JIJ laat je beinvloeden door de drugs, de acties die je daarna neemt, worden nog steeds door jou genomen, niet door een methmannetje in je hoofd ofzo.
Klik om te vergroten...

Wat een gelul voor een moderator op een drugsforum.
I
IcequeenLid
heb geen zin in zitten...jij dan?
m
meth666Lid
Methamphetamine is a highly psychologically addictive drug. The mental and social consequences of quitting can be severe and extremely difficult for the addict. As with all addictions, relapse is common.

Effects
Methamphetamine is used for one or more of the following effects:

Increased alertness, motivation, and brain activity (short-term)
Euphoria in high doses
Weight loss (may also be an adverse effect, depending upon circumstances)
Heightened sexual stimulation

research has focused on anal insertion as a method, and anecdotal evidence of its effects is infrequently discussed, possibly due to social taboos in many cultures regarding the anus. This is often known within communities that use meth for sexual stimulation as a "booty bump" or "Keistering," and is anecdotally reported to increase sexual pleasure[5] while the effects of the drug last. The rectum is where the majority of the drug would likely be taken up, through the mucous membranes lining its walls. Lack of direct exposure to teeth probably insulates users from the majority of damaging dental effects, but damage to sensitive anal and rectal tissues is a risk. Weakness in these tissues may increase the risk of transmission of sexually-transmitted infections during sex. If enough methamphetamine is taken so that not all of it is completely dissolved, abrasion of any prophylactic devices (such as condoms) used during sex can occur due to friction with undissolved meth crystals. This can contribute to breakage of the prophylactic, and increased risk of disease transmission. (See Crystal and sex for further information on other risk factors.)

zo uit de encyclopedy, en lees maar de verhalen van zwaar gebruikers.
Je moet ook naar de realiteit kijken en niet alles wat je niet bevalt op propoganda afschuiven
Heb je het zelf dan wel eens gebruikt????
en ook de qualiteit ervan laten nakijken????
P
PharmaPhreeKLid
In je post staat alleen maar dat het moeilijk is om eraf te komen voor sommige mensen en dat het door homos in hun kont wordt gestopt waardoor ze de darmwand schaden.

Ik begrijp niet hoe je dat verhaaltje als een reply op mijn post kan tiepen. Er staat absoluut niks van relevantie in.

En je loopt wel propaganda uit te kramen omdat meth gewoon een chemische verbinding is, drugs leven en denken niet, en hebben zowiezo geen prersuasieve magische krachten die je "vaak dingen laten doen waar je achteraf spijt van hebt ". De enige die dat doet ben je zelf.
m
meth666Lid
nexus zei:
Hey meth666,

kan je de link van bovenstaand ook een posten?

Thanks...
Klik om te vergroten...

maar natuurlijk http://en.wikipedia.org/wiki/Meth
er staat echt heel veel neutrale infromatie op over bijna iedere drugs.
Is echt de moeite waard om eens een paar uurtjes op die site te lezen. komt echt een hoop te weten :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."