#1

a free man zei:Wat is de perfecte NORMALE grote van een lijn
die 2 heb ik nu ook liggen .. zo snuif ik ze meestal.PePhenkie___// zei:==============
==============
2 zulke lijntjes elk neus gat 1 (iets breder) en dan als je weer zin in nak hebt weer
_________________________________________________________//
DreamWeaver zei:Qocaine, die vorige avatar was echt uberDeze is ook vet maar ik ga je vorige wel missen
![]()
***Star_System*** zei:ik houd van dit soort lijntjes
![]()
DreamWeaver zei:***Star_System*** zei:ik houd van dit soort lijntjes
![]()
![]()
Je zou er bijna verliefd op worden !![]()
Moon zei:
Phreakingout zei:Lekker hoor![]()
Helaas gaat het zo snel dan he met die grootte...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."