#1
Weet iemand het al? ![:)]()
AnOniem:) zei:Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter?

Haha en dan iemand het bakken in de frietketel zeker? Mmmm.. Klinkt lekkerAking zei:gewoon n kaassouflee uithollen en t daarin stoppen :P![]()
probeer het,dan weet je het...Missisprincess zei:Weet iemand het al?![]()

heeft miss wel zin maar iig minder als pasta denk ik...correct me if i'm wrongSupervlieg zei:Heeft wel zin, anders gaat het kristaliseren.

amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !

volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelfFrisko zei:amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
en mijn naam is koos alberts![]()
speed stinkt als de gore pest dude![]()
de beste speed stinkt het ergst van al(van de smaak nog maar te zwijgen) dus die geur heb je altijd!!!!Droopy zei:volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelfFrisko zei:amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
en mijn naam is koos alberts![]()
speed stinkt als de gore pest dude![]()

AnOniem:) zei:Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."