Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bewaren

Speed bewaren

65 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand het al? :)
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe lang kan je gedroogde speed buiten de koelkast bewaren?

x
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter :)?
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#4
AnOniem:) zei:
Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter :)?
Klik om te vergroten...

Ja als je hem koel kunt houden..
Gaat voorlopig ff niet met ouders in huis e :P
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon n kaassouflee uithollen en t daarin stoppen :P :mrgreen:
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aking zei:
gewoon n kaassouflee uithollen en t daarin stoppen :P :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Haha en dan iemand het bakken in de frietketel zeker? Mmmm.. Klinkt lekker :openmouth:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Missisprincess zei:
Weet iemand het al? :)
Klik om te vergroten...
probeer het,dan weet je het...
niet zo gek lang in ieder geval...
na een tijdje begint hij stoffig te ruiken vind ik...
max een week miss 2 :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Las ooit is van iemand dat ze pep na 2 weken bergafwaarts ging..
Ben ook benieuwd naar het antwoord maar gedroogde speed in de vriezer bewaren heeft geen zin toch omdat het al gedroogd is :confused:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heeft wel zin, anders gaat het kristaliseren.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Supervlieg zei:
Heeft wel zin, anders gaat het kristaliseren.
Klik om te vergroten...
heeft miss wel zin maar iig minder als pasta denk ik...correct me if i'm wrong :wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jah lijkt me ook, als pasta opdroogt wordt het poeder en poeder breekt sneller af :)
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mmm heb hem hier al bijna 2 weken liggen..
Opkopers uit belgië? haha :P

nenen graptje weet wel dat opt forum nie gedeald mag worden :grin:
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#13
****
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extrm-Bzar zei:
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
Klik om te vergroten...
amphetamine geurloos???
en mijn naam is koos alberts :wave:

speed stinkt als de gore pest dude :smoke:
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
Extrm-Bzar zei:
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
Klik om te vergroten...
amphetamine geurloos???
en mijn naam is koos alberts :wave:

speed stinkt als de gore pest dude :smoke:
Klik om te vergroten...
volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelf
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Droopy zei:
Frisko zei:
Extrm-Bzar zei:
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
Klik om te vergroten...
amphetamine geurloos???
en mijn naam is koos alberts :wave:

speed stinkt als de gore pest dude :smoke:
Klik om te vergroten...
volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelf
Klik om te vergroten...
de beste speed stinkt het ergst van al(van de smaak nog maar te zwijgen) dus die geur heb je altijd!!!! :wave:
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#18
AnOniem:) zei:
Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter :)?
Klik om te vergroten...

Soms sta men kop vol uitslag na natte.. En da BRAND :(
Mss niet goed/juis laten drogen?
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zt hem gewoon buiten in een bloempotje, ti's toch koud buiten dus..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."